نتایج نهایی کنکور سراسری 99
نتایج نهایی کنکور سراسری 1401

 

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 - زمان جواب انتخاب رشته کنکور

نتایج نهایی کنکور سراسری معمولا در مدت زمانی حدود چهل روز بعد از انتخاب رشته توسط سازمان سنجش اعلام می شود. زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401، با توجه به تعویق کنکور و مسائل مربوط به همه گیری کرونا نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده است. طبق آخرین اخبار منتشر شده از سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 نهایتا تا تاریخ 10 آبان اعلام خواهد شد. در این مطلب علاوه بر اطلاع رسانی زمان اعلام نتایج نهایی کنکور، مطالبی که بعد از مشاهده اعلام نتایج می تواند برای شما مفید باشد را قرار داده ایم. 

 

سازمان سنجش: نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 تا دهه دوم شهریور اعلام خواهد شد. 

 

جواب انتخاب رشته کنکور در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر می شود و شما می توانید از طریق لینک زیر وارد قسمت مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 شوید. دقت داشته باشید که این لینک بلافاصله پس از قرار گرفتن نتایج نهایی روی سایت سنجش به روز رسانی خواهد شد. 

 

بعد از ورود به سایت برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری به یکی از دو دسته اطلاعات زیر نیاز دارید:
1- شماره داوطلبی، شماره شناسنامه

2- شماره پرونده، شماره شناسنامه 

با داشتن اطلاعات بالا می توانید از لینک قرار داده شده وارد سایت سنجش شوید و بعد از طی مراحل وارد کردن اطلاعات جواب انتخاب رشته کنکور خود را مشاهده کنید. 

 

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 - انتخاب بین قبولی ها

بعد از مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری سوالی که برای بسیاری از داوطلبان کنکور ممکن است پیش بیاید در مورد هزینه دوره ای است که در آن پذیرفته شده اند به خصوص دوستانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم شرکت کرده باشند و یک قبولی از دوره های: روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی یا پیام نور دریافت کرده باشند و یک رشته محل هم در دانشگاه آزاد قبول شده باشند. برای تصمیم گیری بهتر در مورد انتخاب یکی از دو محل قبولی، پیشنهاد می کنیم  مطلب  شهریه 1401 دانشگاه ها را مطالعه کنید. 

 

اگر در هیچ انتخابی پذیرفته نشده اید یا به هر دلیلی از قبولی خود راضی نیستید و قصد شرکت در کنکور سال بعد  را دارید می توانید با ثبت نام از طریق لینک زیر از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان، برای آسیب شناسی کنکور امسال و ارائه راهکار برای نتیجه گیری بهتر در  کنکور سال بعد استفاده کنید. 

 

نحوه ثبت نام پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 

بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته سراسری در صورتی که دانشگاه محل پذیرش برای شما اعلام شده بود به معنای قبولی شما در آن رشته محل است. برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی قبل از هرگونه اقدام، به سایت دانشگاه مراجعه کنید و آخرین اطلاعیه ها را در مورد نحوه ثبت نام ( حضوری، آنلاین، دومرحله ای) بررسی کنید؛ معمولا هر دانشگاه به صورت کامل نحوه ثبت نام اولیه را به صورت کامل توضیح می دهد در صورت نبود اطلاعات در اطلاعیه های دانشگاه با شماره دانشگاه مربوطه تماس بگیرید و از تاریخ و نحوه ی ثبت نام اولیه مطلع شوید.