به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوراعلام کرد: مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴،تا ساعت ۲۴چهارشنبه،۱۳خردادماه تمدید شد.

 به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴  که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند ، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۳خردادماه تمدید شد.

 داوطلبان مذکور میتوانند در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه آن و همچنین مطالعه اطلاعیه های منتشره سازمان به ویژه اطلاعیه درمورد کدرشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما که از امروز روی سایت قرار داده می شود و در نشریه پیک سنجش دوشنبه ۱۱خردادماه منتشر می گردد، در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.

ویرایش اطلاعات

برای داوطلبانی که قبلا ثبت نام کردند و انتخاب رشته انجام دادند، با توجه به مندرجات اطلاعیه امروز عصر در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی امکان ویرایش وجود دارد.

همچنین از ۷۱کدرشته امتحانی،پذیرش در ۲۵کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۶کدرشته امتحانی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود، که آزمون ۲۵کدرشته امتحانی در عصر روز جمعه،۱۶مردادماه برگزار خواهد شد.

تا ساعت ۸صبح امروز،یکشنبه ۱۰خرداد تعداد ۷۵هزار و ۳۷۹داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام نمودند،ظرفیت پذیرش ۲۱۰هزار و ۸۲۳نفر می باشد.