تدریس خصوصی دروس حسابداری
تدریس خصوصی دروس حسابداری

 

 

تدریس خصوصی دروس حسابداری

رزرو تدریس خصوصی دروس و مباحث حسابداری به صورت آنلاین از طریق فروشگاه 3گام و لینک زیر امکان پذیر است. با رزرو این تدریس خصوصی می توانید دروس مختلف حسابداری در مقاطع مختلف را توسط یک مدرس مجرب آموزش ببینید. با تدریس خصوصی دروس حسابداری می توانید برای آزمون های مختلف، مثل کنکور ارشد، آزمون استخدامی، آزمون های بورس، امتحانات مقاطع مختلف دانشگاه و ... به حداکثر آمادگی برسید. 

مشاهده و رزرو تدریس خصوصی

رشته حسابداری از جمله رشته‌های با بازارکار مناسب می‌باشد، جذابیت‌های شغلی باعث جذب بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری و یا تغییر رشته بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد به این رشته می‌شود. وجود مباحث بسیار گسترده در دروس حسابداری و شاخه‌های گوناگون از جمله حسابداری مالی، صنعتی و حسابرسی که خود به زیرشاخه‌های بسیاری تقسیم می‌شود، موجب سردرگی دانشجویان در حال تحصیل و یا متقاضایان ادامه تحصیل در این رشته می‌شود. علاوه بر گستردگی مطالب، وجود استانداردهای حسابداری ملی و بین المللی، بخشنامه‌های کمیته فنی سازمان حسابرسی و... به حجم مطالب این درس افزوده است. افزون بر موارد فوق، به دلیل سیاست‌های اتخاذی توسط سازمان حسابرسی، استانداردهای حسابداری از سال 1397 تا امروز بسیار متحول شده است ( بالغ بر 60 درصد استانداردهای مهم به طور کامل تغییر کرده‌اند!).

تمامی مطالب فوق، بخشی از مواردی می‌باشد که بسیاری از دانشجویان در حال تحصیل با آن مواجه می‌شوند و در امتحانات خود ناموفق ظاهر می‌شوند و یا افرادی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند متاسفانه بعد از مطالعه و تلاش‌های بسیار، در جلسه کنکور از تغییرات استانداردها و در نتیجه تغییر کلی مطالبی که آموخته‌اند آگاه می‌شوند.

تدریس خصوصی دروس حسابداری - مدرس 3گام

اینجانب علیرضا اسمعیل زاده (مشاهده رزومه کامل مدرس) به عنوان فردی که دارای رتبه 307 کنکور کاردانی، رتبه 1 کارشناسی، و رتبه 11 ارشد در رشته حسابداری بوده و همچنین در حوزه فعالیت‌های اجرایی نیز دارای 3 سال سابقه حسابرسی، و همچنین دارای گرید حسابرس ارشد جامعه حسابداران رسمی و سابقه تدریس گروهی و خصوصی دروس تخصصی حسابداری، با تمامی دغدغه و نگرانی‌های دانشجویان و داوطلبان آشنا بوده و آماده کمک در زمینه‌های تدریس کلیه دروس تخصصی حسابداری (مالی، صنعتی و حسابرسی، استانداردهای حسابداری و حسابرسی) و همچنین تدریس مباحث عملی از جمله تهیه صورت‌ های مالی و... می‌باشم.

مشاهده و رزرو تدریس خصوصی