به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی  مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: نتایج نهایی پذیرش در دوره‌ های کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امروز ۳۰ شهریور اعلام گردید.

طبق برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) امروز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه جاری از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ منتشر می شود.

از تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر پذیرفته شده در این دوره ها تعداد ۲۲ هزار و ۳۸۱ نفر زن و تعداد ۴۵ هزار و ۳۸۴ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۳.۰۳ درصد پذیرفته‌شدگان زن و ۶۶.۹۷ درصد پذیرفته شدگان مرد می باشند.

دکتر حسین توکلی گفت:  پذیرفته‌ شدگان باید روز شنبه، اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه نمایند.

پذیرفته‌ شدگان باید در زمان‌ های معین که در سایت دانشگاه مشخص گردید، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید