برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری
برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری

رشته حسابداری به علت شرایط خوب بازار کار همیشه یکی از رشته های پرطرفدار برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بوده است و این موضوع باعث شده است افراد زیادی از جمله داوطلبانی با رشته های کارشناسی غیر مرتبط به این رشته گرایش پیدا کنند. گروهی از داوطلبان ممکن است مطالعه خود را از یک سال پیش از موعد کنکور شروع کرده باشند در حالی که گروهی دیگر از داوطلبان به هر علتی هنوز برای مطالعه خود اقدام نکرده اند. دپارتمان حسابداری موسسه 3گام برای هر دو گروه یک برنامه ریزی ویژه و روش خواندن و مطالعه دروس تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری برای کسب موفقیت در کنکور ارشد در نظر دارد. هر دو گروه داوطلبان می توانند با اجرای برنامه ریزی سه ماهه و رعایت نکاتی که مشاوران بر آن تاکید می کنند در کنکور ارشد حسابداری به بهترین نتیجه ممکن با توجه به شرایط خود دست پیدا کنند. در ادامه نحوه برنامه ریزی سه ماهه برای هر دو دسته از داوطلبان را توضیح می دهیم. از طریق لینک زیر می توانید برای یک جلسه مشاوره تخصصی و تعیین سطح و بررسی شرایط توسط مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری اقدام کنید.

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری- داوطلبان با مطالعه قبلی

هدف از برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری برای داوطلبان گروه اول یعنی کسانی که از قبل مطالعاتی داشته اند آن است که داوطلبان بتوانند ادامه مطالعات خود را به صورت منسجم تر دنبال کنند. برای این داوطلبان برنامه ای برای مرور، تسلط و جمع بندی در برنامه ریزی سه ماهه ارائه می شود و تا روز کنکور با مشاوران تخصصی دپارتمان حسابداری موسسه 3گام در ارتباط خواهند بود. قطعا شما می توانید با استفاده از این برنامه ریزی سه ماهه به صورت فشرده تمامی مراحل تثبیت، تسلط، مرور و جمع بندی را با موفقیت طی کنید و خود را برای کسب رتبه برتر آماده کنید. طبق این برنامه، مباحث با توجه به شرایط شما و اهمیت آن ها، برای شما اولویت بندی شده و می توانید برای این بازه زمانی باقیمانده تا کنکور که برای شما به عنوان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد حسابداری دورانی طلایی محسوب می شود، برنامه ای روزانه و دقیق داشته باشید. در نظر داشته باشید فقط برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ارشد کافی نیست و لازم است یک سری از نکات را رعایت کنید تا بتوانید به موفقیت لازم دست پیدا کنید. به همین دلیل مشاوران تخصصی حسابداری بعد از ارائه بهترین برنامه ریزی سه ماهه و متناسب با سطح شما تا روز کنکور همراه شما بوده و تکنیک های تست زنی، مرور و هرآنچه شما برای موفقیت در کنکور به آن احتیاج دارید را به شما آموزش می دهند و پشتیبان برنامه و مطالعه شما تا کنکور خواهند بود. 

 برای داشتن بهترین برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد با توجه به سطح علمی و میزان مطالعه ای که تا امروز داشته اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و یک جلسه مشاوره تخصصی برای بررسی شرایط خود توسط مشاور رزرو کنید. 

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد حسابداری- داوطلبان بدون مطالعه قبلی

و اما اگر جزو گروه دوم از داوطلبان هستید و هنوز مطالعه خود را شروع نکرده اید می توانید مخاطب اصلی برنامه ریزی سه ماهه کنکور  ارشد حسابداری موسسه 3گام باشید. قطعا اگر حجم کتاب ها و منابع کنکور ارشد حسابداری را دیده باشید می دانید که مطالعه این منابع و به تسلط رسیدن در آن ها کاری زمان بر است و حذف بعضی سرفصل ها از این منابع ممکن است باعث شود شما به موقع منابع را تمام کنید اما با توجه به تغییر روند کنکور طی سال های اخیر و عدم امکان پیش بینی مباحث پر اهمیت، امکان کسب رتبه برتر برای شما کم می شود. پس پیشنهاد مشاوران تخصصی موسسه 3گام به شما، استفاده بهینه از زمان می باشد که علاوه بر آن که در مدت زمانی کوتاه تمامی سرفصل ها را مطالعه می کنید، تمامی سوالات کنکور را با روش های تست زنی یاد گرفته و در آن ها به تسلط می رسید. پس اگر شاغل هستید و یا زمان مطالعه روزانه شما کم است و یا می خواهید در کنکور ارشد جزو قبولی های دانشگاه های دولتی مطرح کشور باشید، اما هنوز برای مطالعه تصمیم نگرفته اید، می توانید از طرح برنامه ریزی سه ماهه دپارتمان حسابداری موسسه 3گام استفاده کرده و مسیر موفقیت خود را هموار کنید.