نرم افزار انتخاب رشته مجازی بر اساس سازمان سنجش
نرم افزار انتخاب رشته مجازی بر اساس سازمان سنجش 1402

 

 

 

برای ورود به نرم افزار انتخاب رشته کنکور 3گام روی لینک زیر کلیک کنید.

https://final.3gaam.com/

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور براساس دفترچه سنجش 1402

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری براساس دفترچه سنجش سال 1402، همچون سال های گذشته برای روزهای حساس انتخاب رشته کنکور سراسری آماده سازی شده است. نکته مهم درباره این نرم افزار مجازی برای انتخاب رشته کنکور سراسری این است که براساس آخرین دفترچه انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش که در سایت سنجش در زمان انتخاب رشته منتشر می شود، ارائه می شود و از همه مهم تر برای تمامی کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی قابل استفاده و دسترسی است.

مهم ترین ویژگی نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری، دقت بسیار بالای آن در پیش بینی و صحیح بودن محل قبولی داوطلبان کنکور سراسری در سال های گذشته بوده است. درواقع سامانه انتخاب رشته سازمان سنجش توانسته تا حدود زیادی نگرانی داوطلبان را از بابت انتخاب رشته راحت کند.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری موسسه 3گام، از یک سیستم بسیار توانمند هوشمند برای تحلیل کارنامه های قبولی و کد رشته محل های قبول شده و قبول نشده داوطلبان کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی در سال های گذشته به خصوص در سال 1401، استفاده می کند.

 دقت نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور در پیش بینی شانس و احتمال قبولی کنکور سراسری در سال گذشته بیش از 87 درصد بوده است که یک رقم بسیار بسیار فوق العاده برای یک نرم افزار انتخاب رشته مجازی به حساب می آید.

با توجه به رشد تکنولوژی های نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام و افزایش تجربه 3گام و افزوده شدن متخصصان بیشتر به سیستم مشاوره و داده پردازی 3گام، امسال دقت نرم افزار سنجش به بیش از 95 درصد رسانده شد.

احتمالات دقیق قبولی در نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 3گام، خیال شما را از اینکه در چه جاهایی قبولی می شوید و در چه جاهایی شانس قبولی ندارید و یا شانس قبولی شما کم است راحت می کند تا بتوانید بهترین انتخاب رشته کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش انجام دهید.

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: تعیین احتمال قبولی برای تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مجازی، پیام نور، غیرانتفاعی

نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، تنها نرم افزاری است که بدون استثنا احتمال قبولی شما را در تمامی کد رشته های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، مجازی، پیام نور و غیرانتفاعی را مشخص می کند. تمامی این دوره ها دقیقا منطبق است با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش.

توجه داشته باشید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، اطلاع کامل از شهریه دانشگاه های مختلف داشته باشید.

 

داوطلبان گرامی می توانند در راستای کاملتر شدن اطلاعات انتخاب رشته ای خود به صفحه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری مراجعه کنند تا انتخاب رشته خود را به صورت درست و اصولی انجام دهید.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: پشتیبانی از سهمیه های آزاد و سهمیه های 5 درصد ایثارگران

با اضافه شدن سهمیه 5 درصد ایثارگران و با توجه به تعداد بسیار زیاد کسانی که می توانند از این سهمیه تازه افزوده شده به آزمون کنکور سراسری استفاده کنند، دغدغه بزرگی برای همه داوطلبان کنکور سراسری به وجود امد.

خوشبختانه نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 1402 موسسه 3گام، برای سهمیه 5 درصد ایثارگران نیز تمامی حالات و احتمالات قبولی را در تمامی کد رشته های دفترچه انتخاب رشته کارشناسی سازمان سنجش، ارائه می کند و از همه مهم تر دقت بسیار بالایی در این تعیین احتمالات و شانس قبولی دارد.

در نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام، سهمیه های آزاد و 5 درصد ایثارگران پوشش داده می شوند و سایر سهمیه ها از جمله سهمیه 25 درصد ایثارگران می توانند از خدمات مشاوره حضوری و تلفنی 3گام با مشاوران مجرب استفاده کنند.

