رزومه مشاور کنکور ریاضی 3گام

آقای احسان ایرانی مشاور کنکور رشته ی ریاضی 3گام، دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دارای سابقه ی  تدریس و مشاوره تحصیلی می باشند.

دلیل اینکه موسسه ی 3گام ایشان را به عنوان مشاور ریاضی انتخاب کرد، سابقه ی کار ایشان در مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در موسسه و مدارس مختلف و همچنین کار کردن با تعداد داوطلب های بالا در طول مدت فعالیتشون، روابط عمومی بالا، مسلط به روش های جدید در بحث برنامه ریزی و توانایی برقراری ارتباط با دانش آموزان مختلف و حساسیت بالای ایشان درباره ی روند تحصیلی داوطلبان بود.

ایشان سابقه ی تدریس دروس ریاضی(ریاضیات جامع تجربی، حسابان 1و2، ریاضی1) داشته و از اواخر دوره ی کارشناسی مشغول به مشاوره ی تحصیلی شدند. پس آشنایی کامل با تمام سرفصل های دروس ریاضی و آگاه به تشخیص سختی یا آسانی مطالب می باشند و می توانند با یک راهنمایی مناسب و معرفی منبع متناسب با سطح دانش آموز راهنمایی لازم را به داوطلب ارایه کنند.

 برنامه ریزی با سیستم منحصربفرد 3گام و مشاوره به هر داوطلبی با هر سابقه تحصیلی، برای دست یابی به هدف های تعیین شده از مهم ترین اهداف مشاوران 3گام  می باشد.

آقای احسان ایرانی با توجه به رشته ی تحصیلی که مشغول به آن هستند به مشاوره تحصیلی صرفا به یک ردیف شغلی نگاه نکرده بلکه به عنوان یک راهنما که بتواند راه درست را به داوطلبان نشان دهد، این مهم را انجام می دهند. چون معتقد هستند که باید شخصی در فرایند کنکور در کنار داوطلب حضور داشته باشد تا به کنترل تمام فعالیت های او پرداخته و خلا یک راهنما در ذهنیت این افراد از بین ببرد.

ایشان اصول برنامه ریزی را با توجه به علاقه ای که داشتند با همراهی یکی از مشاوران معتبر به صورت کامل فراگرفته اند و از تجربیات ایشان نهایت استفاده را می کنند. ایشان علاوه بر رشته ی ریاضی در رشته ی تجربی و حتی انسانی فعالیت داشته و به همین دلیل اشرافی بر روی مطالب دارند و همچنان به مطالعه مقالات و منابع مختلف در زمینه ی مشاوره و برنامه ریزی می پردازند تا بتوانند بهترین مطالب را در اختیار داوطلبان قرار دهد.