به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر محمد علی خلیل زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام رضا (ع) اعلام نمود:پذیرش دانشجو در پردیس دخترانه دانشگاه امام رضا (ع) از سال جاری در مقطع کارشناسی ارشد از امسال امکان پذیر میباشد.

دانشگاه پردیس امام رضا (ع ) دارای 15 سال سابقه فعالیت  می باشد و هم اکنون در مشهد مقدس با نام مبارک علی بن موسی رضا (ع) در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت می باشد.

 ۱۳ رشته کارشناسی، ۱۸ رشته کارشناسی ارشد و حدود ۱۷ رشته دکتری در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) تدریس می شود که البته رشته های دکتری دانشگاه پژوهش محور می باشد و با توجه به سیاست وزارت علوم دیگر دانشجو دکتری پژوهش محور در دانشگاه جذب نمی کند.

این دانشگاه از سال ۹۱ یک پردیس جداگانه به نام پردیس رضوان برای پذیرش دانشجویان خانم ایجاد نمود و خانم ها و خانواده آنان استقبال خوبی داشتند.

همچنین معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام رضا گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در برگزاری دوره مجازی نیز جزء دانشگاه‌های برجسته کشور می باشد و تعدادی از رشته‌ها را کاملا به صورت مجازی برگزار می کند.

هم اکنون این دانشگاه  یک دانشگاه بین المللی می باشد و دارای دانشجوی خارجی می باشد و  ۳۶۰ دانشجو خارجی در آن مشغول به تحصیل می باشند.