سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به آدرس الکترونیکی noviprofile.icbar.org سامانه ای می باشد که جهت ارائه خدمات مختلف به کارآموزان آزمون وکالت دادگستری طراحی و راه اندازه شده است. داوطلبانی که در آزمون وکالت شرکت کرده و نمره قبولی را در این آزمون کسب نمایند، وارد مرحله بعد یا همان کارآموزی آزمون وکالت می شوند که می بایست در آن شرکت نمایند. در نتیجه پذیرفته شدگان آزمون وکالت می بایست آشنایی کامل با سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز داشته باشند تا بتوانند از خدمات غیرحضوری و همچنین امکانات آن بهره مند شوند. در این مقاله ضمن معرفی سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به بررسی امکانات و کاربرد های این سامانه پرداخته شده است. همچنین متقاضیان می توانند برای دریافت راهنمایی اختصاصی پیرامون سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز با کارشناسان تخصصی مؤسسه 3گام مشاوره نمایند.

سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز

سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز، پایگاه اینترنتی است که مورد استفاده کارآموزان آزمون وکالت دادگستری می باشد. داوطلبانی که در آزمون وکالت دادگستری شرکت می نمایند، پس از پذیرفته شدن در این آزمون وارد مرحله کارآموزی شده و در صورت گذراندن این دوره به عنوان وکیل پایه یک دادگستری اجازه فعالیت خواهند داشت. کارآموزان وکالت دادگستری می بایست جهت بهره مندی از خدمات و امکانات مختلف سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به آدرس اینترنتی این سامانه یعنی noviprofile.icbar.org  مراجعه نمایند.

سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به کارآموزان آزمون وکالت طراحی و راه اندازی شده است که خدمات مختلفی همچون امکان وارد کردن گزارشات کارآموزی، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اختبار، مشاهده کارنامه اختبار، دریافت پروانه وکالت دادگستری و ... را به کارآموزان آزمون وکالت ارائه می نماید و کارآموزان می بایست برای استفاده از این امکانات و همچنین دریافت اطلاعیه های مهم مرتبط با آزمون وکالت دادگستری به این سامانه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که کارآموزان آزمون وکالت دادگستری برای ورود به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود داشته که می توانند از طریق همین سامانه نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

همچنین در صورتی که کارآموزان آزمون وکالت دادگستری در استفاده و یا کلیات سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به مشکل برخورد نمایند، می توانند برای دریافت راهنمایی و رفع ابهامات خود پیرامون این سامانه با کارشناسان تخصصی مؤسسه 3گام ارتباط برقرار نمایند.

کاربرد سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز

یک از مهم ترین سامانه ها و سایت های مرتبط با آزمون وکالت دادگستری، سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به آدرس اینترنتی noviprofile.icbar.org می باشد. این سامانه مختص استفاده کارآموزان آزمون وکالت می باشد و امکانات مختلفی را در حین و پس از گذراندن دوره کارآموزی در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

همانطور که در بخش قبل نیز گفته شد، داوطلبان آزمون وکالت پس از موفقیت در مرحله اول آزمون وارد مرحله کارآموزی آزمون وکالت دادگستری می شوند و به همین دلیلی می بایست آشنایی کافی و کامل با سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز داشته باشند. در این بخش به بررسی امکانات و کاربردهای مختلف سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز که کارآموزان می توانند از آنها استفاده نمایند، پرداخته می شود.

امکانات و کاربرد های سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز:

  • ارائه گزارش کارآموزی آزمون وکالت

کارآموزان آزمون وکالت دادگستری می بایست حین گذراندن دوران کارآموزی گزارش هایی مبنی بر انجام وظایف را به کانون وکلای دادگستری ارائه نمایند. در همین راستا یکی از مهم ترین کاربردهای سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز برای کارآموزان، امکان ارائه این گزارش ها به صورت غیرحضوری و با استفاده از این سامانه می باشد.

  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اختبار

کارآموزان آزمون وکالت دادگستری پس از گذراندن موفقیت آمیز کارآموزی که قصد شرکت در آزمون اختبار کارآموزی را دارند، می بایست نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اختبار کتبی و شفاهی اقدام نمایند. این امکان از طریق سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به نشانی noviprofile.icbar.org میسر می باشد.

  • کارنامه آزمون اختبار

داوطلبان آزمون کارآموزی اختبار پس از شرکت در این آزمون می توانند در موعد مقرر به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

  • پروانه وکالت

کارآموزان آزمون وکالت دادگستری، پس از گذراندن دوران کارآموزی می بایست در آزمون اختبار شرکت نمایند و پس از موفقیت در آزمون اختبار می توانند نسبت به دریافت پروانه وکالت خود اقدام نمایند. متقاضیان برای دریافت پروانه وکالت می بایست با مراجعه به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به آدرس noviprofile.icbar.org و ورود به قسمت پروانه وکالت، نسبت به پرداخت هزینه و ثبت درخواست خود جهت دریافت پروانه وکالت دادگستری اقدام نمایند.

همانطور که اشاره شد، به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز امکانات مختلفی را به کارآموزان آزمون وکالت در حین دوران کارآموزی و پس از آن ارائه می کند که همین موضوع آشنایی با این سامانه را برای کارآموزان وکالت ضروری می نمایند؛ لذا توصیه می شود داوطلبان آزمون اطلاعات خود را پیرامون به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز تکمیل نمایند. همچنین متقاضیان می توانند برای بهره مندی از اطلاعات اختصاصی و دریافت راهنمایی پیرامون به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز با کارشناسان تخصصی مؤسسه 3گام مشاوره نمایند.

جمع بندی سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز

سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز به نشانی noviprofile.icbar.org یکی از مهم ترین سامانه های آزمون وکالت می باشد که خدمات مختلفی را در اختیار کارآموزان آزمون وکالت دادگستری قرار می دهد. این سامانه علاوه بر امکان گزارش دهی به صورت مجازی، امکاناتی نظیر دریافت کارنامه آزمون اختبار، دریافت پروانه وکالت و سایر موارد که در این مقاله به تفضیل به آن ها پرداخته شد را برای کارآموزان فراهم آورده است؛ لذا آشنایی با به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز برای تمامی داوطلبان آزمون وکالت و به خصوص کارآموزان آزمون وکالت ضروری به نظر می رسد. به همین علت در این مقاله به معرفی و بررسی جامع سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز پرداخته شد؛ لذا توصیه می شود داوطلبان آزمون وکالت این مقاله را به دقت مورد مطالعه قرار داده و در صورت وجود ابهام و یا پرسش درمورد به سامانه جامع کارآموزی وکالت مرکز، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین راهنمایی تخصصی پیرامون سامانه کارآموزی وکالت با کارشناسان تخصصی مؤسسه 3گام مشاوره نمایند.