جلسه کنکور
مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری 17 اسفند

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا (دوشنبه) 17 اسفندماه آغاز می شود.

طبق آمار گزارش شده 823 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت‌نام کردند. اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در آزمون سراسری سال 95 که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کردند از فردا 17 اسفندماه لغایت ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می شود.

داوطلبان ثبت‌نام‌کننده باید در این مهلت با مراجعه به سازمان و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود مبادرت نمایند و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حسین توکلی افزود: در جهت مساعدت و همراهی متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در کنکور سراسری 95 نشدند ترتیبی اتخاذ شده که این متقاضیان نیز از فردا لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید