کارت ورود به جلسه ارشد 1403

وقتی به ایام برگزاری کنکور ارشد نزدیک می شویم داوطلبان تلاش می کنند تا از اطلاعات مرتبط با کنکور ارشد مطلع شوند. یکی از این اطلاعات، کارت ورود به جلسه ارشد 1403 می باشد که ممکن است برای داوطلبان این سوالات پیش بیاید که چگونه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد را بگیریم؟ یا آدرس سامانه کارت ورود به جلسه ارشد چیست؟ یا اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1403 کی خواهد بود؟ و بسیاری از سوالات دیگر در مورد نحوه گرفتن کارت تا ویرایش اطلاعات ثبت نامی ممکن است ذهن داوطلبان را در این بازه زمانی به خود مشغول کند. لذا در این مطلب بر آن هستیم که به تمام این سوالات پاسخی در خور داده شود تا داوطلبان بتوانند با خیال راحت برای شرکت در کنکور ارشد آماده شوند.

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 – ویرایش اطلاعات

از آنجا کارت ورود به جلسه ارشد 1403، اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آن را شامل می شود لذا داوطلبان باید دقت کنند که در این اطلاعات مغایرت وجود نداشته باشد. به همین خاطر داوطلبان می بایست مندرجات روی کارت ورود به جلسه بررسی کرده و در صورت وجود اشتباه باید آن را ویرایش کنند. برای ویرایش اطلاعات مربوط به کارت داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش بخش «ویرایش اطلاعات کارت» مراجعه کنند و اطلاعات را تصحیح نمایند.

اما گاهی ویرایش به معدل داوطلبان مربوط می شود و از آنجا که معدل در نتایج کنکور ارشد تاثیر دارد لذا داوطلبان می بایست اطلاعات اشتباه مربوط به معدل خود را ویرایش کنند که این پروسه شامل بندهای زیر می شود:

  • داوطلبانی که به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 1403 دانشجو بوده اند و حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1402 فارغ التحصیل گشته اند باید نسبت به ویرایش معدل خود اقدام لازم را انجام دهند.
  • داوطلبانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند و حداکثر تا تاریخ 1403/6/31 فارغ التحصیل می گردند باید میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ سی بهمن 1402 را وارد کرده و پس از تکمیل فرم مخصوص معدل آن را در دانشگاه محل تحصیل خود تایید نمایند و پیش خود نگه دارند.
  • فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ناپیوسته دقت داشته باشند که می بایست معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی آن ها با معد مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد، یکسان باشد.
  • دانشجویانی که به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته مشغول هستند و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال 1403 فارغ التحصیل می شوند می بایست معدل کاردانی و میانگین واحدهای گذرانده شده را تا تاریخ 30 بهمن 1403 با معدل ثبت شده در کارت ورود به جلسه ارشد آن ها یکسان باشد.

 

 

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 - اطلاعات کارت

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 یکی از مهم ترین اطلاعات برای شرکت در این آزمون می باشد. این کارت چند روز پیش از برگزاری کنکور ارشد منتشر می شود و داوطلبان می بایست آن را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه کنکور ارشد شامل اطلاعاتی نظیر اطلاعات ثبت نامی، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و آدرس حوزه امتحانی داوطلبان می باشد که به همراه داشتن آن برای حضور در جلسه کنکور ارشد الزامی می باشد. از آنجا که کنکور ارشد به صورت یکپارچه از سوی سازمان سنجش برگزار می گردد لذا تمامی داوطلبان کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، یک کارت ورود به جلسه دریافت می کنند.

 

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 - زمان دریافت کارت

یکی از فرایندهای مهم کنکور ارشد که در دفترچه ثبت نام نیز به آن پرداخته شده است بحث زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1403 می باشد که بازه زمانی آن به صورت تقریبی در دفترچه اعلام می گردد.معمولا هر سال دو سه روز قبل از برگزاری کنکور ارشد کارت ورود به جلسه این آزمون توزیع می شود. بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1 الی 3 اسفند می باشد لذا داوطلبان می بایست در فرصت اعلام شده اقدام به دریافت این کارت کنند.

 

 

 

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 - راهنمای تصویری دریافت کارت

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1403، لازم است داوطلبان مراحلی را طی کرده و آن را اخذ نمایند. در اینجا راهنمای تصویری دریافت کار ورود به جلسه ارشد قرار داده ایم که مرحله به مرحله توضیح داده شده است:

گالم اول: مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب بخش «کارشناسی ارشد» از منوی سمت راست.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

 

گام دوم: در این مرحله بر روی گزینه «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403» کلیک کنید.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

 

گام سوم: در مرحله سوم بعد از ورود به سامانه در قسمت سمت چپ روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک نمایید.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

 

گام چهارم: بر طبق تصویر زیر برای این مرحله دو راه جهت دریافت اطلاعات وجود دارد که به سلیقه خود می توانید یکی از دو را انتخاب کنید.

راه اول: دریافت اطلاعات با استفاده از اطلاعات «شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام»

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

 

راه دوم: دریافت اطلاعات با استفاده از «شماره پرونده و کد ملی».

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

 

چنانچه بعضی از اطلاعات خود را فراموش کرده باشید و نمی توانید به سامانه وارد شوید می توانید بر روی دریافت کد رهگیری کلیک نمایید و تمامی اطلاعات را دریافت کنید. در صورتی که اطلاعات درخواستی به درستی وارد شود، میز کار داوطلب نشان داده می شود که یکی از گزینه های آن «پرینت کارت ورود به جلسه» است لذا با کلیک بر روی این گزینه می توانید کارت ورود به جلسه کنکور ارشد را دریافت کرده و از آن پرینت تهیه نمایید.

 

 

 

کارت ورود به جلسه ارشد 1403 – باجه های رفع نقص

هر چند که ویرایش بسیاری از اطلاعات از جمله اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است اما گاهی اشتباه در اطلاعاتی رخ می دهد که از طریق اینترنتی نمی توان آن ها را ویرایش کرد. برای مثال اطلاعاتی نظیر زبان خارجی و معلولیت فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر خواهد بود.

به همین خاطر اگر زبان خارجی درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد با زبان خارجی که به هنگام ثبت نام انتخاب نموده اید تفاوت داشته باشد یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی وجود داشته باشد داوطلبان می بایست در بازه زمانی اعلام شده به نماسنده سازمان سنجش که در باجه رفع نقص حضور دارد، مراجعه کند. این باجه های لیست مختلفی دارند که لیست آن ها به محض انتشار در این مطلب قرار داده خواهد شد.