 

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: مطابق با دفترچه انتخاب رشته 1402 سازمان سنجش

نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور بر اساس سنجش، احتمال و شانس قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد سال 1402 را در 4 سطح ارائه می کند که این 4 سطح عبارتند از:

 

شانس قبولی حتمی:

در نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام، که هر ساله به صورت آنلاین در آدرس final.3gaam.com ارائه می شود، اگر برای کد رشته محلی از دفترچه انتخاب رشته سال 1402 سازمان سنجش، نوشته "حتمی" ذکر شود به معنای این است که افرادی با رتبه بدتر از شما پس از انتخاب رشته، در این رشته ها پذیرفته شده اند و قبولی شما نیز در این کدرشته محل حتمی خواهد بود.

 

شانس قبولی پراحتمال:

زمانی که در نرم افزار مجازی انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری، در کنار کد رشته محلی از دفترچه سال 1402 سازمان سنجش عنوان "پراحتمال" قید شود به این معناست که افرادی با رتبه شبیه به شما در سال های گذشته در این رشته ها و دانشگاه ها قبول شده اند و اگر اتفاقات عجیبی پیش نیاید، قبولی شما با احتمال بیش از 80 دصد وجود دارد.

 

شانس قبولی خوشبینانه:

عبارت "خوشبینانه" در سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سازمان سنجش 1402، به این معناست که اگر شانس بیاورید در آن کد رشته محل از دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش سال 1402 قبول می شوید و در صورت قبولی بسیار فراتر از رتبه خود قبول شده اید، یعنی واقعا خیلی خوش شانس بوده اید.

 

شانس قبولی کم احتمال:

همانطور که نام عبارت کم احتمال مشخص است، شانس قبولی و احتمالی سنجش برای شما در کد رشته محل هایی از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش که در نرم افزار و سامانه انتخاب رشته کنکور با عنوان "کم احتمال" درج شده است بسیار بسیار ضعیف و تقریباً صفر است.

 

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: آنالیز نامحدود انتخاب های دفترچه سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته کنکور مجازی سراسری3گام بر اساس سنجش، تنها نرم افزاری است که تنها با یک بار پرداخت، امکان آنالیز نامحدود از تمامی انتخاب های شما را تا آخرین روز انتخاب رشته به شما می دهد.

شما می توانید بارها و بارها و بدون هیچ محدودیتی وارد نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری بشوید و کد رشته های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش را بررسی، آنالیز و اولویت بندی کنید تا به بهترین حالت ایده آل خود برسید.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: اولویت بندی عمومی انتخاب رشته ارشد 1402

در سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش برای کنکور سراسری، منظور از این اولویت بندی، همان چیدمان عمومی داوطلبان کنکور سراسری در سنوات قبل است. یعنی داوطلبانی که در سال های گذشته در آزمون های سراسری، رتبه ای شبیه شما داشته اند، انتخاب های خود را چطور از بالا به پایین می چینند تا بهترین انتخاب ممکنه را قبول شوند.

اولویت بندی مهم ترین قسمت سامانه انتخاب رشته سازمان سنجش است. در فرم 150 انتخابی انتخاب رشته سازمان سنجش، شما باید 150 انتخاب خود را به صورت مرتب در نرم افزار چینش انتخاب رشته سازمان سنجش باید بچینید و باید توجه داشته باشید که اگر در اولویت بندی اشتباه کنید، تقریباً اشتباهی غیر قابل جبران مرتکب شده اید.

اولویت بندی غلط باعث می شود تا شما در کد رشته محلی از دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش قبول شوید که بسیار بسیار بدتر از رتبه شماست و با اولویت بندی صحیح می توانید با رتبه خود، در دانشگاه و رشته و گرایشی پذیرفته شوید که حتی فراتر از رتبه شما باشد.

