به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل مهر؛ سال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ دانشکده اصول الدین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D)  بدون آزمون دانشجو جذب می کند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، دارای شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه  پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان می باشند در صورت متقاضی بودن استفاده از این سهمیه برای رشته های کارشناسی ارشد مراکز دانشکده اصول الدین، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
متقاضیان می توانند مدارک خود را تا تاریخ ۳۱ شهریورماه به آدرس ایمیل info@osoul.net ارسال نمایند.
دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، که می توانند از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان استفاده نمایند در صورت متقاضی بودن برای استفاده از سهمیه برای رشته علوم قرآن و حدیث مقطع دکتری مرکز تهران و قم دانشکده اصول الدین، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
شرایط پذیرش در مقطع دکتری شامل احراز شرایط مندرج در آئین نامه ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸ تیرماه ۹۳ و اصلاحیه ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶ اسفندماه ۹۳ وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد.

 پذیرش نهایی داوطلبان دوره دکتری منوط به کسب امتیازات لازم  در مصاحبه علمی که توسط گروه تخصصی مربوطه برگزار می شود، می باشد.
همچنین پذیرش نهایی در هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.