به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دکتر علوی فاضل اعلام کرد: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از روز دوشنبه مورخ 17 فروردین 94 آغاز و تا شنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد.
  متقاضیان برای ثبت نام خود بصورت آنلاین روی وب سایت ept.iauset.com می توانند ثبت نام نمایند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درخصوص گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT ما در پی آن هستیم که تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آنها و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نماییم. لذا واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش  و در حال حاضر آزمون در واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز و تهران این آزمون  برگزار می شود.

همچنین از این ماه واحد شیراز نیز جزء برگزارکنندگان این آزمون محسوب می گردد؛ پس داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر شرکت نمایند.

آزمون EPT در روز 28 فروردین ماه سال 94 برگزار می شود که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور داشته باشند.

منابع آزمون EPT منابع این آزمون بر روی وب سایت ept.iauset.com قرار دارد.
  آندسته از داوطلبانی که علاقمند به آماده سازی جهت شرکت در آزمون های دوره بعد می باشند، می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی EPT به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، جهت ثبت نام اقدام نمایند