بهترین برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق
بهترین برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق

 

 

بهترین برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق 

تقریبا حدود سه ماه مفید تا کنکور ارشد بیشتر باقی نمانده است. عده ای ازداوطلبان که تا به امروز مطالعه خوب داشتند و آماده هستند، دراین زمان باقی مانده فقط فکر مرور و یادآوری و تکرار مطالب هستند و سعی می کنند هرچه بیشتر تست کارکنند. اما روی صحبت مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حقوق با دو دسته از داوطلبانی هست که هم اکنون قصد اقدام برای مطالعه کنکور کارشناسی ارشد حقوق را دارند اما یا پایه درسی ضعیفی دارند یا اینکه آمادگی نسبی دارند اما نمی داند دراین فرصت به چه صورت به انسجام و جمع بندی برسند. در ادامه سعی می کنیم با همین دسته بندی ها بهترین نوع برنامه ریزی سه ماهه تا کنکور ارشد را توضیح دهیم و همچنین مجموعه اقدامات لازم برای کسب رتبه مناسب در کنکور ارشد حقوق را برای هر دسته توضیح دهیم.

 

معرفی کارشناسی ارشد حقوق را در سایت 3گام مطالعه کنید.

 

 

*فرصت باقی مانده را با برنامه ریزی سه ماهه خوب به برگ برنده تبدیل کنید* 

 

برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق - داوطلبان با پایه ضعیف

در ابتدا برای برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق به داوطلبانی می پردازیم  که پایه درسی ضعیفی دارند. دوستان گرامی، اول ازهمه این ذهنیت را ازخود دور کنید که نمی توانید موفق شوید. چرا که هر پیروزی که برای آدمی به دست آمده نقطه آغازی داشته و برای به دست آوردن هر موفقیتی باید از یک نقطه شروع کرد و هرچه زودتر پا به عرصه عمل بگذاریم زودتر و بهتر نتیجه مطلوب حاصل می شود.

داوطلبانی که پایه درسی بسیار ضعیفی دارند به دوگروه تقسیم می شوند. 

 

داوطلبان با پایه ضعیف - گروه اول

 گروه اول کسانی که صرفا قصد گرفتن مدرک کارشناسی ارشد را دارند و برایشان دانشگاه و رتبه مهم نیست و به دلایل شخصی یا کاری صرف داشتن مدرک کارشناسی ارشد برایشان کفایت می کند. این گروه از دوستان به راحتی می توانند در مدت باقی مانده ( سه الی چهارماه) در دانشگاه آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی قبول شوند. البته به شرطی که برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد اصولی  و  منابع متناسب با سطح و زمان و هدف خود داشته باشند. اگر این مدت باقی مانده را بدون برنامه ریزی درست پیش ببرند احتمال از دست دادن شانس قبولی بسیار زیاد است. مواردی  مانند : مطالعه مواد قانونی مهم ، مطالب کاربردی و پر تکرار، کتاب های خلاصه مفید برای این مدت و عوامل دیگر که می تواند به این دوستان کمک شایانی نماید. دلیل این که جزئی تر وارد منابع مناسب و برنامه ریزی سه ماهه مناسب برای این دسته از داوطلبان نمی شویم این است که داوطلبان این دسته ممکن است با توجه به عواملی مثل زمان لازم برای مطالعه، مطالعات قبلی، سطح علمی و... به منابع خلاصه شده متفاوتی نیاز داشته باشند و برنامه ریزی آن ها از نظر اولویت بندی دروس و سرفصل های مختلف با هم متفاوت باشد. پیشنهاد می کنیم اگر قبولی برای شما حیاتی است! با توجه به حساسیت موضوع از مشاوره و برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ارشد که توسط مشاوران 3گام با توجه به همه شرایط داوطلب تدوین می شود استفاده کنید. شما می توانید با ثبت نام از طریق لینک زیر  جلسه مشاوره تخصصی رزرو کنید.

 

 

