با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد حسابداری

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد حسابداری​

 

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال اول 

خودتان را معرفی کنید.

فائزه حدادی فارغ التحصیل از دانشگاه روزانه بجنورد هستم.  معدل کارشناسی ام 15.5 بود و  رتبه ام در کنکور کارشناسی ارشد 20 بود و از مرداد 97 طرح 360 درجه موسسه 3گام رو خریداری کردم.

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

اگر بخوام روند مطالعه ‌ام رو توضیح بدم به این صورت است که از مرداد شروع کردم. اول منابعی رو که بهم معرفی کردند تا دو سه ماه خوندم. بعد از آن از ویدیوهای آموزشی موسسه که درس ریاضی و آمار رو آقای رسولی و حسابداری مالی و حسابداری صنعتی رو خانم روزگار تدریس می کردن استفاده کردم. با این ویدیوها خیلی بیشتر می تونستم ارتباط برقرار کنم و بیشتر متوجه می ‌شدم. برنامه ها هم به صورت هفتگی ارائه می ‌شد و اگه از برنامه عقب می ‌افتادم تو یه روز دیگه یعنی جمعه که روز مرور بود، جبران می کردم و برنامه ها رو خیلی دقیق اجرا می ‌کردم.

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

تو مسیر مطالعه من مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری نقش پررنگی داشت. من دوتا مشاور داشتم آقای رسولی و خانم روزگار که بیشتر با خانم روزگار تماس داشتم و تو فضای تلگرام رفع اشکال انجام می دادیم. که اگر ایشون نبودن توی این مسیر من خیلی عقب می موندم و منابعی انتخاب می کردم که راحت نبود و نمی تونستم اهاش ارتباط برقرار کنم. از وقتی که وارد موسسه 3گام شدم و از مشاورا کمک گرفتم هم منابع درستی انتخاب کردم هم جلوی اتلاف وقت رو گرفتم که این به نظرم توی بازه زمانی ای که کنکور داریم چیز مهمیه و باید خیلی دقت کنیم که انتخاب درستی داشته باشیم.

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه ای که به بچه های 99 می کنم اینه که مطالعه رو به صورت روزانه و مداوم در برنامه روزمره جا بدن، حتی شده روزی یک ساعت دوساعت بخونند. کمی از تفریحات عید بزنند که بتونند نتیجه خیلی بهتری بگیرند.

 

 

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

50 درصد رو به خونواده میدم چون خیلی پشتم بودند و فضای خیلی مناسبی رو برایم فراهم کردند. 30 درصد رو به مشاورهام، خانم روزگار و آقای رسولی، میدم و 20 درصد رو هم به پشتکار و تداومم و دقت در برنامه ریزی هام میدم که به‌ نظرم خیلی در رسیدن به هدفم موثر بود.

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال ششم 

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من این ویدیو های آموزشی موسسه 3گام رو به کسانی که مثل خودم هستند، معرفی می‌کنم. کتاب ها حجم زیادی داشتند و با خودم می‌گفتم من این منابع رو چه‌جوری بخونم اما این ویدیوها کم حجم اند و اصل مطلب رو تو این ویدیو ها می گفتند و لازم نبود برای فهمیدن یه مطلب یه فصل کتاب رو بخونم، همچنین برای گروه دیگه ای که مطلبی رو می خونند و ممکنه براشون سوالی پیش بیاد، تو این ویدیوهای آموزشی سوال ها گفته میشه و می‌تونه اشکالات آن ها رو برطرف کنه.

 

مصاحبه با فائزه حدادی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال هفتم 

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

از قبل با سایت سه گام اشنا بودم و یه اشنایی کلی باهاش داشتم اما بعدا که بیشتر از سایت استفاده کردم، بخش مشاوره و ویدیوهای اموزشی بود که ازش استفاده کردم راضی بودم.