جلسه کنکور
نتایج پذیرش ارشد فراگیر منتشر شد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: اسامی ۱۳ هزار و ۱۷۴ پذیرفته شده در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز سه شنبه ۱۰ اسفند اعلام گردید.

آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۵ (نوبت هفدهم) در ۵ گروه آموزشی در ۸۲ شهرستان صبح روز جمعه ۱۵۵ بهمن برگزار گردید.

دکتر توکلی گفت: از میان پذیرفته شدگان تعداد ۶ هزار و ۲۳ نفر زن و تعداد ۷ هزار و ۱۵۱ نفر مرد می باشد.

پذیرفته شدگان باید با توجه به مندرجات اطلاعیه ای که همراه با اسامی آنان منتشر می گردد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور و کسب اطلاع از برنامه زمانی مربوط به هر کدرشته محل در زمان مقرر برای ثبت نام مراجعه نماید.

تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۵ (نوبت هفدهم) برای پذیرش در یک هزار و ۴۰۰ رشته محل و در بیش از ۱۹۰ رشته - گرایش شرکت نمودند.

از تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ نفر ثبت نام کننده در این دوره از آزمون ۲۶ هزار و ۲۶۲ نفر زن و ۲۸ هزار و ۴۰۴ نفر مرد بودند. از میان ثبت نام کنندگان، تعداد ۳۹ هزار و ۶۲ در جلسه آزمون حاضر و ۱۵ هزار و ۸۰۴ نفر غایب بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از جمع حاضرین در جلسه آزمون از تعداد ۳۹ هزار و ۶۲ نفر، تعداد ۱۹ هزار و ۱۸۴ نفر زن و ۱۹ هزار و ۸۷۸ نفر مرد شرکت نمودند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید