انتخاب رشته کنکور (3گام، سنجش، کانون، گزینه دو)
نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور (3گام، سنجش، کانون، گزینه دو)

 

 

برای ورود به نرم افزار انتخاب رشته کنکور 3گام روی لینک زیر کلیک کنید.

https://final.3gaam.com

 

مشاوره های انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی، ریاضی، هنر و زبانهای خارجی به روشهای مختلف در سرتاسر کشور انجام می شود که یکی از معروفترین این روشها استفاده از نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد که برای انتخاب رشته کنکور سراسری نیز برای بررسی شانس قبولی با توجه به رتبه از این نرم افزار ها استفاده می شود. توجه داشته باشید که سایر نرم افزار ها به جز نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 3گام، فقط شانس قبولی را آن هم برای یک سری رشته محدود ارائه می دهند و 3گام تنها نرم افزاریست که علاوه بر شانس قبولی برای همه کد رشته ها، به عنوان مشاور مجازی در انتخاب رشته فعالیت می کند و در نهایت لیست 150 تایی انتخابهای شما را منطبق با کد رشته های دفترچه همان سال دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش به شما به صورت فایل چاپی ارائه می کند. 3گام علاوه بر نرم افزار منحصر بفرد انتخاب رشته کنکور سراسری، خدمات دیگری از قبیل مشاوره انتخاب رشته اختصاصی کنکور سراسری همراه با چیدمان نهایی انتخاب هم ارائه می دهد

 

 

همچنین نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام به نحوی طراحی شده است که برای موسسات و مدارس و مشاورین انتخاب رشته سراسر کشور قابل استفاده می باشد. این نرم افزار به دلیل عدم نیاز به نصب و همچنین استفاده نامحدود برای همه سیتم ها و هر تعداد مشاور تنها با یک بار خرید، در رده نرم افزارهای سازمانی انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار منحصر بفرد می باشد.

جهت مقایسه و بررسی نرم افزار انتخاب رشته 3گام مخصوص موسسات و مدارس و مشاوران مستقل، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مقایسه نرم افزار انتخاب رشته 3گام مخصوص موسسات، مدارس و مشاوران مستقل با نرم افزار انتخاب رشته فرهیختگان شریف و سرکان

پیش از آنکه به بررسی نرم افزارهای انتخاب رشته مختلف بپردازیم بهتر است بدانید که نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام تنها نرم افزاریست که:

1- کدرشته های دفترچه سنجش را به طور کامل آنالیز و به روزرسانی می کند و شانس قبولی شما در همه کد رشته ها را اعلام می کند.

2- سیستم انتخاب رشته مجازی و آنلاین 3گام، تنها سیستمی است که تمامی دوره ها و دانشگاهها را در لیست انتخابها به شما نمایش می دهد. اعم از دانشگاههای سراسری روزانه و نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری، صرفا با سوابق خاص و دانشگاههای با شرایط بسیار خاص.

3- نرم افزار انتخاب رشته 3گام، تنها نرم افزاریست که بر مبنای اطلاعات برترین مشاوران انتخاب رشته ایران، هوش مصنوعی را طراحی کرده است که کار اولویت بندی دقیق انتخاب رشته را برای شما انجام می دهد. در واقع نرم افزار 3گام، یک مشاور مجازی کامل برا یانتخاب رشته کنکور سراسری است.

4- 3گام دارنده تنها نرم افزاریست که اولویت بندی را در سه لایه بررسی و براساس 5 ویژگی بهینه سازی می کند تا کوچکترین خطایی در اولویت بندی نهایی وجود نداشته باشد.

5- نرم افزار انتخاب رشته 3گام تنها نرم افزاریست که همه فیلترهای مورد نیاز برای بررسی دقیق انتخابها را به شما ارائه می دهد تا انتخابهای خود را در دسته های مختلف بررسی کنید.

6- نرم افزار انتخاب رشته 3گام تنها نرم افزاریست که اجازه می دهد تا داوطلب براساس همه گروههای که در آنها شرکت کرده است انتخاب رشته کند. به عنوان مثال هم تجربی، هم هنر و هم زبانهای خارجی و آن هم به صورت همزمان.

 7- نرم افزار انتخاب رشته 3گام دارای تاییدیه نرم افزاری و ثبت شده در سازمان رسانه های دیجیتال می باشد.

8- نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام، تنها نرم افزاریست که تمامی توضیحات دفترچه انتخاب رشته سنجش را در مقابل کد رشته نمایش می دهد تا داوطلب از شرایط ویژه رشته ها و دانشگاه ها آگاه شود.

 

 

در جدول زیر به بررسی نرم افزار انتخاب رشته مجازی 3گام، نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش، انتخاب رشته کانون (قلم چی)، انتخاب رشته مجازی گزینه دو و انتخاب رشته هیوا پرداخته ایم.

 

جدول بررسی نرم افزارهای انتخاب رشته 3گام، انتخاب رشته سنجش، انتخاب رشته قلمچی، انتخاب رشته گزینه دو، انتخاب رشته هیوا

ویژگی

3گام

سنجش

قلمچی

گزینه 2

هیوا

شانس قبولی بر اساس سطوح احتمالی مختلف

yes

در 3 سطح

yes

در 4 سطح

yes

در 3 سطح

yes

در 4 سطح

yes

در 3 سطح

انتخاب رشته یکپارچه براساس رتبه همه زیرگروهها

 

yes

yes

 

yes

 

امکان فیلتر کردن براساس استان و شهر

yes

 

yes

yes

 

امکان فیلتر کردن براساس رشته ها

yes

 

yes

yes

 

امکان فیلتر کردن براساس شانس قبولی

yes

 

 

yes

 

منطبق با کدرشته های دفترچه سال 1401 سنجش

yes

 

 

yes

 

ارائه احتمالات قبولی بر اساس جنسیت

انحصاری 3گام

yes

       

بررسی شانس قبولی در همه کد رشته های دفترچه سنجش

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

امکان انتخاب رشته همزمان داوطلبان برای گروه اصلی و گروه های زبان و هنر

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

پرینت نهایی اولویت بندی 150 انتخابی برای انتخاب رشته نهایی

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

امکان فیلتر کردن براساس نوع دوره (روزانه، شبانه، پیام نور و ...)

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

هوش مصنوعی مشاوره برای چیدمان انتخاب ها

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

ماتریس تصمیم گیری برای بهینه سازی انتخاب ها

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

سیستم مشاوره مجازی بر پایه اطلاعات خبره ترین مشاوران انتخاب رشته ایران

انحصاری 3گام

yes

 

 

 

 

امکان استفاده برای مدارس و موسسات yes        

سهولت کار باسیستم با فضای گرافیکی چند مرحله ای و تفکیکی

انحصاری 3گام 

yes