جلسه کنکور
ثبت نام و ویرایش اطلاعات در کنکور سراسری ۹۶ 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ از ۱۵ اسفند آغاز  گردید متقاضیان با ورود به سایت سازمان سنجش، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت فوق  چهارشنبه 18 اسفند به پایان می رسد.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نگردیدند می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر توکلی گفت:  داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام نمودند نیز می توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۸ اسفند با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند. همچنین پیش از این تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ نفر در این آزمون ثبت نام انجام دادند.

ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌ های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

داوطلبان مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) گردند.

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید