به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ مشاور عالی سازمان سنجش دکتر حسین توکلی گفت: توزیع کارت آزمون سراسری 94 از روز یکشنبه 17 خردادماه آغاز می شود و تا چهارشنبه،20 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت می باشد.
داوطلبانی که برای شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی هستند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، بر حسب مورد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم یا سوم نیز اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش درمورد تاریخ،نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از عصر یکشنبه 10 خردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش دوشنبه 11خردادماه منتشر گردید.این اطلاعات مجددا در نشریه پیک سنجش یکشنبه،17خردادماه منتشر می شود.

برگزاری آزمون 21 خرداد
همچنین زمان برگزاری آزمون داوطلبان علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه،21 خردادماه و آزمون گروه هنر در عصر پنجشنبه 21 خردادماه ، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ،22 خردادماه و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در عصر جمعه 22خردادماه در 365 شهرستان و 463 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.