مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98
مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم اعظم صادقی رتبه برتر ارشد مدیریت را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را هم به پیشنهاد رتبه های برتر در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مدیریت

 

 

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

من اعظم صادقی هستم دانشجوی روزانه مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی با رتبه 128. لیسانس کارشناسیم کامپیوتر بود با معدل 17.47 و از اوایل مهر طرح مشاوره 3گام رو گرفتم و شروع به درس خوندن کردم.

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال دوم 

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟


من از اوایل مهر که  طرحم فعال شد، برنامه رو از مشاوره گرفتم . با روزی 5 ساعت درس می خوندم. قبلش مطالعه خاصی نداشتم. اما بعدش کتاب هایی که مشاور معرفی کردند کتاب هایی که دقیقا نزدیک به رفرنس بود که کمک کرد متن کتاب و رفرنس رو بفهمم . بعد من با تئوری های مدیریت شروع کردم. بعد مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و بعد مدیریت از دیدگاه اسلام رو خوندم. برای هرکدوم با توجه به رشته ای که می خواستم قبول شم وقت می گذاشتم. من می خواستم مدیریت دولتی قبول شم مثلا برای مدیریت منابع انسانی بیشتر و5 ساعت وقت گذاشتم. درحین درس خوندن با تماس هایی که مشاور با من داشت مثل تماس های تلفنی و تلگرامی تونستم از روند مطالعه خارج نشم و تو خط روند مطالعه قرار بگیرم. این خیلی تاثیر داشت چون وقتی شما روزی 4-5 ساعت درس بخونید درحالیکه قبلا این روند رو نداشتین ممکن بود بی انگیزه شید یا خسته شید. ولی وقتی مشاور با شما تماس می گیره وقتی رو برای مطالعه تعیین می کنه. همچنین در خلال صحبت هایش به این نتیجه می رسید که برنامه من هدفمنده و من مطمئنا به نتیجه می رسم. این به شما دلگرمی می ده و امیدوار می شید این مسیر رو به همین شیوه که مشاوره پیش بینی کرده پیش برید.

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟


مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت من آقای مقدم بود که در طول مسیر خیلی کمکم کرد. من لیسانسم غیر مرتبط بود و با منابع و نحوه درس خوندن و خیلی موارد دیگه اصلا آشنایی نداشتم. در این مطالعه خیلی مشکلات برام پیش می اومد. مثلا درباره بعضی دروس مثل مدیریت از دیدگاه اسلام نمی دونستم شیوه خواندنم درسته و می تونم نتیجه بگیرم یا نه.  نحوه درس خوندن من بعد 6 سال که کنکور شرکت کردم کلا فرق کرده بود به همین خاطر با پیگیری های آقای مقدم و تماسی که می گرفت یا وقت های مشاوره ای که برام می گذاشت می تونست روند مطالعه رو طبق برنامه ریزی خودش حفظ کنه که خیلی بهم کمک کرد.

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه من این است که درس ها یا منابعی که مشاور بهتون معرفی می کنه رو خیلی جدی و بهینه بخونید. دنبال این نباشید که فقط ساعت پر کنید چون من تایم خیلی زیادی تو کتابخونه بودم و بچه های زیادی رو می دیدم که فقط اومدن یه ساعتی رو پر کنند و مجددا فردا بیان شروع کنند. به نظر من اگه آن ها بهینه تر می خوندند و درسارو واقعا می فهمیدند، خلاصه نویسی می کردن و تکنیک های مطالعه رو که مشاور بهشون می گفت رو رعایت می کردند خیلی بهتر نتیجه می گرفتند. اما متاسفانه من تو کتابخونه خیلی از این بچه ها رو دیدم که این مسائل رو رعایت نکردند و نتیجه هم نگرفتند.

