مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98
مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98

 


مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

من سید اشکان طراوتی هستم رتبه 37 آینده پژوهی ، 108 مدیریت مهندسی، و 144 سیستم های کلان. کارشناسی مهندسی کامپبوتر گرایش نرم افزار و معدلم 15.99 بود. اواسط بهمن بود که طرح رو گرفتم و برای مهندسی صنایع خوندم و هدفم هم مدیریت مهندسی بود.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

روند مطالعه به این شکل بود که چون من زمان کمی داشتم و دیر شروع کرده بودم اولویت بندی خیلی خاصی داشتیم و یک سری دروس رو انتخاب کردیم و یه سری ازعناوین درسی به کمک مشاور به ترتیب تو هرهفته برنامه ریزی میشد. یعنی مشاور هر هفته برنامه رو تو سیستم 3گام وارد می کرد و من برنامه رو می دیدم و سعی میکردم که خودم و به برنامه برسونم و تستاشو بزنم.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال سوم 

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

در مورد تاثیر مشاور برای من که تغییر رشته ای بودم و از یه لیسانس دیگه داشتم مهندسی صنایع میومدم، خیلی مهم بود. چون دروس را خیلی کامل نمی شناختم خصوصا در انتخاب منبع خیلی مهم بود . در کل در روند مطالعه ای که داشتم سیستم 3گام خیلی خوب بود که مشخص می کرد دروس رو تو چه روزی و چه قدر بخونم. تصمیم با مشاور بود که موثر بود و با تعامل با مشاور تعیین می کرد هر هفته هر درسی رو چه مقدار بخونم و دایم با همدیگر چک بکنیم.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال چهارم 

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

برای بچه هایی که می خوان سال اینده این کنکور رو شرکت کنند من توصیه اکید می کنم که درس زبان رو خیلی جدی بگیرید . تو انتخاب مباحثی که می خواین یاد بگیرین و ازش تست بزنید دچار حرص و طمع نشید ، یه سری مباحث رو خیلی خوب یاد بگیرید و سعی نکنید همه مباحث رو یاد بگیرید و صرفا زخمی شون کنید.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال پنجم 

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

اگه بخوام عوامل موفقیتم رو درصد بندی کنم، 40 درصدش به مشاوره و برنامه ریزی خصوصا با کمک مشاورم خانم عبادی برمی گرده. 40 درصدش به پایه های علمیم مثل زبان که پیش از کنکور داشتم و خیلی منو جلو می انداخت برمی گرده. 20 درصدش هم به همراهی دوستان و خونواده که خیلی انگیزم و انرژی م رو حفظ می کردند، بر می گرده.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال ششم 

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من سیستم 3گام رو به کسانی که مثل خودم تغییر رشته ای هستند یا کسایی که تو برنامه ریزی کردن مشکل دارند و نمی تونند روزشون رو برای کارای مختلف درست تقسیم کنند یا کسایی که وقت محدودی برای کنکور دارند خیلی توصیه می کنم. خصوصا اگه مشاور هم بگیرند از 3گام خیلی بهتر می تونند از زمان باقی مونده شون استفاده کنند و قابلیت بیشتری خواهد داشت. من شدیدا بهشون توصیه می کنم.

مصاحبه با اشکان طراوتی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی صنایع 98 - سوال هفتم 

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

3گام خدمات مختلفی از روز اول مطالعه کنکور تا زمانیکه می خواستیم انتخاب رشته کنیم در اختیارمون گذاشت ولی بیشتر از همه من مشاوره رو دوست داشتم البته سیستم انتخاب رشته هم خیلی امکان خوبی بود ولی بیشترین چیزی که کمکم کرد مشاوره و ارتباط تلگرامی بود.