داوطلبان با پایه ضعیف - گروه دوم

گروه دوم کسانی هستن که با این که پایه درسی خیلی ضعیفی دارن اما هدفشان قبولی در رشته مورد دلخواه و دانشگاه های سطح یک و کسب رتبه های برتر است. بدون هیچ گونه تعارفی با این عزیزان باید بگویم در این مدت سه الی چهار ماهه احتمال قبولی آنها حتی با بهترین برنامه ریزی سه ماهه هم زیر بیست درصد است. این دوستان نباید اسیر حرف های مبالغه آمیزی شوند که گفته می شود با پایه درسی ضعیف هم در این سه ماه بهترین رتبه کسب می شود. و اگر می شنوند که فردی درمدت 4ماه خوندن به رتبه های خوب دست پیدا کرد، بدانند که آن فرد قطعا مطالعه قبلی داشته و در این مدت 4ماه بسیار فشرده و منسجم به مطالعه پرداخته. این عزیزان با کمی تامل، به این موضوع فکر کنند که اگر امسال نتوانند قبول شوند آیا این پایان راه است؟ و دیگر فرصتی ندارند؟ قطعا جواب این سوال منفی است. چرا که چه بخواهند و چه نخواهند کنکور ارشد سال 1401 خواهد رسید و این افراد هم با آن مواجه می شوند. اما فردی برنده است که با خود بگوید من سال های قبل هم منتظر کنکور ارشد امسال بودم درحالی که نخواندم و تلاشی نکردم اما الان یک بار برای همیشه این را باور می کنم که ارشد 1401 خواهد رسید و من اگر در این مدت بخوانم برنده خواهم بود. و یک سال دیگر در همین زمان به جای اینکه افسوس از دست رفتن دوباره فرصت را بخورم، خود را برای ثبت نام در بهترین دانشگاه آماده میکنم. پس این دوستان قطعا با یک روش و برنامه ریزی مناسب و ملایم و منابع قابل فهم می توانند موفقیت دلخواه را کسب کنند. مشاوران تخصصی 3گام برای این دسته از داوطلبان هم برنامه ویژه ای دارد که با مطالعه منابع خلاصه تر و مباحث با اولویت بالا بتوانند نتیجه ی در حد متوسط را کسب کنند و سپس با پشتوانه همین برنامه برای قبولی در دانشگاه های تراز اول در کنکور سال بعد تلاش کنند و حتما با این روش می توانند به نتیجه برسند. برای رزرو یک جلسه مشاور تخصصی و بررسی شما توسط مشاور ارشد مجموعه حقوق می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید. 

 

 

برنامه ریزی سه ماهه ارشد حقوق - داوطلبان متوسط و قوی

 اما آن دسته از دوستان که پایه درسی متوسط و خوبی دارند این افراد قدر موقعیت خود را در این سه ماهه بدانند. و با یک سهل انگاری آینده درسی خود را خراب نکنند. داشتن سطح درسی قابل قبول می تواند سکوی پرتابی باشد برای آن ها. این دوستان باید نقاط ضعف خود را بشناسند و آنها را تقویت کنند. برروی مطالبی که بسیار مهم است تمرکز بیشتری داشته باشند. روش تست زدن را بیاموزند و تست زنی خود را با روش درست اصلاح کنند. اگر با یادگیری مطلبی مشکل دارند روش یادگیری و به حافظه سپردن آن مطلب را یاد بگیرند. باید کاری کنند در این سه ماهه باقی مانده دچار خستگی فکری و جسمی نشوند که این خود مستلزم راه کارهایی هست. منابعی که انتخاب می کنند باید هم جنبه مروری داشته باشد و هم در این مدت سه ماهه کارساز باشد. گاهی بعضی داوطلبان درزمان های نزدیک آزمون به خاطر مطالبی که نتوانستند یاد بگیرند احساس استرس می کنند. که همین استرس باعث بهم ریختن ذهن آنها می شود. اما به راحتی میتوان این موضوع را برطرف کرد. به طور مثال اگرمنبع مطالعاتی مناسب باشد به احتمال زیاد بسیار از این سوال ها برطرف خواهد شد. و یا اگر فردی در کنار داوطلب باشد که به سوال های او پاسخ دهد و داوطلب دیگر نگران سوال ها و ابهامات خود نباشد، کمک بسیار مهمی در پیشرفت داوطلب خواهد بود.تقسیم بندی ساعات شبانه روز برای مطالعه، نحوه تقسیم درس ها دریک روز، مدیرت مطالب درسی و زمان باقی مانده برای 2 بار مرور مطالب، چگونگی تنظیم مرور مطالب به همراه تست زدن و بسیاری موارد دیگر که همگی میتواند قطعا به این عزیزان برای کسب یک نتیجه مطلوب کمک کند. بنابراین موفقیت درنزدیکی شماست. برنامه ریزی سه ماهه طلایی را ازدست ندهید.

 شوت سه گام از درصد موفقیت بالایی درمسابقات بستکبال برخوردار است و به دلیل سرعت زیاد و اجرای آن در انتهای دریبل و یا بعد از دریافت پاس ، در ضد حمله ها و یا زمانی که بازیکن از یار دفاعی عبور کرده است، از این شوت استفاده می شود. شما هم در مسیر درسی خود از مسیر 3گام پیش بروید تا هرچه بهتر هدف را به دست بیاورید.

 برای داشتن بهترین برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد با توجه به سطح علمی و میزان مطالعه ای که تا امروز داشته اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و یک جلسه مشاوره تخصصی برای بررسی شرایط خود توسط مشاور رزرو کنید.