 

 

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

من اگه بخوام درصد بندی کنم اول پشتکار خودم که خیلی مهمه . چون من بعد شش سال اولین تجربه ارشدم بود. شاغل بودم و خیلی انگیزه نداشتم که ارشد شرکت کنم و اصلا نمی دونستم این ارشد خوندن من می تونه کمکم کنه یا نه. چون من کارم رو داشتم . اما خب من به این نتیجه رسیدم که تحصیلات اکادمیک رو کار آدم خیلی تاثیر می گذاره، تصمیم گرفتم کارم رو رها کنم و شروع به درس خوندن کنم و مدرک ارشدم رو بگیرم. به پشتکارم 30 درصد می دم چون انگیزه ای نداشتم و فکر نمی کردم که با یه لیسانس غیرمرتبط بتونم ارشد قبول بشم. منم روی دانشگاه تهران حساب باز کرده بودم و این برای من انگیزه ای ایجاد نمی کرد. بعد از اینکه شغلم رو رها کردم با خانوادم درمیون گذاشتم و خونوادم خیلی کمک کردند. فکر می کنم 30 درصد هم اونا دخیل بودند. آن ها یه بستری رو فراهم کردند که بتونم با خیال راحت درس بخونم و دغدغه ای نداشته باشم. 40 درصد بقیه رو به مشاور می دم چون اگه بخواین بدون مشاور یا بدون برنامه ریزی درس بخونید و یا با برنامه ریزی خود آدم باشه به جایی نمیرسید چون تمام عوامل و شرایط زندگی دخیل می شه و کسی نیست که بهت گوشزد کنه کارت درسته یا غلطه. در این مسیر ممکنه شما بی انگیزه و خسته بشین ولی با یه پیام یا تماسی که شما با مشاور داشته باشید دوباره رو خط اصلیتون برمی گردید. پیگیری های مشاور یا همین برنامه ریزی ها که با چی شروع کنم، الان این درسایی که گفت رو شروع کردم، این درسا رو میتونم تموم کنم، این فصلا رو میتونم بخونم، این فصلا رو حذف کنم. مثلا من می خواستم مدیریت دولتی قبول شم مرتبط با شغلم، گاهی فصل هایی از منابع انسانی رو نمی فهمیدم و مشاور می گفت این جزوه رو بخون، این تست ها رو بزن، خلاصه نویسی کن، روند مطالعه ات به این شکل باشه. این خیلی تاثیر داره که روزهای آخر که قراره کنکور شروع بشه با اون تکنیک ها و اون روندی که مشاور گفت به این نتیجه می رسید که کارتون درست بوده و من الان مسلط ام و با خیال راحت و بدون استرس وارد جلسه کنکور می شیم.

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من مشاوره و برنامه ریزی رو به کسایی توصیه می کنم که لیسانس غیر مرتبط دارند. این رو از تجربه شخصی خودم می گم. دقیقا لیسانس من کامپیوتر بود و نمی دونستم چه جوری شروع کنم و این شروع کردن به نفع من تموم میشه یا نه. با تماسی که با موسسه و آقای مقدم داشتم فهمیدم بچه هایی هستند که لیسانس شون غیر مرتبط هست و انگیزه ای ندارن و اصلا ندونند که می تونند به شهر و دانشگاهی که می خوان برسند. اما موسسه 3گام و بیشتر آقای مقدم با توصیه هایی که کرد دلم قرص تر و محکم شد و استرسم رو کنار گذاشتم. با همین لیسانس غیر مرتبط م  شروع به درس خوندن کردم. برای منابع نمی دونستم که منابعی که خودم شخصا می خوام انتخاب کنم و سرچ کنم درسته یا نه، خوب هست یا نه. آقای مقدم منابع رو معرفی کرد و منابع خیلی نزدیک به رفرنس بود. منابع عالی بود برای منی که لیسانس غیر مرتبط داشتم. همچنین مشاور یه خط مشی به شما می ده و باعث می شه بیشتر بتونید از ساعت ها و وقتتون بهینه استفاده کنید.

 

مصاحبه با اعظم صادقی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من از مشاوره و برنامه ریزی 3گام خیلی راضی بودم چون شما وارد یه پنلی می شید که متعلق به خودتونه. آنالیز مطالعه دروس تون رو متوجه می شید. برنامه ای هست که کتاب ها رو درصد بندی می کنند و می گن این درصد رو خوندی و این درصد مونده. خدمات دیگه که تو سایت هست انتخاب رشته است. شما یه رتبه ای رو میارید و مطمئن نیستید این رتبه به اون شهر و رشته ی شما نزدیک باشه یانه.  با انتخاب رشته ای که 3گام انجام می ده خیلی مطمئن و بدون استرس انتخاب رشته رو انجام می دید و من فکر می کنم تا 95 درصد شما دقیقا همونجایی که انتخاب رشته برای شما تعیین کرده قبول می شید.