مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98
مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد حسابداری

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد حسابداری​

 

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

هاوژین حبیبی هستم، رتبه 33 قبولی در دانشگاه تربیت مدرس. من از مهرماه 97 تو موسسه سه گام ثبت نام کردم و از طرح هاشون استفاده کردم.

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

خیلی از بچه ها از اول مطالعه از منبع هایی استفاده می کنن که حجیم هستند و تو ذهن نمی مونه. منم اینطوری بودم و اینجوری شروع کردم. کمی بعد دیدم این روش هم مطالعه م رو طولانی تر می کنه و هم زمان بیشتری رو میگیره. به‌خاطر همین سراغ ویدیوها و جزوات موسسه رفتم که خلاصه شده بود. از مشاوره ها هم استفاده کردم . با مشاور هم ارتباط تلگرامی داشتیم و هم در 20 جلسه با ما تماس گرفتند هروقت استرس دارشتیم و نگران بودیم و سوال داشتیم. گاهی افراد به من می‌گفتند منبع تون اشتباهه اما مشاورها اجازه نمی‌دادند از مسیر خارج شیم و منبع مون رو تغییر بدیم و مسیر درست رو تو لغزش هایی که تو راه داشتیم بهمون نشون می‌دادند.

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

تو خیلی گروه ها و کانال ها دوستام می ‌گفتند که رتبه های برتر از این منابع استفاده کردند و یا به خاطر استرس و اضطراب کنکور از کنکور عقب می‌کشیدند. درحالی که مشاوره باعث می ‌شد از حجم استرس کم بشه و بهمون گوشزد می کرد که شما وقتی میتونید تست هارو بزنید، قطعا می تونید تو کنکور رتبه های بهتری داشته باشید. اگه مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری نداشتیم خیلی زود دلسرد می شدیم. من خیلی ها رو می شناختم که خیلی زود دلسرد می شدند. به لطف خدا و موسسه 3گام تونستم از طرحاش هم استفاده کنم و خیلی تو موفقیت بهم کمک کرد .

 

 

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه من به بچه هایی که میخوان تو کنکور 99 شرکت کنند اینست که هدف مشخصی داشته باشند و به فکر این نباشند صرفا مدارج بالاتر بره و فقط کنکور ارشد قبول بشن. خیلیا به‌ فکر کار کردن هستند و خیلیا هم به فکر دکترا گرفتن و هیات علمی شدن. اول اینکه هدف مشخص کنید و فقط این نباشه کنکور بدید. بعد در کلاس شرکت کردن دلیل قطعی نمیشه که شمارو به موفقیت برسونه. توصیه ام اینه اگه کسی می‌خواد واقعا کنکور شرکت کنه برنامه ریزی منسجم و دقیق داشته باشه. مثلا با ساعت های خیلی زیاد  شروع نکنند که در آخر زده بشوند و دلشون نخواد درس بخونند. حتی اگه مشاور نگرفتید و در کلاس شرکت نکردید رو برنامه تون دقیق باشید و حتما نگید باید یک کتاب رو تموم کنم و بعد به سراغ کتاب دیگه ای برم. سعی کنید کتاب ها رو با هم پیش ببرید.

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال پنجم 

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

اگه بخوام عوامل موفقیتم رو بگم، حدود 70 درصد رو به تلاش و پشتکارم میدم. بقیه‌اش رو به مشاور و برنامه ریزی میدم چون خیلی کمکم کردند و هروقت از راه خارج شدم اون ها راهنمایی‌ام کردن چون فقط زیاد خوندن نیست بلکه در مسیر درست قرار گرفتن هم مهم است.

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال ششم 

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من موسسه سه گام رو به دوستانی پیشنهاد می کنم که الان تو یه تایم چندماهه برای کنکور قرار گرفتند و نمیدونند چه منابعی انتخاب کنند و چه زمانی برای خوندن اختصاص بدهند، چه درس ها و چه کتاب ها و روش هایی استفاده کنند و یا واسه کنکور خیلی استرس دارند. حتما مشاور داشته باشین و از رتبه هایی که قبلا این مسیر رو طی کردند و تجربه دارند استفاده کنید.

 

مصاحبه با هاوژین حبیبی رتبه برتر ارشد رشته حسابداری 98 - سوال هفتم 

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من از خدمات موسسه 3گام راضی ام چون هرزمانی که تو منابع اشتباه می کردم، تماس تلگرامی داشتم و خانم روزگار اشتباهاتم رو برطرف می‌کردند. همچنین برای ریاضی و آمار که خیلی حجیم بودند و اکثرا نمیدونند چه منابعی رو استفاده کنند، حتما از خدمات این دو درس استفاده کنن چون برای کنکور خیلی مفیده.