در نرم افزار انتخاب رشته مجازی و آنلاین کنکور سراسری 3گام، این اولویت بندی عمومی تازه آغاز ماجراست و عظیم ترین قسمت این اولویت بندی، اولویت بندی اختصاصی شماست.

 

 

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: اولویت بندی انتخاب رشته ارشد براساس احتمال قبولی

در سامانه انتخاب رشته سازمان سنجش، بهترین نوع اولویت بندی و چیدمان این است که شما در ابتدا 20 درصد از انتخاب ها را از انتخاب های بسیار عالی و رویایی که ممکن است احتمال قبولی شما در آن ها صفر باشد قرار دهید. سپس 20 درصد از انتخاب ها را از بین انتخاب های خوشبینانه که شانس دارید ولی شانس شما برای قبولی زیر 50 درصد است، قرار دهید و در نهایت در نرم افزار انتخاب رشته بر اساس سنجش، 30 درصد از انتخاب های بعدی باید انتخاب های پر احتمال و 30 درصد پایانی انتخاب های حتمی باشد.

در نرم افزار انتخاب رشته مجازی 3گام، با توجه به اینکه تمامی کد رشته محل های دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش، با دقت تمام احتمال بندی می شود و شانس قبولی شما در 4 سطح حتمی، پراحتمال، خوشبینانه و کم احتمال سنجیده می شود، عملا می توانید بهترین نوع چیدمان را در نرم افزار سنجش برای انتخاب رشته کنکور را انجام دهید.

با توجه به بهترین الگوی ممکن برای انتخاب رشته کنکور سراسری، شما می توانید متناسب با درصدهایی که اعلام کردیم از بین انتخاب های دفترچه سنجش و براساس شانس ها و احتمالات قبولی نرم افزار انتخاب رشته 3گام، اولویت بندی دقیق خود را انجام دهید.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: اولویت بندی اختصاصی انتخاب رشته

نرم افزار انتخاب رشته مجازی 3گام برای کنکور سراسری سال 1402، یک کار بسیار بزرگ را برای داوطلبان انجام می دهد. با انتشار دفترچه انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش، فرآیند انتخاب رشته آغاز می شود ولی انتخاب رشته یعنی اولویت بندی تعداد معینی از کد رشته محل های موجود در دفترچه سازمان سنجش، هر داوطلبی با توجه به شرایط خود، این انتخاب ها را می چیند.

بدیهی است که در چیدمان انتخاب رشته ارشد، پارامترهایی همچون سطح کیفی دانشگاه، اعتبار و بازار کار رشته و گرایش، شهریه، دوری و نزدیکی به محل سکونت، امکان ادامه تحصیل، اعتبار نوع مدرک و ... دخالت دارند. این شرایط برای هر داوطلبی متفاوت است.

ممکن است برای یک داوطلب شهریه بسیار مهم باشد و برای یکی دیگر شهریه هیچ اهمیتی نداشته باشد. در این صورت داوطلب انتخاب رشته پردیس های خودگردان را به راحتی انجام می دهد چون هزینه برای او ملاک نیست.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی 3گام، تنها نرم افزاری است با استفاده از سیستم های پشتیبان تصمیم گیری، ماتریس تصمیم گیری و البته هوش مصنوعی، شرایط شما را به صورت ویژه بررسی کرده و اولویت بندی کاملاً اختصاصی را برای شما ارائه می کند.

به نحوی که شما به سادگی بتوانید با کمترین دانش و حتی بدون دانش، بهترین اولویت بندی ممکن را با کمترین هزینه انجام دهید. اولویت بندی اختصاصی انتخاب رشته نرم افزار 3گام، یکی از آن ویژگی هایی است که به عنوان نقطه عطف انتخاب رشته شناخته می شود.

 

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: منطبق با دفترچه انتخاب رشته سنجش

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری موسسه 3گام، با انتشار دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش، کد رشته های همان سال را به روزرسانی می کند تا شما بتوانید بدون اینکه به دنبال کد رشته ها در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سنجش بگردید، کد رشته ها را داشته باشید.

