انتخاب رشته کارشناسی ارشد حسابداری به روش 3گام

پس از اعلام نتایج اولیه و در بازه انتخاب رشته کارشناسی ارشد حسابداری، تیم 3گام یه اعضای خود کمک خواهد کرد تا با توجه به رتبه و شرایطی که برای ادامه تحصیل دارند (شرایطی مانند شاغل بودن، متأهل بودن، علاقه به دانشگاهی خاص، عدم امکان برای خروج از شهر محل سکونت، برای برخی داوطلبان دانشگاه و شهر محل تحصیل مهم تر از گرایش است و برای برخی دیگر بالعکس، برخی در انتخاب زیر گرایش ها تردید دارند و نمی دانند باید کدامیک را اولویت دهند و یا شرایط خاصی که ممکن است برای هر داوطلب منحصر بفرد باشد و ... ) بهترین انتخاب را داشته باشند.

3گام به اعضای خود اطلاعات دسته بندی شده و مستندی ارائه خواهد داد تا داوطلبان بتوانند پاسخ سؤال های خود را بیابند و بدین ترتیب هم انتخابی متناسب با شرایطشان داشته باشند و هم از تمامی انتخاب ها و شانس های ممکن بهره مند شوند.

 

دانشگاه های کارشناسی ارشد حسابداری

برای مشاهده جداول تفکیکی، استان به استان و دانشگاه به دانشگاه ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حسابداری 98 به لینک زیر مراجعه فرمایید. می توانید با کلیک بر روی نام دانشگاه، استان، نوع دوره، گرایش های ارشد حسابداری و هر پارامتر دیگر، لیست ها را فیلتر کنید تا اطلاعات را با جزئیات دقیق تر بررسی نمایید.

بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

جدول دانشگاه ها و ظرفیت های پذیرش کارشناسی ارشد حسابداری 98 

 

ضمنا با عضویت در کانال تلگرامی رشته حسابداری می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه کارشناسی ارشد حسابداری به دست آورید.