مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98
مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای میلاد گوهری رتبه برتر ارشد مدیریت را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را هم به پیشنهاد رتبه های برتر در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مدیریت

 

 

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

میلاد گوهری درخشنده هستم رتبه 81 گروه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک دانشگاه علامه طباطبایی. دوران کارشناسی دانشگاه پیام نور همدان بودم و معدلم 15.80 بود. با موسسه 3گام هم از مهرماه همکاری کردم و مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت بنده آقای مقدم بودند.

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال دوم 

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

من از تابستون شروع به مطالعه کردم و از 3 ساعت شروع کردم و کم کم زیاد شد. منابعی که می خوندم مثل مدیریت بازاریابی سه استاد خیلی ساده بود. این باعث می شد که تو گروه های تلگرامی که بودم به این فکر می افتادم که منبع رو دارم اشتباه می خونم. حتی تو تئوری های مدیریت هم کتابی می خوندم که خیلی ساده بود و فکر می کردم که قابلیت تست درآوردن نداره و من رو به خوندن دلسرد می کرد و تو روند مطالعه و فکرم تاثیر می گذاشت. تو مهرماه از طریق دوستانم با موسسه 3گام آشنا شدم و ثبت نام کردم و مشاورم آقای مقدم بهم زنگ زد و باهام صحبت کردند. همچنین ایشون منابع رو معرفی کردن، منابع اصلی که همه می خوندند مثلا کتاب بازاریابی استاد مروج گرفتم. در آن زمان تو آزمون موسسات مختلف و معروفی شرکت می کردم اما تاثیر مشاورم بهتر بود. مشاور به من می گفت که به این آزمون ها دل نبندم چون تو این آزمون ها به یک سری جزییات تاکید می کردند که اصلا مد نظر طراح سوال کنکور سراسری نبود. ولی با درس هایی مثل مدیریت بازاریابی، تئوری های مدیریت، زبان انگلیسی و اقتصاد شروع کردم و بالاترین درصدم هم با اقتصاد بود که 75 درصد بود. البته امسال اقتصاد کمی آسون‌تر بود. کتابی که برای اقتصاد می‌خوندم کتاب محسن نظری بود، کتاب جامعی بود. با وجود این که زبان زیر ذره بین بود، تیکه تیکه می خوندم و همین باعث شد این اواخر یکم دچار مشکل شم و نتونستم اون درصدی که می خوام رو بزنم.

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

من اگه مشاور نداشتم ممکن بود تو یه درس مهم رشته بازرگانی یعنی درس بازاریابی همون روند قبلیمو بخونم و کتاب سه استادو براش بخونم که اصلا شاید یه دونه سوالم ازش طرح نشده بود و میرفتم تو آزمون سر درگم می شدم وباعث می شد که درسای دیگه هم که خوب خونده بودم نتونم بزنم مشاور خوب باعث میشه منابع اصلی رو پیدا کنید و به وقتش بخونید. ممکنه که یه کتابی یه سالی خوب بوده باشه ولی سال بعدش دلیل نمیشه که خوب باشه و اینو مشاور می تونه تشخیص بده چون از روند خبر داره. مشاور من آقای مقدم بود که خودشون رتبه برتر کنکور بودن و تو دانشگاه سطح اول کشور تحصیل کردن و همه منابع خوبو به من معرفی کردن و همه نکته هارو گفتن . از لحاظ انگیزشی خیلی خوب بود مثلا یه جاهایی ادم دلسرد میشه ممکنه شما کتاب بخونی آزمونم شرکت کنی ولی میگی این همه خوندم مطالب یادم نمیادولی مشاور می گفت که چجوری این مسائلو حل کنم. تو موسسه 3گام یه پنل خصوصی داشتیم که برنامه هامون تیکه تیکه نشون می داد که تو چه ساعتی چه درسی باید بخونیم چقدر باید از این درس مطالعه بشه و چقدر از این درس مونده و ما همه چیو می دیدیم و مشخص بود قراره چیکار کنیم. پایان هفته که برای مرورا قرار داشت مشاور زنگ می زد و هرشب هم از طریق تلگرام با هم در ارتباط بودیم و من سوالامو میپرسیدم نه فقط سوالای مشاوره ای بلکه سوالای درسی هم می پرسیدم مثلا تو اقتصاد یه مشکلایی داشتم که با رفع اشکال تونستم بر طرفش کنم. 

