به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام نمود؛ روزهای 17 و 18 شهریور ماه نتایج آزمون کارشناسی ارشد و آزمون سراسری دانشگاه آزاد اعلام می‌گردد.

، دوشنبه (16 شهریورماه) نتایج آزمون دکترای تخصصی پژوهش محور، سه شنبه (17 شهریورماه) نتایج آزمون کارشناسی ارشد، چهارشنبه (18 شهریورماه) نتایج آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی، کاردانی و دکترای حرفه‌ای و روز پنجشنبه (19 شهریورماه) نتایج آزمون دکترای تخصصی آموزشی پژوهشی در سایت azmoon.com و sanjesh.iau.ac.ir اعلام خواهد شد.

 ثبت نام پذیرفته‌شدگان از 21 شهریور

در روز  21 و 22 شهریورماه شنبه و یکشنبه ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دوره‌های دکترای پژوهش محور و دکترای تخصصی آموزشی پژوهشی، دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 شهریورماه ثبت نام پذیرفته‌ شدگان کارشناسی ارشد و چهارشنبه 25 شهریورماه ثبت نام پذیرفته شدگان سراسری کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه‌ای انجام می شود.

 افراد پذیرفته شده برای ثبت نام باید به واحد دانشگاهی که در آن پذیرفته شده‌اند مراجعه نموده و مدارک لازم که شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، 12 قطعه عکس، اصل مدرک پایه، ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی و برای آقایان کارت معافی و یا پایان خدمت (در صورت معافیت و گذراندن خدمت سربازی) است را همراه خود ببرند.