تخفیف ویژه شب یلدا موسسه 3گام تا سقف 45 درصد
تخفیف ویژه شب یلدا موسسه 3گام تا سقف 45 درصد

تخفیف ویژه شب یلدا موسسه 3گام تا سقف 45 درصد با کد yalda98 تا دوم دی ماه

موسسه 3گام، به عنوان یکی از بهترین موسسات در زمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکور و تنها سامانه برنامه ریزی هوشمند و آنالیز دقیق شرایط داوطلب، برای شب یلدا تخفیف ویژه ای تا سقف 45 درصد را برای داوطلبان کنکور در نظر گرفته است.

در سیستم برنامه ریزی 3گام می توانید به رایگان ثبت نام کنید و از تست های روانشناسی مطالعه استفاده کنید تا به راحتی ببینید که چه نوع برنامه ریزی و چه منابعی برای شما متناسب است. همچنین می توانید درک کنید که شما با چه روش و مدلی مطالب را یاد می گیرید تا بدین طریق متوجه شوید که چه شرایطی برای مطالعه شما ایده آل است. همچنین براساس این تستها مشخص می شود که سرعت مطالعه شما مناسب است یا نه. اگر سیستم مطالعه شما غلط باشد، مشاور تخصصی موسسه 3گام، آن را برای شما بهینه سازی خواهد کرد. همین الان ثبت نام کنید و از این تست های رایگان روانشناسی برای هر چه بیشتر شدن شناخت خودتان از وضعیت مطالعه شخصیتان برای کنکور مطلع شوید.

 

 

 از تخفیف ویژه شب یلدای موسسه 3گام تا سقف 45 درصد استفاده کنید.

کد تخفیف: yalda98

فقط تا دوم دی ماه

 

مهم ترین ویژگی های سیستم مشاوره و برنامه ریزی موسسه 3گام عبارتند از:

1- برنامه ریزی دقیق روزانه با ذکر کامل جزئیات: در این برنامه ریزی به طور کامل برای هر روز مشخص می گردد که از روی چه کتابی و چه مقداری از سرفصل در چه مدت زمانی مورد مطالعه قرار گیرد و یا چه مقدار تست زنی انجام شود.

2- برنامه ریزی دقیقا منطبق بر کتاب ها و منابع داوطلب: سیستم برنامه ریزی 3گام، تمامی منابع و کتاب ها و حتی جزوات را برنامه ریزی می کند و اگر داوطلبی در پیدا کردن منابع متناسب با شرایط خود مشکل داشته باشد، بهترین منابع را به داوطلب معرفی می کند.

3- آنالیز دقیق برنامه ریزی: سامانه هوشمند برنامه ریزی 3گام در بخش آنالیز برنامه ریزی به طور کامل مشخص می کند که هر کتاب در چه تاریخی به پایان می رسد، در چه تاریخی فاز مطالعه مفهومی و تست زنی های آموزشی به پایان می رسد و از چه تاریخی دوره تسلط آغاز می شود و در چه تاریخی مرور کامل همه منابع به پایان می رسد.

4- داشتن برنامه مرور مستقل و کاملا علمی: علاوه بر برنامه ریزی مفهومی، سیستم برنامه ریزی 3گام به شما برنامه مرور می دهد که بتوانید با توجه به زمان و شرایط علمی خودتان از 3 تا 7 دور مرور را برای منابع انجام دهید.

5- برنامه ریزی ضربتی و فشرده بر اساس مدت زمان باقیمانده تا کنکور: در سیستم برنامه ریزی 3گام، اگر شما فرصت کمی برای آزمون داشته باشید با استفاده از اهمیت سرفصلها برای شما برنامه ریزی انجام می شود تا نسبت به زمان خودتان بیشترین درصدها را به دست بیاورید.

6- برنامه ریزی براساس آزمون های آزمایشی: در سیستم برنامه ریزی 3گام، به طور کاملا اختصاصی براساس آزمون های آزمایشی موسسات مختلف برنامه ریزی دقیق انجام می شود.

7- مشخص شدن نقاط قوت و ضعف: در سیستم برنامه ریزی 3گام، نقاط قوت و ضعف شما مشخص می شود و دقیقا براساس همین شرایط برای شما برنامه ریزی انجام می شوذ.

8- ثبت گزارش کار: در سیستم برنامه ریزی هوشمند 3گام، امکان ثبت گزارش کارهای روزانه و هفتگی وجود دارد که در صورتی که شما احتمالا از برنامه عقب ماندید، بتوانید برنامه را منطبق با عقب افتادگی های خود به روزرسانی و انعطاف پذیر کنید.

 

 

 

 از تخفیف ویژه شب یلدای موسسه 3گام تا سقف 45 درصد استفاده کنید.

کد تخفیف: yalda98

فقط تا دوم دی ماه

 

علاوه بر برنامه ریزی های دقیق در سیستم هوشمند برنماه ریزی و مشاوره 3گام، مشاورانی با رتبه های تک رقمی و دو رقمی برای شما برنامه ریزی و مشاوره را انجام می دهند که همه آنها علاوه بر متخصص بودن و رتبه برتر بودن، آموزش مهارت های مشاوره را را نیز گذرانده اند. 

مشاوران تخصصی 3گام، خدمات زیر را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند:

1- آنالیز دقیق شرایط شما از نظر پایه علمی و سرعت مطالعه.

2- طراحی برنامه ریزی براساس شرایط شما به نحوی که شما بتوانید بیشترین بازدهی و بهترین رتبه را داشته باشید.

3- در صورت کم بودن انگیزه و روحیهف مشاوران تخصصی روانشناس ما به شما کمک می کنند تا به ایده آل ترین شرایط مطالعه بازگردید.

4- برنامه ریزی دقیق تا روز کنکور به نحوی که بتوانید به اندازه کافی کتاب ها را مرور کنید.

5- معرفی بهترین منابع موجود در بازار با توجه به شرایط شخص شما.

6- همه مشاوران 3گام، مشاورانی مستقل هستند که برخلاف سایر موسسات، بازاریاب نیستند و واقعا مشاوره می دهند. 3گام نه منبعی دارد و نه آزمون آزمایشی، در نتیجه مشاور هیچ نیازی به بازاریابی ندارد و تنها کاری که برای شما انجام می دهد، انجام دقیق برنامه ریزی و مشاوره دلسوزانه است.

7- مشاوره موسسه 3گام، برای حفظ کیفیت خود همواره در حال نظارت و ارزیابی است تا کوچکترین ایرادات برنامه ریزی و مشاوره برطرف شود.

8- مشاوران تخصصی 3گام، روشهای مطالعه و تست زنی را به شما یاد می دهند و با توجه به روش یادگیری شما این آموزش را انجام می دهند.

9- امکان ارتباط تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره های آنلاین باعث می شود تا شما به صورت کامل و بدون نگرانی و دغدغه از مشاوره های مشاور در هر زمانی استفاده کنید.

10- شما می توانید از طریق تلگرام با مشاور در ارتباط باشید و از مشاوره های آنلاین به صورت آسان و ساده بهره مند شوید.

 

 

 از تخفیف ویژه شب یلدای موسسه 3گام تا سقف 45 درصد استفاده کنید.

کد تخفیف: yalda98

فقط تا دوم دی ماه

 

فعالیت های 3گام در زمینه آزمون های زیر است که شما می توانید با کلیک بر روی لینک برای ثبت نام  و رزرو مشاوره در سیستم استفاده کنید.

 

1- کنکور سراسری 

2- کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم

3- آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

4- کنکور دکترای تخصصی وزارت علوم و وزارت بهداشت

5- آزمون استخدامی

6- آزمون وکالت

7- آزمون آیلتس

برای اطلاع از قیمت های اصلی و قیمت با تخفیف ویژه شب یلدا ثبت نام کنید.

 

 از تخفیف ویژه شب یلدای موسسه 3گام تا سقف 45 درصد استفاده کنید.

کد تخفیف: yalda98

فقط تا دوم دی ماه