بزرگترین اشتباهاتی که داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر مرتکب می شوند و قبولی خود را به خطر می اندازند:

مطالعه سطحی  و غیر مفید: یعنی مطالعه ای که هدف کوتاه مدت و بلند مدت آن مشخص نیست. مطالعه سطحی، یعنی مطالعه بدون درک مطالب و بدون تست زنی. عدم تست زنی همراه با مطالعه، مفید بودن مطالعه شما را زیر سوال می برد.

 مطالعه از روی منابع ضعیف: در انتخاب و خرید منابع، اسیر تبلیغات رنگارنگ موسسات نباشید. قطعا همه منابع یک موسسه خوب نیست و بهتر است گلچینی از منابع مختلف را برای آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر انتخاب نمایید.

 مطالعه بدون مرور: انباشته شدن مطالب قبلی و پیشروی افراطی در خواندن مطالب جدید یعنی مرگ تدریجی یک رویا!

حذفیات نامناسب سرفصل ها و یا دروس: به دلیل تعدد دروس کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، خذفیات سرفصل ها و یا حتی دروس امری کاملا بدیهی است. اگر در حذف سرفصل ها و دروس، درست عمل کنید، یک حرکت هوشمندانه در مسیر آمادگی کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر انجام داده اید و اگر این کار را به صورت کاملا غیر منطقی انجام دهید قطعا نتیجه نخواهید گرفت. مطلب تحلیل دروس و روش صحیح مطالعه کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر می تواند در این زمینه به داوطلبان کمک کند.

 

با عضویت در پنل هوشمند مشاوره و برنامه ریزی و خرید یکی طرح های متنوع مشاوره و برنامه ریزی، از مشاوره های تخصصی و برنامه ریزی های دقیق دپارتمان مهندسی کامپیوتر بهره مند شوید. این مشاوره ها حاصل آنالیز دقیق تغییرات کنکور می باشد و برنامه ریزی ها حاصل تحلیل برنامه ریزی بیش از 200 نفر از رتبه های برتر داوطلبان موفق کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در سال گذشته و سال های قبل می باشد.

 

 

 

اولویت بندی دروس کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر برای برنامه ریزی دقیق تر:

این اولویت بندی برای این به کار می رود که شما بتوانید دید صحیح درباره برنامه ریزی داشته باشید. البته با توجه به شرایط هر داوطلب این اولویت بندی ها تغییراتی خواهد داشت و لیکن در حالت کلی می توان گفت که بهترین نوع اولویت بندی می باشد.

 

اولویت بندی دروس کارشناسی ارشد مهندسی کامیپوتر - گرایش نرم افزار، گرایش شبکه و گرایش امنیت:

اولویت بندی 1: مدار منطقی، گسسته، پایگاه داده، ساختمان داده، شبکه 

اولویت بندی 2: الگوریتم، کامپایلر، نظریه زبان، آمار، معماری

اولویت 3: ریاضی 1 و2 و معادلات، سیستم عامل، هوش

 

اولویت بندی دروس کارشناسی ارشد مهندسی کامیپوتر - گرایش هوش مصنوعی:

اولویت بندی 1: مدار منطقی، گسسته، هوش، ساختمان داده، شبکه 

اولویت بندی 2: الگوریتم، سیگنال و سیستم، نظریه زبان، آمار، معماری

اولویت 3: ریاضی 1 و2 و معادلات، سیستم عامل، مدار الکتریکی

 

با اولویت بندی دقیق دروس در برنامه ریزی 3گام و رعایت شرایط شما، یک برنامه ریزی کاملاً شخصی و تضمین شده از ما دریافت خواهید کرد.