سیاست های جذب و استخدام مشاور توسط 3گام

شرایط اصلی جذب:

  • کسب رتبه برتر در آزمون و قبولی در یکی از دانشگاه های تراز اول تهران: فردی که قصد دارد در 3گام فعالیت نماید باید خودش رتبه برتر رشته ای که قرار است مشاوره آن را بر عهده بگیرد، باشد و در کنکور مربوط به آن رشته در رده رتبه های برتر قرار گرفته باشد.
  • توانایی و کیفیت علمی برنامه ریزی: مشاوران 3گام باید به طور کامل در حوزه دروس تخصصی و عمومی کنکوری که برنامه ریزی آن را بر عهده دارند تسلط داشته و کیفیت و کمیت برنامه ریزی برای هر سرفصل آزمون را بدانند و علاوه بر این بدانند در شرایط مختلف و اختصاصی هر داوطلب، چه نوع برنامه ای، او را به بهترین نتیجه می رساند.
  • توانایی و مهارت مشاوره: مشاوران 3گام، باید توانایی و مهارت درک مشکلات تحصیلی داوطلب را داشته و بتوانند مبتنی با شرایط داوطلب به او مشاوره های لازم را بدهند.

علاقه به کار مشاوره: افرادی که مشاور 3گام می شوند، باید به کار مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور بسیار علاقه مند باشند. افرادی که به این کار علاقه مند نباشند، به هیچ عنوان داوطلب را درک نمی کنند و با بی حوصله گی خود باعث دلسردی داوطلب می شوند و نمی توانند وظایف و تعهداتی را که بر عهده دارند را با کیفیت بالا و وجدان کاری تمام انجام دهند.

  • شرکت در دوره های آموزشی موسسه: برای ارتقاء کیفیت کار مشاوران، در بازه های زمانی مختلف، موسسه 3گام اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای مشاوران خود می کند که کسانی که به عنوان مشاور در 3گام فعالیت می کند باید به طور کامل در این کلاسها حضور پیدا کند و در آزمون مربوط به این دوره ها نمره حد نصاب را کسب کند.
  • تعهد و وفاداری: مشاوران 3گام، تعهد می نمایند تا با تعهد و وفاداری کامل برای قبولی داوطلبان همه تلاش خود را انجام دهند.

 

دستورالعمل و مراحل جذب مشاور در 3گام

مراحل و دستورالعمل جذب و استخدام مشاور در 3گام
مراحل و دستورالعمل جذب و استخدام مشاور در 3گام

 

کسانی که حائز شرایط هستند و تمایل به همکاری با 3گام دارند، می توانند در لینک پایین فرم درخواست همکاری را پر کنند: