مشاور تخصصی ارشد مدیریت - مهدی کریمی 

مهدی کریمی هستم فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی ، رتبه 21 کنکور کارشناسی ارشد مدیریت مالی و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی در دانشگاه شهید بهشتی .

راهنمایی و دبیرستان را در مدارس تیزهوشان گذراندم و در همان زمان افتخار کسب امتیاز ثبت اختراع را هم داشتم ، من در کنکور کارشناسی رتبه 1200 را در گروه ریاضی کسب کردم و به علت بازار کار فوق العاده و علاقه فردی وارد رشته حسابداری شدم و در طی این دوره با توجه به شناختی که نسبت به مباحث اقتصادی و مالی پیدا کردم و البته تجاربی که در حوزه بازار های مالی از جمله بازار بورس ، بازار فارکس و بازار ارز های دیجیتال بدست آوردم تصمیم گرفتم تا باقی عمر حرفه ای ام را به حوزه مالی اختصاص دهم .

رشته ی مدیریت مالی را به علت علاقه به حوزه بازار های مالی که حوزه ای رو به رشد و در حال گسترش است انتخاب کردم و صد البته بازار کار پر رونق و جذاب این رشته هم در این انتخاب بی تاثیر نبود ، اگر قصد ادامه ی تحصیل در این حوزه را دارید به شما نوبد آینده ای روشن را میدهم اما برای کسب موقعیت های شغلی برتر ، قدرت رقابت در این بازار و کسب درآمد خوب ، بدست آوردن رزومه ی قوی (رتبه برتر شدن در کنکور و تحصیل در دانشگاه های برتر) بسیار مهم است و بنده قصد دارم تا شما را در این مسیر یاری کنم .

داوطلبان کنکور ارشد رشته مدیریت مالی با ابهامات زیادی روبرو میشوند از جمله اینکه چه کتابی را باید مطالعه کرد ، چه زمانی برای هر درس باید گذاشته شود ، هر درسی را از چه زمانی باید شروع کرد ، از چه منابعی باید استفاده شود ، که با توجه به منحصر به فرد بودن هر یک از داوطلبین باید به این سوالات پاسخی مناسب با شرایط داد و من با توجه به تجربه ای که در این راه کسب کردم تصمیم دارم تا به شما کمک کنم دقیقا در مسیر درست قرار بگیرید ، هم از لحاظ انگیزشی و هم از لحاظ مطالعه به شیوه ی صحیح تا بتوانید در این مسیر موفق عمل کنید و با کسب رتبه ی برتر و قبولی در دانشگاه مورد نظرتان به هدف خود هم در جهت شغل ایده آل و هم درآمد ایده آل برسید .

طبق تجربه ی بنده بودن مشاوری با دانش کافی در کنار داوطلب که تسلط کافی نسبت به دروس رشته ، کتب مناسب هر درس ، ضرائب هر درس ، اهمیت دروس ، دانشگاه های ارائه دهنده ، درصد های لازم برای قبولی در هر دانشگاه و آخرین رتبه های قبولی هر دانشگاه داشته باشد میتواند برای داوطلب قدرت رقابتی بسیار خوبی نسبت به رقبا ایجاد کند که با توجه به رونق شدید بازار های مالی ایران و جهان و شدت گرفتن علاقه دانشجوبان به رشته مدیریت مالی ، داشتن مزیت رقابتی برای دستیابی به رتبه ی برتر که پله ی مهمی در جهت کسب اهداف بالاتر است را بیش از پیش با اهمیت میکند . ما قرار است در کنار هم با توجه به پیشینه تحصیلی شما برنامه ای هوشمند طراحی کنیم ، با توجه به زمان شما برنامه ریزی کنیم ، بهترین کتب را برای مطالعه انتخاب کنیم و در کنار شما باشیم تا با آرامش به بهترین ها در این حوزه دست پیدا کنید .

در خصوص کنکور کارشناسی ارشد موضوع حائز اهمیت بعدی دانشجو بودن یا شاغل بودن بعضی از داوطلبین است که آنها را دچار سردرگمی و نگرانی میکند ، ما در کنار شماییم تا با ارائه ی برنامه ای انعطاف پذیر با توجه به شرایط شغلی و تحصیلی شما اطمینان حاصل کنیم که به تمام اهداف خود به راحتی هر چه تمام تر دست پیدا خواهید کرد .

 

به پیشنهاد مشاور تخصصی مدیریت لطفا مطالب زیر را در سایت 3گام بخوانید.

معرفی کارشناسی ارشد مدیریت

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد مدیریت بازرگانی 

مصاحبه با رتبه های برتر ارشد مدیریت

آزمون های آزمایشی ارشد مدیریت

 

 

