مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99
مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد مدیریت را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را هم به پیشنهاد رتبه های برتر در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مدیریت

 

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد مدیریت کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

محدثه خورسندی رتبه 258 ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته هستم و دانشگاه علامه طباطبایی تهران قبول شدم. ساکن تهران هستم. کارشناسیم را در دانشکده شریعتی بودم.  معدل کارشناسیم 21/15 بود. آشناییم با موسسه 3گام از اول آذر ماه بود که در این موسسه ثبت نام کردم.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

اسلام : 48

تئوری مدیریت : 61

ریاضی و آمار : 20

اقتصاد : 53

بازاریابی: 22

و بقیه درس ها را سفید گذاشتم.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد مدیریت چه شکلی بوده است؟

از اول آذر که در موسسه 3گام ثبت نام کردم از همان روز مطالعه را شروع کردم. من بیست واحد درسی داشتم و از آذر ماه با چهار ساعت شروع کردم و به مرور بیشتر شد. در واقع قبل از ماه آذر من هیچ مطالعه خاصی نداشتم فقط یک کتاب بازاریابی خریده بودم که چهار پنج صفحه فصل اول این کتاب را خوانده بودم. در واقع مطالعه جدی من در آذر ماه بود.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

این مورد را هر کسی باید با شناختن خود به آن برسد. من آدمی بودم که واقعا برنامه ریزی برای من مهم بود و اینکه برای من مشخص شده باشد که این فصل را در چه بازه مشخص زمانی بخوانم. برنامه ریزی با جزئیات بیشتر یکی از نیازهای مهم من بود. با اینکه من در دانشگاه واحدهای درسی زیادی داشتم ولی برنامه من خیلی خوب و متناسب با زمان من بود و نگران این نبودم که یک درس را نخوانده باشم. به نظرم اگر برنامه و مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت را نداشتم اصلا خودم نمی توانستم در این رشته و در این دانشگاه قبول بشوم و الان از انتخاب رشته ام و قبول شدنم در این دانشگاه خیلی راضی و خوشنود هستم.

 

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم اولین کاری که خواهم کرد این هست که بدون نظر و مشورت مشاورم هیچ کاری نمی کنم چون با نظر خودم در یک کلاس بسیار پرهزینه و بدون نظر مشاورم شرکت کردم که بسیار بد بود و هزینه زیادی روی دستم گذاشت. دومین نکته این است که مطالعه ام را زودتر شروع می کردم یا اگر کلاس های دانشگاه نبود می توانستم بیشتر مطالعه کنم. سومین نکته این است که نباید هیچ درسی را کنار گذاشت مثلا من از درس اقتصاد نا امید می شدم و کنار می گذاشتم به خصوص از عید به بعد این کار بسیار اشتباه بود. یکی دیگر از اشتباهات بزرگی که کردم این بود که در یک سری کلاس ها ثبت نام کردم چون نباید چندتا کلاس را استفاده می کردم و یا برای یک درس چند منبع از چند استاد را مطالعه می کردم.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

اولین توصیه من به داوطلبان این هست که حتما مشاور و برنامه ریزی داشته باشید چون مشاور باعث می شود منابع خوب و درستی را داشته باشیم که بسیار به برنامه انسجام می دهد. دومین توصیه ام این هست که اصلا نباید نا امید شد و باید به خودمان و روحمان فرصت بدهیم که بتوانیم مسیر را به خوبی ادامه دهیم. آخرین توصیه ام این هست که درس ها را عمیق بخوانید و زیاد تست بزنید.

 

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: مشاوره و برنامه ریزی اولین عامل موفقیت من بود.

دومین عامل: منابع خوب و درستی که مشاورم به من معرفی کردند.

سومین عامل: ساعات بازدهی مطالعه خود در روز را بشناسید. مثلا بازدهی من در صبح بسیار خوب بود.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

من مشاوره را به همه داوطلبان کنکور توصیه می کنم. از آنجا که من هم دانشجو بودم و هم تغییر رشته ای چون رشته کارشناسی من حسابداری بود و می خواستم در رشته مدیریت قبول بشوم از مشاور و برنامه ریزی که برای من داشتند خیلی راضی بودم. هر وقت سوالی داشتم مشاورم همیشه در دسترس بود و با حوصله جواب می دادند. اینکه من راحت و از طریق تلگرام به مشاورم دسترسی داشتم خیلی به من روحیه می داد و انرژی ام را بیشتر می کرد.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

یکی از نکات بسیار مهم در موسسه 3گام در دسترس بودن مشاور از طریق تلگرام بود که خیلی به من روحیه می داد. نکته دیگر این بود که تخمین قبول شدن در این رشته بسیار خوب بود و من کاملا می دانستم که قبول می شوم. نکته سوم این بود که سایت 3گام خیلی کامل و مختصر و مفید اطلاعات لازم را به من می داد و نیازی نبود که متن های طولانی را مطالعه کنم.

 

مصاحبه با محدثه خورسندی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 99 سوال دهم

چی شد 3گام را انتخاب کردید؟

من به صورت کاملا اتفاقی استوری یکی از دوستانم را در اینستاگرام دیدم که رتبه بسیار خوبی هم کسب کرده بود. به نظرم با رتبه 30 در رشته حسابداری و دانشگاه تربیت مدرس تهران قبول شده بود. وقتی از ایشان پرسیدم گفتند که در موسسه 3گام ثبت نام کرده بودند و من هم تصمیم گرفتم که برای مشاوره و برنامه ریزی درسی ام موسسه 3گام را انتخاب کنم.