به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ منتشر گردید و طبق آن ۹۷ کدرشته به مجموعه ظرفیت پذیرش اضافه گردید.

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با تمدید مدت زمان انتخاب رشته در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ و همچنین اعلام رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش انتشار یافت.

همچنین با توجه به برخی اصلاحات و همچنین اعلام رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه ها و به منظور مساعدت برای تکمیل فرم انتخاب رشته و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی، به داوطلبان مجاز اجازه داده شده است تا پایان روز شنبه ۵ تیرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.

داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت کرده اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا ۵ تیرماه اقدام نمایند.

دکتر توکلی گفت: طبق اعلام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، ۹۷ کدرشته محل جدید به مجموعه کدرشته ها اضافه  و ۵۲ کدرشته محل با اصلاح ظرفیت و شرایط مواجه شدند و ۳۵ کدرشته محل نیز حذف گردیدند.