مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98
مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد حسابداری

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد حسابداری​

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال اول 

خودتان را معرفی کنید

سپیده مقیمی هستم رتبه 36 کنکور سال 98 و رشته حسابداری مدیریت دانشگاه علامه قبول شدم. رشته کارشناسی ام مهندسی صنایع با معدلم 15.5 بود و فارغ التحصیل دانشگاه غیرانتفاعی بودم. از تیرماه عضو 3گام شدم و با برنامه هایش جلو رفتم.

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال دوم

از کی مطالعه رو شروع کردین و روزی چند ساعت مطالعه داشتین؟

من از اوایل تیرماه مطالعه را با 3گام شروع کردم و قبل از این که عضو 3گام باشم هیچ مطالعه ای نداشتم و طبق برنامه با روزی 4 ساعت شروع کردم.

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما به چه شکلی بوده است؟

از تیرماه شروع کردم. یک ماه تمام فقط حسابداری مالی خوندم چون تغییر رشته ای بودم و باید پایه اصول حسابداری رو قوی می کردم. پس یه ماه حسابداری مالی رو یه دور کامل در ماه اول خوندم. بعد ساعت مطالعه ام بیشتر شد و روزی دوساعت یه روز درمیان ریاضی و آمار و روزی 2 ساعت حسابداری مالی مدرسان می خوندم. 2 ساعت هم مدیریت صنعتی کتاب های مدرسان شریف خواندم. گاهی برای مطالعه مدیریت مالی از ویدیو های موسسه 3گام استفاده می کردم. درس حسابرسی هم از دی ماه به برنامه م اضافه شد.

 

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال چهارم 

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما

داشتن مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری باعث می شد که پیوسته درس بخونم. پیگیری های مشاور باعث می شد که من درس رو کنار نگذارم. اگه واقعا مشاورها نبودند، یه جاهایی کم می آوردم و امکان داشت یه درسی رو کنار بگذارم. مخصوصا تو درس مدیریت مالی وقتی به مشکل بر می خوردم. مشاور خیلی انگیزشی کار می کرد و می گفت همه شرایطشون شبیه منه و زوده که نا امید بشم. انگیزه ام رو بالا می برد و من با علاقه ادامه می دادم. چون تایم کنکور زمان طولانیه امکان داره آدم وسطش کم بیاره. واقعا مشاور خیلی به من کمک کرد و همیشه هم در دسترس بود و هروقت سوال یا مشکلی داشتم به من کمک می کرد.

 

 

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کاری انجام میدین و چه کارو رو انجام نمیدین؟

اگه به زمان کنکورم برگردم اشتباهم را تصحیح می کنم. اشتباهی که کردم این بود که اعتماد به نفس  نداشتم. وقتی درس می خوندم با اعتماد به نفس کمتری درس می خوندم. وقتی شما درس می خونید بدونید که به همون میزانی که درس می خونید می تونید تو کنکور به همان اندازه درصد بالایی بزنید. با ایمان درس بخونید. فکر نکنید اگه درس بخونید نمی تونید درصد بالایی بزنید و خودباوری داشته باشید .مطمئن باشید که می خونید می تونید تست بزنید . اعتماد به نفس پایین خیلی به شما در کنکور ضربه می زنه. توقع تون رو پایین میاره و اگه شما از دو تا تست هم بگذرید رتبه تون ده تا پونزده تا عوض میشه و این اشتباهی بود که من کردم.

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای برای داوطلبان کنکور 99 دارین؟

اگه بخوام توصیه ای به بچه هایی که امسال کنکور ارشد دارن بدم اینه که اگه احساس می کنند که به مشاور نیاز دارند حتما از موسسه3 گام استفاده کنند. خانم روزگار واقعا به قبولی کمک کردند. وقتی شما مشاور می گیرید کاملا بهش اعتماد کنید و اگه می گه یه فصل رو حدف کنید بهش اعتماد کنید و با برنامه اش پیش برید. حتما پیوسته درس بخونید و بریده بریده نخونید و مطمئن باشید کسی که پیوسته درس بخونه صد درصد رتبه برتر می شه و امکان نداره کسی بگه من خوب درس خوندم اما رتبه خوبی نیاوردم. اگه تغییر رشته ای هستید اصلا تو درس های مدیریت مالی سمت نوروش نروید و پیشنهادم کتاب های مدرسان شریفه و بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور ارشد حسابداری که موسسه 3گام دارند.

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اگه بخوام بگم چه چیزایی باعث شد موفق بشم، 30 درصد مشاورم کمکم کرد و 50 درصد پشتکار و تلاش خودم بود و 20 درصد خونوادم که تواین سال همراهیم کردند و من از همشون ممنونم و خیلی کمکم کردند.

 

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید ؟

اگه بخوام بگم مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسایی توصیه می کنم. اول از همه به کسایی که نغییر رشته دادند چون قطعا تو انتخاب منابع و مسیر مطالعه گمراه می شوند و کم می اورند. دوم کسایی که پایه درسی ضعیفی دارن از موسسه 3گام استفاده کنند. سوم کسایی که تو برنامه ریزی مشکل دارند و احتیاج دارند دائم با مشاور در ارتباط باشند، 3گام این نیاز رو برطرف می کنه. 3گام داوطلب رو تا روز آخر کمک می کنه تا کنکور رو خوب بده.

 

مصاحبه با سپیده مقیمی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98- سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

 از مشاوره راضی بودم که خیلی خوب من رو همراهی کرد و ویدیو ها که خیلی به من کمک کرد. این دوتا رو حتما توصیه می کنم.