مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99
مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری تجربی  را به طور کامل گوش دهید.

 

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور سراسری رشته علوم تجربی کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

فاطمه امینی رتبه 9000 منطقه 2 کنکور سراسری تجربی رشته پرستاری هستم و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قبول شدم. اهل کرمان هستم. من از ماه بهمن با موسسه 3گام آشنا شدم و ثبت نام کردم. چون خیلی دیر در 3گام عضو شدم رتبه ام آن چنان خوب نشد.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور سراسری تجربی به چه شکلی بود.

ادبیات : 48

عربی : 72

دینی : 78

زبان : 18

ریاضی : 52

زیست : 64

شیمی : 40

فیزیک : 8

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور سراسری رشته تجربی چه شکلی بوده است؟

از برنامه های ماهانه 3گام استفاده کردم که زمان مطالعه من اوایل هشت الی نه ساعت بود ولی در اواخر به سیزده الی چهارده ساعت افزایش پیدا کرد. روند روزانه مطالعه من طوری بود که یک ساعت و چهل و پنج دقیقه درس می خواندم و بین آن یک ربع استراحت می کردم. اول یک درس اختصاصی مطالعه می کردم و بعد یک درس عمومی. بعضی شب ها هم قرابت و ریدینگ کار می کردم. قبل از 3گام من خودم برنامه ریزی داشتم به خاطر همین هم با برنامه ریزی 3گام خیلی همسو و هماهنگ بودم.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

تاثیر حضور مشاور فقط این نیست که برنامه درسی را مشخص کند و یک حجم مطالعه داشته باشید بلکه مشاور به عنوان یکی پشتیبان و انگیزدهنده حرفه ای مسیر درست را به آدم نشان می دهد. به غیر از خودت مشاور تنها کسی است که می تواند کمکت کند که از بی انگیزگی و خستگی رهایی یابید و حرفه ای جلو بروید.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور بر گردم حتما زودتر یک مشاور را پیدا می کردم و با یک برنامه ریزی منظم جلو می رفتم. از طرف دیگر سعی می کردم حتما مطالعه برای کنکور را زودتر شروع کنم و از زمانم نهایت استفاده را می بردم. من سر جلسه امتحان به این نکته پی بردم که اگر زودتر شروع می کردم و زودتر مشاور پیدا می کردم حتما می توانستم دروس اختصاصی مثل زیست را با درصد بالاتری بزنم.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال ششم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: حضور و پشتیبانی مشاور

دومین عامل: منابع خوب

سومین عامل: برنامه ریزی اصولی و متناسب با خود

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 – سوال هفتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

به افرادی توصیه می کنم که در شهرستان زندگی می کنند و دسترسی حضوری به مشاوران ندارند که بیایند و از مشاوره های آنلاین 3گام استفاده کنند. همچنین داشتن مشاوره و برنامه ریزی را به داوطلبانی توصیه می کنم که دوست دارند یک پشتیبان و یک مشاور پیگیر داشته باشند.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال هشتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

مدیریت زمان و طبق آزمون پیش رفتن یکی از نکات قوت مشاوره و برنامه ریزی های 3گام بود که در پیشرفت من خیلی تاثیر داشت. تخمین رتبه 3گام نیز بسیار به من کمک کرد و راضی بودم و یکی هم اطلاعات لازم مرتبط با معرفی رشته ها که در سایت 3گام بود را خیلی پیگیری می کردم و می خواندم. آخرین رتبه های قبولی را که در هر رشته در سایت گذاشته بودند هم خیلی خوب بود. تست های مربوط به کنکورهای سال های قبل هر رشته که در سایت بود نیز به من خیلی کمک کرد.

مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 سوال نهم

چی شد 3گام را انتخاب کردید؟

من خیلی دنبال مشاور و موسسات مشاوره کنکور می گشتم. به خاطر همین هم در اینترنت سایت 3گام را پیدا کردم و مطالب و طرح های مشاوره آن را مطالعه کردم و اطمینان لازم را نیز به آن پیدا کردم. طرح های مشاوره متنوعی که از طرف 3گام ارائه می شود خیلی خوب هستند. مهم ترین چیزی که برای من خیلی خوب بود اعتمادی بود که می شد به 3گام داشته باشی و باعث شد که برنامه ریزی آن را انتخاب کنم و یکی هم متناسب با خدماتی که ارائه می شد مبالغ بسیار به صرفه ای هم دریاف می شد.

 مصاحبه با فاطمه امینی رتبه برتر کنکور سراسری رشته تجربی 99 – سوال دهم 

به عنوان سخن آخر چه صحبتی با داوطلبان کنکور سراسری دارید؟

صحبت آخرم چه برای داوطلبان کنکور و چه برای کسانی که پشت کنکور هستند این است که اگر هدفی دارند از آن دست نکشند. به محیط اطراف توجه نکنند و روی هدفتان تمرکز داشته باشند و برای رسیدن به آن خوب تلاش کنند. نکته دیگر هم این هست که زودتر مطالعه برای کنکور را شروع کنند؛ اگر تمام تلاش و اراده خودتان را به کار ببندند حتما موفق خواهند شد.