از طرفی چون 3گام، احتمالات قبولی را به شما می دهد، اولویت بندی عمومی را برای شما مشخص می کند و در نهایت اولویت بندی اختصاصی شما را نیز با هوش مصنوعی مرتب می کند، با دادن کد رشته های به روز دفترچه انتخاب رشته سال 1402 سازمان سنجش، کار را برای شما تمام می کند و شما می توانید با خیال راحت، نسخه نهایی را از سایت 3گام پرینت بگیرید و بدون دردسر و با اطمینان صد در صد در نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش وارد کنید.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: آزمون استعدادیابی تحصیلی و شغلی هالند

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 3گام، یک ویژگی بسیار ارزشمند دیگر دارد که باعث می شود از همه نرم افزار های رایگان و پولی انتخاب رشته کنکور متمایز باشد. وجود آزمون استعدادیابی تحصیلی و شغلی هالند که معتبرترین و معروف ترین آزمون بین المللی در یافتن استعدادهای شغلی و تحصیلی است در نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری گنجانده شده است که داوطلبان پس از پاسخ دادن به تست های این آزمون، با رشته هایی که بیشترین تناسب را با شخصیت، استعدادها و توانایی های آنها دارد را تشخیص می دهند.

آزمونی که بسیاری از مشاوران حضوری انتخاب رشته از داوطلب نمی گیرند و یا اگر می گیرند، هزینه های بسیار سرسام آور و گران قیمتی را برای تحلیل آن دریافت می کنند. در نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری موسسه 3گام، این آزمون بدون هیچ اشتباهی با حداقل هزینه، به شما می گوید که بهتر است به سراغ چه رشته هایی برای تحصیل بروید که در شغل های آینده خود راضی تر، موفق تر و خوشحال تر باشید.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: گواهینامه ها، تاییدیه ها و جوایز

نرم افزار انتخاب رشته مجازی 3گام، با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و البته کاربری عمومی آن، تمامی مجوزها و تاییدیه ها را دریافت کرده است که در زیر تصویر این مدارک برای اطمینان بیشتر داوطلبان گذاشته شده است.

 

 

 

گواهی تایید نرم افزار انتخاب رشته 3گام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

 

تاییدیه نرم افزار انتخاب رشته 3گام از معاونت فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

 

 

 

 

 

همچنین 3گام، با توجه به خلاقیت ها و نوآوری های خود، در سال 98 موفق به کسب جایزه کارآفرینی نوبل یونیورسال در حوزه خلاقیت و کیفیت آموزشی شده است.

 

نوبل کارآفرینی: جایزه و مدال نوبل یونیورسال کارآفرینی 2019

 

 

 

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: یک انتخاب رشته تمام عیار و کامل

با توجه به مطالب گفته شده می توانید به صورت خلاصه، ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 3گام را در زیر مشاهده نمایید:

 

جدول ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 3گام

تعیین احتمال قبولی در 4 سطح
دقت پیش بینی بیش از 95 درصد
امکان انتخاب رشته سهیه آزاد yes
امکان انتخاب رشته سهمیه 5 درصد ایثارگران yes
تعیین شانس قبولی دوره های روزانه yes
تعیین شانس قبولی دوره های نوبت دوم yes
تعیین شانس قبولی دوره های پردیس های خودگردان yes
تعیین شانس قبولی دوره های پیام نور yes
تعیین شانس قبولی دوره های غیرانتفاعی yes
تعیین شانس قبولی دوره های مجازی yes
تعیین احتمال قبولی در همه کد رشته های دفترچه سنجش yes
امکان اولویت بندی عمومی yes
امکان اولویت بندی اختصاصی yes
آزمون استعدادیابی تحصیلی - شغلی yes
امکان ارائه فایل نهایی منطبق با کدرشته های دفترچه سازمان سنجش yes
امکان آنالیز نامحدود انتخاب های دفترچه سازمان سنجش yes
امکان اولویت بندی های نامحدود تا روز انتخاب رشته yes
امکان پشتیبانی آنلاین برای استفاده بهتر از نرم افزار yes