دفترچه سوالات آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 10 سال اخیر
دفترچه سوالات آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ده سال اخیر

 

نحوه طرح سوالات آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

تمامی سوالات آزمون وکالت به صورت چهار گزینه ای طراحی می شوند و از آنجا که این آزمون دارای نمره منفی نیز هست لذا داوطلبان باید در پاسخ دادن به سوالات دقت لازم را داشته باشند و در صورت داشتن اطمینان کامل پاسخ ها را انتخاب کنند.

بهترین زمان تست خوانی برای آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

یکی از نکاتی که داوطلبان باید آن را مد نظر داشته باشند تست خوانی در حین مطالعه است. در این روش داوطلب یاد می گیرد که از هر مبحث چگونه سوال طراحی می شود. همچنین پی می برد که کدام مطالب سوال خیز هستند و کدام نه! یا اینکه در سال های اخیر از چه مباحثی سوال طرح شده! یا این که این مباحث در آزمون وکالت تاثیر گذار هستند یا سایر آزمون ها! لذا نحوه تست خوانی از نکات اساسی برای برای موفقیت در آزمون وکالت می باشد. برای این منظور مطلب بهترین روش مطالعه برای آزمون وکالت تهیه شده است تا راهگشای مسیر موفقیت برای داوطلبان باشد.

فواید مرور سوالات کنکور سال های قبل آزمون وکالت

مطالعه سوالات کنکور سال های قبل، این فرصت را به داوطلبان می دهد تا به معیاری از نحوه برگزاری این آزمون دست پیدا کنند و همچنین بتوانند از طریق آن میزان آمادگی و تسلط خود را بر مطالب مورد سنجش قرار دهند. علاوه بر این مرور مطالب تاکید شده در این آزمون به نوعی به جمع بندی مطالب در ذهن داوطلب کمک می کند. سطح دشواری سوالات نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که داوطلبان آزمون وکالت با مطالعه سوالات آزمون های سال های قبل می توانند نسبت به آن مطلع شوند. داوطلبان می توانند با دانلود بهترین منابع آزمون وکالت و خواندن سوالات آزمون وکالت مربوط به ده سال اخیر این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

دفترچه سوالات آزمون وکالت شامل 120 سال می باشد که داوطلبان در مدت زمان 150 دقیقه باید به آن ها پاسخ دهند. مواد سوالات آزمون وکالت حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، اصول استنباط حقوق اسلامی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و همچنین آیین دادرسی کیفری می باشد. برای راحتی دسترسی داوطلبان به این آزمون ها، دفترچه سوالات آزمون وکالت کانون وکلا به همراه پاسخنامه کلیدی در جدول زیر قرار داده شده است.

 

 

جدول لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخ نامه کلیدی آزمون کانون وکلا ده سال اخیر (89 تا 99)

دفترچه سوالات

پاسخ نامه کلیدی

سوالات آزمون وکالت سال 89

پاسخ نامه  89

سوالات آزمون وکالت سال 90

پاسخ نامه 90

سوالات آزمون وکالت سال 91

پاسخ نامه 91

سوالات آزمون وکالت سال 92

پاسخ نامه 92

سوالات آزمون وکالت سال 93

پاسخ نامه 93

سوالات آزمون وکالت سال 94

پاسخ نامه 94

سوالات آزمون وکالت سال 95

پاسخ نامه 95

سوالات آزمون وکالت سال 96

پاسخ نامه 96

سوالات آزمون وکالت سال 97

پاسخ نامه 97

سوالات آزمون وکالت سال 98

پاسخ نامه 98

سوالات آزمون وکالت سال 99 پاسخ نامه 99