دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز

کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز
کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز

توضیحات کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز - نظام جدید: 

کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های موجود برای درس دین و زندگی کنکور می باشد. کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز توسط زهر سمیعی عارف نوشته شده است. در مجموع کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز در دو جلد نوشته شده است که جلد اول دین و زندگی پایه مربوط به سال های دهم و یازدهم و جلد دوم دین زندگی دوازدهم است.

این کتاب به صورت درس به درس، دین و زندگی دوازدهم را پوشش داده است. ساختار هر درس به این شکل است که در ابتدا درسنامه ای جامع، روان و خوب را برای هر درس آورده است و سپس در انتهای درس تعداد خیلی خوبی از پرسشهای تستی را برای تثبیت یادگیری و ارزیابی داوطلب کنکور ارائه کرده است. در کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز، درسنامه دقیقاً مبتنی بر سرفصلهای کتاب درسی است و به طور کامل مطالب کتاب درسی را باز کرده است و تمامی نکات آن را مو به مو گفته است و از همه مهم تر سعی شده است تا تک تک مفاهیم و نکات آیات همراه با متن خود درس و در دل سرفصل اصلی کتاب، گنجانده شود. حتی قسمتهای سوال خیز فعالیت های کلاسی و اندیشه و تحقیق کتاب درسی نیز مورد توجه دقیق قرار گرفته است. در کل سعی شده است، کتابی جامع برای دین و زندگی پایه به وجود آید.

پرسش های چهار گزینه ای این کتاب به دو بخش تقسیم شده است: بخش کنکوری و بخش تألیفی که کسانی که می خواهند از تست زنی هم برای آموزش بیشتر و هم برای مرور و ارزیابی استفاده کنند، بسیار مناسب و ایده آل است و داوطلب می تواند ابتدا با استفاده از تست های تألیفی، آنچه را که یاد گرفته است را با تکرار در تست زنی به حافظه بسپارد و اصولاً تثبیت کند و از تست های کنکور برای محک خود در بازه های مروری استفاده کند.

جهت خرید این کتاب با تخفیف مناسب از طریق لینک زیر اقدام کنید.

 

خرید اینترنتی کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز- جلداول-دین و زندگی پایه (دهم و یازدهم)

 

دانلود بخشی از کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز

 

نکته مهم درباره کتاب دین و زندگی جامع کنکور دوازدهم خیلی سبز این است که ساختار این کتاب به خاطر حالت خاصی که دارد، باید به روش بسیار خاصی نیز مطالعه شود و اگر داوطلب در مطالعه این کتاب، به شیوه بدی پیش برود، این کتاب را کاملاً بی ارزش می کند. تیم حرفه ای مشاوران 3گام با مدیریت استاد افشار، که برترین تیم برنامه ریزی کنکور در ایران هستند و برای برنامه ریزی کنکور علاوه بر دانش انسانی و تجربیات فراوان شخصی از نرم افزارهای خاصی نیز استفاده می کنند، ساختار خاصی را برای برنامه ریزی این کتاب استفاده می کند که شما بتوانید از همه جای این کتاب به درستی استفاده کنید و زمانی که این کتاب را می خوانید، تست می زنید و مرور کنید، علاوه بر اینکه به کسب درصد بالا در در درس دینی بسیار نزدیک می شوید از خواندن آن خسته نمی شوید و لذت می برید. شما با استفاده از لینک زیر می توانید در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام که از نرم افزارهای خاصی برای برنامه ریزی در آن استفاده می شود، ثبت نام کنید و علاوه بر یک جلسه مشاوره رایگان تخصصی ارزشمند، نمونه برنامه های 3گام را با توجه به این کتاب مشاهده کنید.