مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99
مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد مدیریت را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را هم به پیشنهاد رتبه های برتر در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مدیریت

 

 

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد مدیریت کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

من سید مرتضی حسینی هستم رتبه 76 مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک دانشگاه علامه طباطبایی تهران قبول شدم. اهل یزد هستم و کارشناسی را در رشته شیمی کاربردی در دانشگاه یزد خواندم. معدل خیلی خوبی نداشتم چون به رشته شیمی علاقمند نبودم. رشته مدیریت بازرگانی را خیلی دوست داشتم و این باعث می شد که روحیه مطالعه خوبی داشته باشم. من در تاریخ 26/04/1398 در موسسه 3گام ثبت نام کردم و خیلی خوشحالم که 3گام را انتخاب کردم.

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

تئوری مدیریت : 51

ریاضی و آمار : 55

اقتصاد : 95

بازاریابی: 48

درس های زبان و تحقیق در عملیات را اصلا نزدم.

 

 

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد مدیریت چه شکلی بوده است؟

در سال 1394 کارشناسی ام تمام شد ولی بعدا سر کار رفتم و به خاطر همین نتوانستم ارشد شرکت کنم. بعد دو سال خدمت سربازی هم رفتم و شرایط شرکت در ارشد را نداشتم. در اردیبهشت 98 به چندتا از دانشگاه های تهران سر زدم و با اساتید آن ها صحبت کردم و دقیقا در تاریخ 15 اردیبهشت 98 بود که تصمیم گرفتم ارشد بخوانم. اول خرداد 98 مطالعه را با یک کتاب تئوری مدیریت شروع کردم ولی خیلی برای من خسته کننده بود و پیشرفتی در برنامه مطالعاتی ام نداشتم. در طول روز برای مطالعه دو سه ساعت وقت می گذاشتم. بعد از آشنایی با موسسه 3گام برنامه ریزی و مطالعه ام توسط مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت، حرفه ای و هدفمند شد و رشد خودم را می دیدم. در حین برنامه اگر مشکلی برایم پیش می آمد با مشاورم مطرح می کردم و برنامه را جلو می بردیم.

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

وقتی کسی به من می گفت که با مشاوره و برنامه ریزی یک موسسه کنکوری موفق شده من فکر می کردم یک کار تبلیغاتی هست. من به این نتیجه رسیدم اگر با موسسه 3گام آشنا نمی شدم و با برنامه و مشاوره پیش نمی رفتم این نتیجه را نمی گرفتم. اوایل مطالعه من 4 ساعت بود که به مرور با همکاری مشاورم به ده الی دوازده ساعت در ماه های آخر رسید. نکته دیگر که نقش مشاوره و برنامه ریزی را برای من پر رنگ کرد این بود که در اسفند ماه به کرونا برخوردیم به خاطر همین کنکور ارشد دو بار عقب افتاده بود مشاورم گفت که برای مرور باید کلاس بازاریابی رو شرکت کنم و یا مثلا در درس ریاضی متوجه شدم که باید تکنیک های خاصی را به کار بگیرم. اگر رتبه من خوب شده و الان راضی هستم فقط به خاطر نحوه برنامه ریزی و کمک های مشاور من بود.

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 – سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم حتما در یک موسسه ای برای مشاوره و برنامه ریزی ثبت نام می کنم و حتما دوباره 3گام را انتخاب می کنم. می دانم که مشاور بسیار موثر است. کاری را که هیچ وقت انجام نمی دهم این است که به هیچ عنوان نا امید نمی شوم چون به خاطر کرونا کنکور عقب می افتاد و جو روانی شدیدی ایجاد می شد ولی اگر برگردم عقب تحت هر شرایطی تا لحظه آخر ادامه می دهم و نا امید نمی شوم.

 

 

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

به همه داوطلبان توصیه دارم که حتما مشاور داشته باشند چون مشاوران تجربه کنکور و راهنمایی داوطلب را دارند و خیلی از تکنیک ها را برای ادامه راه به آدم ارائه می دهند. نکته دیگر اینکه داوطلبان در انتخاب منابع نگران نباشند و تلاش کنند که از منابعی که مشاور معرفی می کند استفاده نمایند چون بعضی از منابع در سال تغییر می کنند. توصیه آخر من این هست که در مطالعه نظم و برنامه ریزی داشته باشند.

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: خواسته واقعی که خودم خواستم واقعا ارشد بخوانم.

دومین عامل: اعتماد کامل به مشاورم

سومین عامل: پشتکار پشتکار پشتکار

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

من برنامه ریزی را نمی دانستم که 3گام با استفاده از پنل برنامه ریزی این را به من یاد داد. روند مطالعه من مرتب و منظم شد و اینکه مطالعه کی تمام شود و کی تست بزنم مشخص شد. سیستم برنامه ریزی به داوطلب کمک می کند که به روز باشد. چون خودم این مراحل را طی کردم به همه داوطلبان پیشنهاد می کنم از مشاوره و برنامه ریزی بی بهره نمانند.

 

 مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 – سوال نهم 

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

بهترین خدمت 3گام به من یکی بحث مشاور بود و دیگری پنل برنامه ریزی بود. یکی دیگر بحث تخمین رتبه بود که باید داوطلب درصدهای خود را به طور صحیح وارد کند تا تخمین رتبه خوبی هم داشته باشد. خدمت دیگری از موسسه 3گام که خیلی به من کمک کرد بحث انتخاب رشته بود که تصمیم من را عاقلانه و واقع بینانه کرد. 

 

مصاحبه با مرتضی حسینی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال دهم

چی شد 3گام را انتخاب کردید؟

به توصیه یکی از دوستانم که دانشگاه علامه طباطبایی تهران قبول شده بود 3گام را انتخاب کردم. در مرحله بعدی هم وقتی در مورد ارشد مدیریت بازرگانی در گوگل سرچ می کردم سایت 3گام در صفحه اول می آمد و این من را مصمم به انتخاب آن می کرد. به نظر من متناسب با خدماتی که 3گام به من ارائه داد هزینه ای که پرداخت کردم بسیار منصفانه بود.