گام اول: مشخص شدن هدف شما

مسلماً لازمه شروع هر فعالیتی داشتن هدف مشخص است. اگر یک داوطلب نداند که دقیقاً به دنبال کسب چه نتیجه ای است احتمالاً در طی مسیر سردرگم عمل خواهد کرد. پس یک داوطلب آزمون کارشناسی ارشد، باید در ابتدا هدف خود را اولاً از ورود به این مقطع مشخص کند، یعنی بداند که دقیقاً با چه انگیزه ای قصد دارد به مقطع کارشناسی ارشد وارد شود. ثانیاً فرد باید مشخص کند قصد قبولی در چه سطحی از دانشگاههای کشور را دارد، یعنی با توجه به هدف اولیه خود از ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد، باید نوع و سطح دانشگاه هدف را مشخص کند. آیا هدفش تحصیل به هر قیمتی در مقطع کارشناسی ارشد است یا مثلاً خواهان تحصیل در بهترین دانشگاههای کشور است؟ پس از مشخص کردن این اهداف قطعاً مسیر موردنظر داوطلب ها متفاوت خواهد بود. در مسیر هدف گذاری، کارشناسان و مشاور تخصصی کارشناسی ارشد اقتصاد در مؤسسه 3گام یار و همراه شما خواهند بود و با توجه به خصوصیات و شرایط و اهداف خاص هر داوطلب نقشه راه او را مشخص می کنند.

 

 

3گام برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم اقتصادی چه می کند

ما در مؤسسه 3گام تنها یک هدف را دنبال می کنیم و آن رسیدن هر داوطلب به موفقیت مورد نظر اوست. لذا فعالیت این مؤسسه از هنگامی که داوطلب دغدغه تصمیم گیری برای ادامه تحصیل را در سر می پرورد آغاز می شود. مشاوران در رشته اقتصاد سعی می کنند دید درستی از وضعیت ادامه تحصیل در این رشته و دانشگاه های مرتبط دراختیار داوطلب قرار دهند تا از همان ابتدا در هدف گذاری داوطلب مؤثر باشند. پس از هدف گذاری درست و برمبنای مشخصه های هر داوطلب، برنامه ریزی به طور جداگانه برای هر فرد صورت می پذیرد. یک برنامه ریزی  بر اساس واقعیات، که نکته بسیار مهمی است. ما هر داوطلب را با توجه به اطلاعات شخصی که از او دریافت می کنیم و همچنین اطلاعات مربوط به کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد، با واقعیات مواجه می کنیم تا هم در امر هدف گذاری و هم برنامه ریزی دچار اشتباه نگردد. زیرا اعتقاد داریم این رمز موفقیت هر فرد و به تبع آن دپارتمان تخصصی کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در مؤسسه 3گام است. اگر توجه کرده باشید ما در هیچ بخشی از معرفی کتاب یا آزمون و منبع خاصی حمایت بی مورد نکردیم. این به همان دلیل است که ما موفقیت را به طور مستقیم وابسته به  رسیدن هر داوطلب به اهداف تعیین شده او می دانیم و خط مشی خود را از ابتدا بر این اساس قرار داده ایم.

در طول دوران مطالعه سعی می کنیم با معرفی منابع مناسب برای هر داوطلب و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه دروس کارشناسی ارشد اقتصاد چه به صورت تلفنی وچه به صورت حضوری او را در پیدا کردن راه خاص خود در رسیدن به موفقیت یاری کنیم. همچنین اطلاعات دفترچه کارشناسی ارشد مجموعه علوم اقتصادی هم برای داوطلبان آماده شده است. بعلاوه اگر تعدادی از داوطلبان در درسی خاص نیاز به برگزاری کلاس تدریس یا رفع اشکال داشتند ما این آمادگی را داریم تا در این زمینه نیز نیاز آنها را برطرف نماییم تا ضعف درسی داوطلبان جبران شود. از طرفی در فرایند انتخاب رشته نیز مشاورانی که قبلاً این راهها را طی نموده اند سعی خواهند داشت با توجه به اولویت های هر داوطلب و شرایط کارنامه اش، او را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند. در نتیجه باید مشخص شده باشد که هیچ گاه داوطلب را تنها نمی گذاریم و هر زمان که احساس نیاز در هر بخشی از این فرایند داشت در کنار او هستیم. به شما اطمینان می دهیم فقط کافی است شروع کنید و به مشاوره ها تا حد امکان عمل کنید تا در سال بعد در دانشگاهی که حق شماست در مقطع کارشناسی ارشد بنشینید. کارها غیر ممکن نیستند این عادات و تصورات ما هستند که آنها را غیر ممکن جلوه می دهند. مطالب زیر می توانند به شما در نحوه خواندن دروس کنکور ارشد اقتصاد و قبول شدن در دانشگاه مورد نظر کمک کنند.

روش مطالعه آمار کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد

روش مطالعه ریاضی کنکور ارشد اقتصاد

روش مطالعه اقتصاد کلان کنکور ارشد اقتصاد

روش مطالعه اقتصاد خرد کنکور ارشد اقتصاد

در کنکور کارشناسی ارشد، 3گام در کنار شماست: 
مشاوره (تصمیم سازی، تخصصی برای هر درس، انگیزشی)       -      ارسال منابع             

همین الان می توانید ثبت نام کنید