مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت
مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در اواخر ماه بهمن انجام می شود. داوطلبان برای اینکه از شرایط و ضوابط و همچنین راهنمای تصویری ثبت نام اطلاعات کسب کنند می توانند به مطلب راهنمای ثبت نام کنکور ارشد بهداشت 1400 مراجعه نمایند.

تاریخ اعلام شده برای مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد داوطلبان باید در تاریخ اعلام شده از سوی سنجش پزشکی، ثبت نام مجدد یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را انجام دهند. به محض اعلام تاریخ دقیق از طرف سازمان سنجش پزشکی این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت هر ساله از سوی سازمان سنجش پزشکی اعلام می شود و حدود ده روز زمان، برای این پروسه در نظر گرفته می شود. اما امکان دارد تعدادی از داوطلبان به خاطر به وجود آمدن شرایط ناخواسته یا کامل نبودن مدارک ثبت نام موفق به ثبت نام در این آزمون نشوند لذا سنجش پزشکی از طریق سایت خود به نشانی sanjeshp.ir اطلاعیه مربوطه را صادر می کند. یادآوری می شود فقط داوطلبانی که دارای مدارک مورد پذیرش رشته خود هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند. مطلب رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت 1400 برای کسب اطلاعات و تهیه مدارک مورد پذیرش هر رشته برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تهیه شده است.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور ارشد بهداشت

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش پزشکی داوطلبان می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت نسبت به اطلاعات ثبت نامی خود در فرم اولیه اینترنتی اقدام کنند. در این راستا سازمان مربوطه تاریخ و نحوه ویرایش اطلاعات را برای داوطلبان در دسترس قرار می دهد. دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400 مطلبی است که برای راهنمایی هر چه بیشتر داوطلبان برای ثبت نام فراهم شده است.

نکته: داوطلبان توجه داشته باشند برای ویرایش اطلاعات احتیاجی به پرداخت هزینه نیست و با وارد نمودن اطلاعات ثبت نام می توان در جهت ویرایش فرم ثبت نام اقدام کرد.

چگونگی ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت

داوطلبان در زمان اعلام شده در اطلاعیه سنجش پزشکی باید مراحل زیر را برای ثبت نام انجام دهند:

مرحله اول: مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir

مرحله دوم: دانلود نمودن دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

مرحله سوم: آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مرحله چهارم: پرداخت کردن هزینه مربوط به ثبت نام

مرحله پنجم: پس از پرداخت کردن هزینه ثبت نام، داوطلبان می توانند با برگشت به صفحه اصلی سایت، بر روی لینک مربوط به ثبت نام کلیک کنند و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی نمایند.

نکته: داوطلبانی که در هنگام ثبت نام اولیه ارشد بهداشت هزینه را پرداخت کرده اند و کد پیگیری را اخذ نموده اند دیگر لازم نیست هزینه را مجددا پرداخت کنند.

سامانه پشتیبانی برای مهلت ثبت نام کنکور ارشد بهداشت

چنانچه داوطلبان در هر کدام از مراحل اعم از ثبت نام و یا ویرایش دچار مشکل شدند می توانند از طریق سامانه سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir به قسمت"تماس با ما" مراجعه کرده و در دسته بندی"پشتیبانی سایت" در خواست خود را به این مرکز ارجاع دهند.

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در ماه مرداد خواهد بود و داوطلبان حتما باید چند روز مانده به برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنند.