معرفی استاد علیرضا مروج
معرفی استاد علیرضا مروج

 

معرفی استاد علیرضا مروج | کلاس آنلاین، حضوری و مشاوره

استاد علیرضا مروج با سابقه بیش از 12 سال تدریس دروس بازاریابی و GMAT (استعداد تحصیلی) از اساتید و مدرسان مطرح و نامی کنکور ارشد و دکتری رشته های مدیریت، MBA و همچنین مدرس دوره های MBA و DBA می باشند و در بین داوطلبان این رشته ها نام استاد مروج برای کمتر کسی ناشناخته است. استاد مروج علاوه بر تدریس در حوزه کنکور ارشد و دکتری در حوزه تخصصی خود یعنی مشاوره بازاریابی و برندینگ صنایع مختلف هم فعالیت دارند که خود این موضوع باعث می شود کلاس های ایشان همواره با مثال های ملموس و واقعی همراه باشد و بسیار کاربردی تر از یک کلاس کنکوری محض باشد. علاوه بر این تسلط و بیان شیوای استاد، کلاس های گرم و صمیمی و تدریس دوستان و جلوگیری از خشک بودن کلاس یکی دیگر از دلایل محبوبیت بسیار زیاد استاد مروج بین داوطلبان و فارغ التحصیلان است. هر کسی که کلاس های استاد مروج را تجربه کرده باشد حتما به سایر داوطلبان هم پیشنهاد می کند که این نشان از کیفیت کار بالای این استاد گرامی است. استاد مروج تا کنون مدرس و مشاوره بیش از 1000 رتبه تک رقمی و دو رقمی در کنکور ارشد و دکتری می باشند و بیش از 15 سال سابقه تدریس و مشاوره از استاد مروج، از ایشان فردی با تجربه ساخته است که داوطلبان مختلف فارغ از هر شرایطی می توانند به راحتی با راهنمایی های ایشان مسیر مطمئن موفقیت را طی کنند و بدون نگرانی به نتیجه دلخواه خود برسند. 

داوطلبان عزیز 3گام می توانند برای دریافت مشاوره از استاد مروج از طریق لینک زیر به صفحه اختصاصی ایشان مراجعه کنند.

آیا تاریخ و ساعت مشاوره با استاد مروج مشخص است؟

بله. در صفحه رزرو می توانید زمان مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید.

جلسه مشاوره استاد مروج چند دقیقه ای است؟

شما از طریق صفحه رزرو می توانید بسته به نیاز خود جلسات:  20، 30 و 40 دقیقه ای را انتخاب کنید. در صورت نیاز به زمان بالاتر می توانید چندین جلسه رزرو انجام دهید.

مشاوره ها به چه شکلی انجام می شوند؟

در حال حاضر مشاوره های استاد مروج به شکل تلفنی انجام می شود.

نحوه ارتباط من با استاد مروج چگونه است؟

بعد از مشخص کردن زمان مشاوره توسط شما و رزرو، کافی است در بازه تعیین شده منتظر تماس استاد مروج باشید. همچنین بلافاصله پس از رزرو امکان چت در پنل شما فعال می شود و میتوانید در پنل با ایشان چت کنید.

هزینه تلفن در جلسات مشاوره به عهده کیست؟

هزینه مخابراتی تلفن به عهده 3گام است و همه تماس ها از طف 3گام برقرار می شود. داوطلبان تنها هزینه مشاوره را میپردازند و هیچ مبلغ اضافه ای روی فیش تلفن آن ها لحاظ نخواهد شد.

چگونه می توانم استاد مروج جلسه مشاوره رزرو کنم؟

شما به راحتی از طریق لینک زیر می توانید یک جلسه مشاوره با استاد مروج رزرو کنید و با ایشان در ارتباط باشید.
رزرو مشاوره با استاد مروج

چگونه می توانم کتاب بازاریابی استاد مروج را سفارش دهم؟

شما از طریق لینک زیر مستقیما به کتاب بازاریابی استاد مروج چاپ سال 1401 از انتشارات ماهان دسترسی خواهید داشت و می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خرید چاپ جدید کتاب بازاریابی مروج 

چگونه پیش از جلسه مشاوره مشکلاتم را به استاد اطلاع دهم؟

بلافاصله پس از رزرو چت پنل برای شما فعال می شود و شما میتوانید سوالات و مظکلات خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ استاد باشید.

سوالاتی که پیش از جلسه مشاوره در چت می پرسم کی جواب داده می شود؟

بسته به اینکه پاسخ سوالات توسط استاد در چت ممکن باشد تا 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد در غیر این صورت سوالات شما توسط ایشان مطالعه می شود و در تماس تلفنی پاسخ شما داده می شود.

امکان انصراف از رزرو مشاوره را دارم؟

خیر، به دلیل اینکه 3گام متعهد شده بالاترین کیفیت را برای شما در جلسات تضمین کند و این امر دارای ابعاد مختلفی است که بتوانیمهم رضایت داوطلبان هم اساتید را داشته باشیم. با رزرو شما در بازه های زمانی موجود استاد متعهد می شود در همان بازه با شما تماس بگیرد و این زمان به فرد دیگری اختصاص داده نمی شود به همین دلیل کنسل کردن رزرو به معنای عدم امکان استفاده آن بازه زمانی برای دیگر داوطلبان است. به همین دلیل امکان انصراف وجود ندارد.

امکان تغییر زمان رزرو شده وجود دارد؟

تنها یکبار و فقط با تایید استاد. شما می توانید درخواست خود را در چت مطرح کنید و اگر امکان تغییر زمان برای استاد وجود داشت زمان مشاوره تغییر خواهد کرد.