دانلود کتاب های درسی  نظام جدید تجربی (از سال 90 تا 97)

کتابهای درسی سالهای مختلف نظام قدیم و نظام جدید تجربی
کتاب های درسی نظام جدید تجربی چاپ سال های مختلف 

یه سلام گرم خدمت داوطلبان کنکور تجربی

در این مطلب می خوایم در مورد یکی از مهمترین منابع کنکور که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیره، صحبت کنیم. در مورد کتابای درسی!

کتابای درسی یکی از مهمترین منابع یادگیری داوطلبان کنکوره که به خاطر بیان ساده مفاهیم، یادگیری رو آسون و به پیشرفت دانش آموزان کمک می کنه. متاسفانه بعضی از مدارس و مخصوصا کلاسای کنکور، به جای یاد دادن دقیق و مفهومی مطالب، روش های تستی و حفظ کردن مطالب رو به داوطلبان آموزش می دن. به همین دلیل طراحان سوال کنکور گزینه ها رو به صورتی طراحی می کنن که فقط کسایی که مفاهیم رو به خوبی فهمیده و یاد گرفتن، بتونن به سوالات پاسخ بدن. بعضیا هم فکر می کنن فقط خوندن منابع کمک درسی به تنهایی کافیه و دیگه نباید کتاباشونو بخونن. درسته که بیشتر کتابای کنکور مفاهیم کتابای درسی رو به صورت ساده تری بیان می کنن، اما این مسئله نباید باعث بشه که داوطلبان از خوندن کتابای درسی غافل بشن.

مطالعه صحیح و مفهومی کتابای درسی به همراه بررسی کتابای کمک درسی پیشنهادی توسط مشاوران با تجربه و تست های آزمون های سال های گذشته از عوامل مهم موفقیت در کنکور سراسریه.

بری ارتباط با مشاوران تخصصی رشته تجربی 3گام بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

همان طور که می دونید با تغییراتی که در نظام آموزشی در سال های اخیر به وجود اومد، کتابای درسی هم دچار تغییراتی شدن و کنکور سراسری 98 اولین کنکوری بود که بر مبنای کتابای درسی جدید برگزار شد. منابعی که سازمان سنجش برای کنکور سراسری معرفی کرده، کتابای درسی چهار سال آخر دبیرستانه که دچار تغییراتی شده. البته این تغییرات در موارد جزئی است و مفهوم و اصل محتوا رو شامل نمیشه و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور نظام جدید 99 رو دارن، با تسلط به مفاهیم کتابای سال دوم و سوم دبیرستان به راحتی می تونن به کتابای سال دهم و یازدهم مسلط بشن.

در این مطلب دپارتمان کنکور سراسری 3گام، کتابای هر پایه رو در رشته تجربی به تفکیک سال تحصیلی، نظام قدیم و نظام جدید، از سال 90 تا 97 در هر جدول دسته بندی کرده تا بتونید به راحتی هر کتابی رو که می خواید با کلیک بر روی اون دانلود کنید. دانلود این کتابا برای شما کاملا رایگانه و به شما کمک می کنه، بدون حمل کتاب در هر جایی که هستید به راحتی به کتاب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. 

 

 

لینک دانلود کتاب های رشته تجربی

دانلود کتاب های دهم تجربی
دانلود کتاب های یازدهم تجربی
دانلود کتاب های دوازدهم تجربی
دانلود کتاب های درسی نظام قدیم کنکور تجربی-پایه اول دبیرستان
دانلود کتاب های درسی نظام قدیم کنکور تجربی-پایه دوم دبیرستان
دانلود کتاب های درسی نظام قدیم کنکور تجربی-پایه سوم دبیرستان
دانلود کتاب های درسی نظام قدیم کنکور تجربی-پیش دانشگاهی