منابع کنکور کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

 

 

منابع کنکور ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

بعد از اطلاع از رشته های مجاز برای کنکور ارشد حشره شناسی باید گفت که داشتن بهترین و مناسب ترین منابع کنکور ارشد حشره شناسی پزشکی در کنار یک برنامه ریزی منظم و منسجم همراه با مرورهای مکرر زیر نظر مشاوران متخصص و با تجربه، رمز موفقیت داوطلبان می باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی 3گام، در این قسمت بهترین منابع کنکور ارشد حشره شناسی پزشکی را برای شما داوطلبان عزیز معرفی نموده است. علاوه بر این می توانید منابع وزارت بهداشت برای کنکور کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی را هم در سایت 3گام مطالعه کنید.

با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی 3گام می توانید برای مطالعه این منابع، برنامه ریزی صحیح به همراه مرور منظم دریافت کنید و جداول برنامه ریزی روزانه، هفتگی و زمانی که مطالعه این منابع را به اتمام می رسانید، مشاهده نمایید. همچنین پنل هوشمند برنامه ریزی 3گام به صورتی است که داوطلب می تواند برنامه خود را مدیریت نماید. 

 بسیاری از داوطلبان برای انتخاب منابع دچار مشکل و سردرگمی می شوند و به دلیل انتخاب منابع نادرست وقت زیادی را از دست می دهند. انتخاب بهترین منابع کنکور ارشد حشره شناسی پزشکی به همراه برنامه منظم و مرورهای منسجم، از مهمترین فاکتورهایی است که برای موفقیت لازم است.

با ثبت نام در سیستم هوشمند مشاوره و برنامه ریزی ما از یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان بهره مند می شوید. مشاوران ما در اولین جلسه مشاوره، اطلاعات اولیه داوطلب شامل زمان شروع مطالعه، میزان مطالعه روزانه، ویژگی های فردی و مشغله های روزانه را او را می پرسند و با توجه به این اطلاعات، برنامه او را تنظیم می نمایند. 

 

 

زیست شناسی عمومی:

مبانی زیست شناسی (زیست شناسی سلول- رده بندی جانوری) ابوالقاسم امین- انتشارات امیرکبیر، زیست شناسی عمومی هیئت مولفان-انتشارات مرکز نشر دانشگاهی، جانور شناسی عمومی مهره داران- طلعت حبیبی انتشارات دانشگاه تهران، کتاب جانور شناسی مهره داران- محمد درویش.

حشره شناسی عمومی:

کلیات حشره شناسی پزشکی- انتشارات دانشگاه تهران و کتاب تست IQB حشره شناسی پزشکی انتشارات خلیلی.

 

داوطلبان کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی که رشته لیسانس آن ها کشاورزی نبوده است، برای آشنایی بهتر با مفاهیم حشره شناسی می توانند جلد 1 و 2 کتاب حشره شناسی دکتر محمود شجاعی از انتشارات دانشگاه و مطلب معرفی کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین را هم مطالعه نمایند.

 

شیمی عمومی:

شیمی کتاب چارلز مورتیمر جلد 1 و 2، کتاب های شیمی دوم وسوم دبیرستان و پیش دانشگاهی و تست های کنکوری مبتکران

زبان عمومی:

زبان کتاب دکتر امیر لزگی به همراه کتاب های 504 و 1100 واژه و تست های سال های گذشته کنکور سم شناسی، IQB زبان، انتشارت خلیلی.