زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان
زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان هر ساله اطلاعات لازم برای ثبت نام در این آزمون را از طریق سایت sanjesh.org به اطلاع داوطلبان می رساند. ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نیز با ثبت نام کنکور سراسری همزمان می باشد.

کسب حد نصاب لازم برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که شرایط لازم برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را دارا می باشند باید در کنکور سراسری 1400 شرکت کنند و در صورت مجاز شدن و به دست آوردن حد نصاب لازم رشته محل های دانشگاه فرهنگیان را در فرم اینترنتی مربوط به انتخاب رشته خود وارد نمایند. برای اطلاع دقیق داوطلبان از زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در زیر به تاریخ ثبت نام آن پرداخته می شود.

تاریخ ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 از 12 بهمن آغاز و تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. به محض شروع ثبت نام این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

با اینکه هر ساله اطلاع رسانی برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش به صورت مکرر انجام می گیرد ولی همیشه داوطلبان زیادی نیز هستند که از ثبت نام در این آزمون جا می مانند. به همین دلیل درخواست های زیادی نیز برای تمدید مهلت ثبت نام به سازمان سنجش داده می شود لذا این سازمان مهلت ثبت نام را به مدت چند روز تمدید می کند تا همه داوطلبان بتوانند در آن ثبت نام کنند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان

ممکن است برای بسیاری از داوطلبان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان اتفاق افتاده باشد که در هنگام ثبت نام اطلاعات لازم را به اشتباه وارد کرده باشند. سازمان سنجش نیز روی صحت و درستی اطلاعات وارد شده در فرم اینترنتی ثبت نام تاکید می کند به همین دلیل بیشتر داوطلبان به دنیال ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می روند.

سازمان سنجش در جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان سال 1400 چندین بازه زمانی را مشخص کرده است که به شرح زیر می باشند.

  • زمان ثبت نام کنکور سراسری
  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری
  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنکور سراسری

هر ساله همزمان با شروع ثبت نام آزمون سراسری، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان این آزمون مهیا می گردد. لذا داوطلبانی که در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان دچار اشتباه شده اند در بازه زمانی ذکر شده می توانند نسبت به تصحیح و ویرایش آن ها اقدام نمایند. در زیر به نحوه ویرایش تصویری اطلاعات ثبت نامی پرداخته می شود.

در صورتی که داوطلبان قبل از تمام شدن تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 1400 اشتباه یا نقصی را در اطلاعات ثبت نام دانشگاه فرهنگیان خود بیابد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به ویرایش موارد اشتباه بپردازد. برای این منظور باید بعد از ورود به سایت سازمان سنجش بر روی لینک «ثبت نام کنکور سراسری» کلیک کند و بر طبق تصویر زیر گزینه «ویرایش اطلاعات ثبت نامی» را انتخاب کند و سپس گزینه «تایید و ادامه» را انتخاب نمایند.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری
ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری

 

در مرحله بعد داوطلبان باید برای ورود به فرم ویرایش ثبت نام اینترنتی آزمون سراسری در ابتدا نظام تحصیلی خود را بر طبق تصویر پایین مشخص کنند و سپس با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود (شماره پرونده – کد پیگیری ثبت نام) به ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه فرهنگیان خود بپردازند.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری
ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری

از آنجا که علاقه مندان به شرکت در کنکور سراسری آمار بالایی را به خود اختصاص می دهند به طور معمول باز زمانی دیگری نیز برای ثبت نام جاماندگان اختصاص می یابد. امسال نیز مانند سال های قبل به احتمال زیاد تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری را خواهیم داشت. در این بازه زمانی داوطلبان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان دریافت کارت ورد به جلسه کنکور سراسری

آخرین فرصت و باز زمانی که که برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری و داناشگاه فرهنگیان وجود دارد تاریخ دریافت کار ورود به جلسه آزمون می باشد. لذه داوطلبان باید نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان نیز در این باز زمانی اقدام کنند.

نکات مهم مربوط به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

  • اگر چنانچه در زمان اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان در این دانشگاه پذیرفته نشدید جای نگرانی ندارد. زیرا دانشگاه فرهنگیان بعد از ثبت نام جهت تکمیل ظرفیت های خالی خود اقدام به پذیرش داوطلبان می کند. بنابراین در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی می توانید در زمان تکمیل ظرفیت نیز شانس پذیرش خود را امتحان کنید.
  • داوطلبانی که شرایط لازم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را نداشته باشند می توانند از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به ورود به این حرفه اقدام نمایند.
  • نخبگان علمی و مهارتی، مخترعان، مبتکران، برگزیدگان المپیادهای علمی، فرهنگی، هنری و مهارتی، جشنواره خوارزمی در شرایط علمی برابر، بر اساس کد رشته محل انتخابی، از اولویت پذیرش برخوردار خواهند شد.
  • داوطلبانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانده اند، استان محل تولد، استان بومی این گونه داوطلبان تلقی خواهد شد.
  • انجام خدمت سربازی و یا سوابق کاری و موارد دیگر، تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب افزوده نمی شود.