مشاور تخصصی ارشد مدیریت - محمد پدرامی 

سلام
من محمد پدرامی هستم، مشاور تخصصی رشته مدیریت دولتی در موسسه 3گام، رتبه 10 مدیریت دولتی،
رتبه 97 مدیریت صنعتی، رتبه 82 مدیریت تکنولوژی، رتبه 42 مدیریت منابع انسانی، که هدف من همان مدیریت دولتی بود.
ابتدا باید عرض کنم که رشته کارشناسی بنده مهندسی عمران بوده است و در این رشته من بسیار موفق بودم و سر پروژه های زیادی می رفتم و موفق بودم در رشتم؛ اما بعد از مطالعه کردن یک سری از کتابهای مدیریتی علاقه زیادی به رشته مدیریت پیدا کردم،در ابتدا حس می کردم که دروس مدیریت کاملا حفظی می باشد اما بعد متوجه شدم که نه تنها حفظی نیست بلکه کاملا مفهومی می باشد و به نوعی به درد زندگی خود فرد هم میخورد،و اینکه من به مدیریت در بخش عمومی علاقه بیشتری هم داشتم و البته مطمئناً مسئولیت های مدیریت در بخش عمومی بیشتر می باشد، بر همین اساس من رشته مدیریت دولتی را انتخاب کردم. من از اواسط ماه دی شروع به مطالعات جدی کردم.برنامه ریزی درست،انتخاب درست منابع،سازماندهی مرور،مطالعه موضوعی و...به من کمک کرد تا در کنکور کارشناسی ارشد موفق شوم. موقع انتخاب رشته من هر رشته و هر دانشگاهی که مورد نظرم بود می توانستم قبول بشم،که با توجه به علاقه ام رشته مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی در دانشگاه تهران روزانه قبول شدم و در حال حاضر در آنجا دانشجو می باشم. در کل من برای رسیدن به این موفقیت و تجربه زمان که مهمترین چیز می باشد خرج کردم و حالا سایر دوستان می توانند از این تجربه ها با این تفاوت که زمانشون از دست نمی رود استفاده بکنند که البته نیاز به مدیریت و کنترل دارد.

افتخارات دوران دانشجویی:
-حضور در مسابقات مختلف بتن
-‏تسلط کامل به مجموعه مهارت های آفیس
-‏مسلط به کامپیوتر و اینترنت و جستجوی هوشمند و موثر
-‏سابقه مشاوره در زمینه های مختلف
-‏تدریس (به ویژه دروس ریاضی و آمار)
-پژوهش در زمینه های مختلف علمی


به صورت کلی ما در کنار شما هستیم که شما را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب که موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد برسانیم و از سردرگمی شما در این مسیر و بی راه رفتن جلوگیری بکنیم. 

 

 

مشاور تخصصی ارشد مدیریت - آرش حامدی نژاد

آرش حامدی نژاد هستم دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بازاریابی دانشگاه تهران

در کنکور کارشناسی ارشد 1401 رتبه 9 گرایش بازرگانی و 5 فناوری اطلاعات کسب کردم.

دارای کارشناسی مهندسی عمران هستم و سپس با تغییر رشته وارد رشته مدیریت شدم.

رشته مدیریت به خاطر بازار کار و چشم انداز مناسبی که دارد در حال حاضر انتخاب درصد زیادی از داوطلبان کنکورارشد و دکتری میباشد

اما داوطلبان مطمئن باشند در صورت داشتن جدیت و تلاش، موفقیت در کنکور مدیریت برای همه عزیزان از هر رشته و با هر سطح علمی امکان پذیر است

مسیر مطالعه کنکور ارشد نیاز به برنامه ریزی همراه با صبر و تحمل زیاد دارد

از نظر من مهم ترین نکته در این مسیر استمرار در مطالعه است

سه ساعت مطالعه مستمر روزانه ارزش بسیار بیشتری از هشت ساعت مطالعه ای که با وقفه های زیاد همراه باشد دارد

انتخاب منبع درست یکی دیگر از نکات مهم است که معمولا داوطلبان مخصوصا داوطلبان تغییر رشته ای را در ابتدای مسیر دچار مشکل میکند

انتخاب منبع نیاز به مشورت و مشاوره دارد چرا که تغییر منبع در میانه مسیر لطمه زیادی به داوطلب میزند

پیشنهاد بنده در این زمینه ابتدا گرفتن مشاوره است و بعد وفادارماندن به منبع انتخابی است

بیشک در این دوره طولانی بارها به منبع مطالعه خود شک میکنید اما بهترین کارادامه راه با همان منبع است حتی اگر بهترین منبع موجود نباشد

نوع برنامه ریزی و تغییرات ان در طی زمان از اهمیت زیادی برخوردار است

با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور و شرایط متفاوت هر داوطلب مانند شاغل بودن دانشجو بودن و ... برنامه ریزی انجام میشود

برنامه باید طوری باشد که در اواسط یا انتهای مسیر، مطالعه برای داوطلب فرسایشی نشود

چون جمع بندی در ماه پایانی اهمیت فوق العاده ای دارد و باید انرژی داوطلب برای این دوره حفظ شود.

 

چون که بنده خودم هم تغییر رشته دادم با مشکلات این داوطلبان و سوالاتی که برایشان ایجاد میشود اشنایی کامل دارم

این داوطلبان مطمئن باشند که با یک برنامه درست و منظم جدید بودن رشته مدیریت هیچ مشکلی برایشان ایجاد نمیکند بلکه ممکن است در بعضی موارد مانند درس ریاضی امار برای بچه های فنی مهندسی تبدیل به نقطه قوتشان بشود.

توصیه پایانی من برای دوره کنکور، دوری از تصمیمات عجولانه و درگیرنشدن با مسائل حاشیه ای کنکور است

خوشحال میشوم که بتوانم تجربیاتم در این دوره را در اختیار شما بگذارم و همراه با موسسه 3گام که تلاش زیادی برای ارامش داوطلبان میکند در این مسیر تا لحظه اخر همراه شما باشیم.