به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور حسین توکلی ؛ ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی 94 از یکشنبه،13 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا روز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ادامه می یابد.

داوطلبان با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش درمورد تاریخ ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه انتشار می‌یابد و مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه روی سایت قرار داده می شود و با توجه به اطلاعیه حاوی شرایط و ضوابط ثبت نام و پذیرش دانشجو که در روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه در نشریه پیک سنجش انتشار می‌یابد در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

هر داوطلب برای ثبت‌نام باید در تاریخ مقرر ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نماید و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نماید و بعد از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام کنند.

 پرداخت هزینه منحصرا به صورت اینترنتی انجام می‌شود،داوطلبان باید به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 15 هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

اگر داوطلبی علاقه‌مند به گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازمست علاوه بر پرداخت 15 هزار تومان، مبلغ 4000 تومان دیگر برای دوره‌های مذکور پرداخت نمایند.

 آزمون مذکور در صبح روز جمعه،16 مرداد برگزار خواهد شد و کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از سه شنبه 13 مرداد لغایت پنجشنبه 15 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می شود.