مشاور تخصصی ارشد رشته های محیط زیست، بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی

من زهره برزوئی ، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) از دانشگاه تهران و دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره 7.5 هستم. دوران راهنمایی و دبیرستان را با معدل های برتر در مجتمع فرزانگان (تیزهوشان) گذراندم. بعد از پایان دبیرستان و با شرکت در کنکور سراسری در رشته مهندسی ایمنی حفاظت فنی دانشگاه صنعت نفت پذیرفته شدم. دوره کارشناسی را با معدل الف به پایان رساندم. علاقه و تسلط من به زبان انگلیسی از دوره کارشناسی شکل گرفت چرا که تحصیل در دانشگاه صنعت نفت به زبان انگلیسی بود و رفته رفته دانشم در این موضوع خواه ناخواه رو به افزایش بود. بعد از دوره کارشناسی، وارد بازار کار شدم و در انواع شرکت های مختلف با سمت کارشناس ایمنی و بهداشت و محیط زیست(HSE) مشغول به کار شدم. در طول این مدت علاوه بر کار به مطالعه زبان انگلیسی نیز مشغول بودم و علاقه ی زیادی به زبان انگلیسی پیدا کردم تا حدی که کتابهای داستانی رمان به زبان انگلیسی در اوقات فراغت مطالعه میکردم. بعد از کسب 5 سال سابقه کاری مرتبط، مجددا تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم و با رتبه 3 در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم در رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست دانشگاه تهران پذیرفته شدم.از آنجا که تصمیم بر ادامه تحصیل در مقطع دکتری نیز داشتم، در همین ایام تصمیم به شرکت در آزمون آیلتش گرفتم و تنها ظرف مدت 3 ماه، موفق به کسب نمره 7.5 در این آزمون شدم. در پایان مقطع کارشناسی ارشد، نفر برتر شناخته شده و مجوز ورود به دوره دکتری به عنوان استعداد درخشان را کسب کردم. این موفقیت را بیش از هر چیز مدیون تکنیک های برنامه ریزی و مطالعه و پس از آن بررسی دقیق آزمون و چگونگی موفقیت در آن میدانم.

برنامه ریزی درست و اصولی تنها کلید موفقیت

من از دوران دبیرستان به مطالعه و کسب علم در زمینه های رواشناسی موفقیت و برنامه ریزی صحیح و اصولی علاقه زیادی داشتم. یکی از فعالیت های مورد علاقه من برنامه ریزی برای خودم و دیگران بود و همیشه از کسب نتیجه ی خوب حاصل از این برنامه ریزی ها لذت میبرم. به نظرم برنامه ریزی خوب کلید موفقیت در هرکاری  است و بدون داشتن یک برنامه درست امکان رسیدن به اهداف وجود ندارد. نکته مهم این است که هر برنامه ریزی باید ویژه ی فرد باشد و عملا برنامه ریزی بدون در نظر گرفتن شرایط هر فرد کار بیهوده ایست و نتیجه مایوس کننده خواهد بود.

مشاوره تخصصی موفقیت در آزمون آیلتس

موفقیت در آزمون زبان آیلتس این روزها دغدغه و هدف بسیاری از افراد است. امروزه تسلط به زبان انگلیسی برای عموم ضروری به نظر میرسد. برای داشتن شغل بهتر، امکان مهاجرت تحصیلی و کاری و حتی زندگی روزمره نیاز به تسلط کافی به زبان انگلیسی مشهود است. وجود منابع بسیار متنوع و مسیرهای گوناگون آموزش زبان با هدف گرفتن مدرک آیلتس باعث سردرگمی داوطلبان این آزمون شده است و این در حالیست که انواع کلاس های مختلف و توصیه های بی شمار اطرافیان بر این سردرگمی بیشتر دامن میزند. اگر هدف مشخصی برای خود دارید بهترین کار شروع اصولی یک برنامه مدون و صحیح است که در کنار آن از صرف زمان لذت ببرید و استرس خود را به کمترین حد ممکن برسانید و با اعتماد به نفس بالا در آزمون شرکت کرده و نتیجه ی مورد نظرتان را کسب کنید. در این راه شما تنها به یک مشاور خوب و اراده احتیاج دارید تا بدون صرف هزینه های گزاف و سرسام آور موفقیت خود را تضمین کنید.

در موسسه 3گام در راه رسیدن شما به بهترین سطح تسلط زبان انگلیسی در کنارتان خواهیم بود. در هر سطحی که قراردارید تا به هر سطحی که میخواهید برسید راه ناممکنی وجود ندارد. فقط لازم است شروع کنید و ما به شما کمک میکنیم تا مسیری هموار تا موفقیت تان با توجه به زمان و شرایط ویژه ی خودتان طی کنید.

مشاوره تخصصی آزمون کارشناسی ارشد رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست HSE

رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) به دلیل اینکه نسبت به اکثر رشته های دیگر نوظهور است آینده ی درخشانی در پیش دارد و حالا نسبت به سال های قبل بازار کار خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد. با توجه به اینکه اهمیت این رشته ی تحصیلی هر روز بیشتر آشکار میشود و قوانین و مقررات الزام حضور نفرات متخصص را الزام آور میداند، موج عظیمی از درخواست نیروی متخصص در رشته HSE ایجاد شده است و کارشناسان رشته های دیگر را نیز ترغیب میکند تا تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند تا از این بازار کار داغ بهره ببرند.

به دلیل اینکه ظرفیت پذیرش داوطلبان در این رشته در دانشگاه های معتبر کشور کم میباشد و همچنین وجود بازار کار خوب این رشته باعث شده تا تعداد شرکت کنندگان آن روز به روز بیشتر شود، تا حدی که میتوان گفت کسب رتبه های تک رقمی تنها راه پذیرفته شدن رشته ارشد ایمنی بهداشت و محیط زیست و مهندسی این رشته می باشد. رشته مهندسی ایمنی بهداشت و محیط زیست نیز وضعیت مشابهی دارد و ظرفیت جذب پایین آن باعث شده تا داوطلبین تنها با کسب رتبه های عالی مجوز ورود به دانشگاه های دولتی و معروف را داشته باشند. علاوه بر ظرفیت کم جذب در این رشته، پراکنده بودن منابع نیز مشکل دیگریست که گمراهی زیادی برای داوطلبین ایجاد میکند. توصیه ای که به داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته های ایمنی بهداشت و محیط زیست و مهندسی ایمنی بهداشت و محیط زیست دارم استفاده از تجربیات افراد موفق در این آزمون و مطالعه طبق برنامه ریزی دقیق مناسب این آزمون است.

با توجه به اهداف موسسه 3گام خوشحالم تا سهمی در موفقیت داوطلبان رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست داشته باشم و از تجربیات و دانشی که کسب کردم جهت پیشبرد اهداف داوطلبان حداکثر استفاده را داشته باشم. هر سال به تعداد داوطلبان رشته ی ایمنی بهداشت و محیط زیست یا همان HSE افزوده میشود و ما با یک برنامه اصولی در کنار شما هستیم تا با مدیریت استرس و کاهش آن بتوانید در راه مناسب خود قدم بردارید و تا لذت موفقیت و رسیدن به اهدافتان کنار شما خواهیم بود.