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

من به داوطلبان کنکور 99 توصیه می کردم که حتما مشاور داشته باشم. اگه من مشاور داشتم تو اون آزمون ها ثبت نام نمی کردم و هزینه اضافی نمی دادم. مشاور بعدا به من گفت اگه من بودم می گفتم این ازمون ها رو ثبت نام نکنید چون به درد نمی خوره، چون شما تو آزمون‌ها شرکت می کنید و منابع رو می خونید اما در کنکور می بینید که این سوال ها اصلا تو آزمون نیومده اند و سوال ها از جای دیگه طرح شده است. درحالیکه مشاور به شما منبعی معرفی می‌کنه که این منبع حتما اون منبعی هست که تو کنکور ازش سوال طرح میشه. مثلا از کتاب بازاریابی، از 15 سوال بازاریابی ده تاش از یه کتاب میاد و طبق روال سال گذشته است. مشاور می‌دونه از چه کتابی سوال میاد و چه کتاب رو چه زمانی بخونید. بعد هم موضوع برنامه ریزی هست که خیلی مهمه و چند تا موضوع است که آدم تو زندگی‌اش موفق باشه . یکی از آن موضوعات تعهد داشتن است. فرد تعهد داشته باشه به چیزی که خودش و مشاور میگه و برای موفقیتش لازم است. دومین نکته مستمر بودن است. حتی اگه میزان مطالعه کم باشه باید اون کار همیشه مستمر باشه. پیامبر تو کتاب دکتر مبینی میگه: «اگه کاری انجام می‌دید هرچقدر هم کم پیوسته انجام بدید که به نتیجه برسه.» اشکال کار من این بود که مطالعه ام رو پیوسته انجام ندادم و پارت پارت و پراکنده می‌خوندم. برای همین تک رقمی نشدم. سوم اینکه چه‌جوری درس بخونم. من همه چیز رو یادداشت می کردم که چند صفحه چجوری خوندم و تهش چه نتیجه ای می گرفتم. دکتر افشار هم میگه حتما همه چیز رو یادداشت کنید چراکه شما دقیقا می فهمید که دارید چیکار می کنید.

 

 

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

عوامل موفقیتم اول تلاش و پشتکار و انگیزه ام بود که 40 درصد میدم. همیشه وقتی دفترم رو باز می کردم سرتیتر می‌نوشتم: میلاد گوهری رتبه 1 دانشگاه تهران. اگه به این مرحله نرسیدم به خاطر پیوسته نبودن و پشتکار کم بود. بعد هم 40 درصد به مشاوره میدم. مشاور خیلی مهمه چون داریم تو مسیر تاریکی میریم که به واسطه چراغ هایی روشنه و لازم به کسی هست که بدونه انتهای مسیر چه خبره و کمک کنه که مسیر رو به نحو احسن طی کنیم. خونواده هم 20 درصد تاثیر داشت چون خانواده به درس خوندن ما اهمیت می داد و جو خونه رو درسی می ‌کردند تا بچه ها بتونند درس بخونند این عوامل باعث شد که جز رتبه های برتر و دورقمی بشم.

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

استفاده از این موسسه رو به همه پیشنهاد می کنم. کسانی که می خوان تو کنکور سراسری شرکت کنند. چراکه این مسیر تاریک رو روشن میکنند که بگن چی بخونند و چی نخونند و چه کاری انجام بدند. خیلی از بچه ها منابعی رو می خونند که هیچ استفاده ای نداره و سر کنکور می بینند هیچی سوال از منابعی که خوندن نیومده است. روند آزمون ها به گونه ای شده که یا باید خیلی سطح بالایی داشته باشین تا بدونین کنکور چه‌جوریه یا به یک مشاوره مراجعه کنید؛ به ویژه برای بچه های پیام نوری که فکر می‌کنند سطح علمی شون پایینه و نمیتونند رتبه بیاورند و نمیدونند چه‌کار کنند. ثبت نام هم خیلی راحته و اینترنتی ثبت نام می کنید و مشاوره رایگان هم داره. بعد مشاور به شما مسیر میده و خیلی راحت شمارو به اون چیزی که میخواین می‌رسونه.

 

مصاحبه با میلاد گوهری رتبه برتر ارشد رشته مدیریت 98 - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من از طرح طلایی استفاده کردم. در این طرح هروقت بخواهیم میتونستیم با مشاور صحبت کنیم. از پنل برنامه ریزی و ویدیو های جمع بندی دکتر افشار راضی بودم. دوران جمع بندی خیلی خیلی مهمه و این ویدیو ها کمک می کنه که بدونید چطور می تونید جمع بندی کنید. بعد هم تخمین رتبه و نرم افزار انتخاب رشته . تخمین رتبه ام خیلی دقیق بود و با اختلاف سه چهار نفر رتبه رو گفت. درباره انتخاب رشته هم دقیقا به من گفتن که کجا میتونم قبول شم و طبق اون ها اولویت بندی کردم . از طریق یه سری فایل پی دی اف که در آن اولویت بندی ها وجود داشت، من انتخاب رشته کردم و در آن زده بود که کجا پراحتمال و کجا کم احتمال قبول میشم . دانشگاه علامه پراحتمال بود و دقیقا همون جا هم قبول شدم.