بازار کار گرایش های ارشد حسابداری

 

 

بازار کار گرایش های ارشد حسابداری

بازار کار گرایش های ارشد حسابداری نسبت به سایر رشته ها مانند مدیریت یا مهندسی وضعیت بهتری دارد. هر کسب و کاری که شروع به فعالیت اقتصادی می کند در مرحله اول نیاز به استخدام حسابدار برای نظارت بر عملیات دارد. بازار کار رشته حسابداری از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح بسیار گسترده می باشد و فارغ التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی این رشته آمادگی بیشتری برای حضور در بازار کار گرایش های ارشد حسابداری دارند. رشته حسابداری نسبت به سایر رشته ها نیز بیکاران کمتری دارد چرا که یک موسسه تا بزرگترین کارخانه برای تهیه صورت مالی و اظهارنامه مالیاتی به حسابدار برای کار با سیستم حسابداری نیاز دارد. مشاوران ارشد رشته حسابداری 3گام برای آشنایی بیشتر داوطلبان با زمینه های کاری و بازار کار این رشته دراین مطلب به  تحلیل بازار کار گرایش های ارشد حسابداری پرداخته اند.

همچنین مشاوران تخصصی ما به داوطلبان کنکور ارشد حسابداری 98 کمک می کنند تا با شیوه صحیح درس خواندن، رفع اشکال و تست زنی آشنا شوند، بهترین منابع را با توجه به شرایط، توانایی های فردی و ساعات مطالعه هر داوطلب معرفی می کنند و تا آخرین لحظه پیگیر وضعیت تحصیلی و انگیزشی داوطلب هستند.

 

با توجه به این که زمان شروع مطالعه برای کنکور ارشد حسابداری 98 یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت داوطلبان است پس تا فرصت باقی است با ثبت نام در سیستم بسیار پیشرفته و دقیق مشاوره و برنامه ریزی 3گام و زیر نظر مشاوره تخصصی و با تجربه ارشد حسابداری مطالعه خود را آغاز نمایید. همچنین مطلب مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد حسابداری  را در سایت 3گام مطالعه کنید.

 

 

بازار کار گرایش حسابداری

بازار کار گرایش حسابداری بعنوان حسابرس یا مسئول حسابداری و امور مالی در مؤسسات مختلف می باشد. پیش بینی می شود با روند رو به جلو در زمینه اقتصادی و مالی این گرایش در آینده نیز وضعیت کاری مطلوب خواهد داشت.

در کل هر جایی که پای پول وسط باشد، پای یک حسابدار هم به وسط می آید. حسابداران با توجه به سوابق کاری، مدرک تحصیلی و البته توانمندی در کار با نرم افزارهای حسابداری درآمدهای متفاوتی از متوسط تا بسیار بالا دارند. بی دلیل نیست که حجم افراد تغییر رشته ای به سمت رشته حسابداری به این اندازه بالاست، زیرا حداقل کاری برای انجام دادن به صورت تخصصی در آن وجود دارد.

 

بازار کار گرایش حسابرسی

در مرحله اول، شغل اصلی آن ها حسابرس مستقل می باشد که این رده شغلی پردرآمدترین سمت شغلی یک حسابرس می باشد که در دراز مدت، شخص می تواند در آزمونهای حرفه ای نظیر آزمون جامعه حسابداران رسمی شرکت کرده و به عنوان حسابدار رسمی به فعالیت خود ادامه دهند و به منصب مدیریت مالی شرکت های بزرگ دست یابند.

در کل فارغ التحصیلان این گرایش نیز می توانند وارد بازار عمومی کار حسابداری شوند ولی در نگاه تخصصی تنها تفاوت آن ها این است که قدری دانش آکادمیک بیشتری خواهند داشت ولی در مجموع سابقه کاری و مهارت است که یک حسابدار یا حسابرس را تبدیل به یک مدیر مالی با سطوح بسیار بالای درآمدی می کند.

یک حسابرس می تواند به عنوان یک حسابرس داخلی، حسابرس رعایت، مأمور نظارت بر کنترل انبار نیر فعالیت داشته باشد که درآمد پایینتری نسبت به حسابرس مستقل دارد.

 

بازار کار گرایش عمومی حسابداری

بازار کار گرایش عمومی حسابداری برای این دسته از دانش آموختگان محفوظ است، اما در نگاه تخصصی به درد افرادی می خورد که به دنبال ارائه راهکارهای راهبردی مالی در عرصه تصمیم سازی های مدیریتی هستند. اگر فرد جاه طلبی هستید این گرایش به شما کمک می کند تا با درک استراتژیک از اقتصاد، مدیریت مالی، رفتارهای سازمانی و محاسبات بازار شما را به بالاترین مقام اجرایی یک سازمان برساند و هم چنین می توانید یک مشاور خبره در زمینه تصمیم گیری های مدیریتی یک سازمان در ابعاد مختلف مدیریتی و مالی باشید.

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد گرایش های ارشد حسابداری، با مشاوران ارشد این رشته در ارتباط باشید. با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی ما می توانید از یک جلسه مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.