زمان برگزاری کنکور سراسری 99
زمان برگزاری کنکور سراسری 99

 

زمان برگزاری کنکور سراسری 99 - آپدیت 2 مرداد ماه 

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از افزایش تعداد روزهای برگزاری کنکور سراسری 99 خبر داد. بر این اساس کنکور های سراسری 99، تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان که پیش از  این قرار بود در دو روز برگزار شوند در چهار روز متوالی برگزار خواهند شد. بنا براین زمان برگزاری کنکور سراسری از روز چهارشنبه 29 مرداد تا روز یک شهریور خواهد بود. در جدول زیر جزئیات زمان برگزاری کنکور سراسری 99 را مشاهده می کنید. در ادامه متن کامل اطلاعیه سنجش را هم می توانید مشاهده کنید. 


جدول زمان برگزاری کنکور سراسری 99 

نام کنکور  گروه آزمایشی زمان برگزاری 
کنکور سراسری 99  هنر چهارشنبه 29 مرداد 
ریاضی و انسانی  پنج شنبه 30 مرداد 
تجربی جمعه 31 مرداد 
زبان شنبه 1 شهریور 

زمان برگزاری کنکور سراسری 99 - متن اطلاعیه سنجش 

متن اطلاعیه سنجش در مورد زمان برگکزاری کنکور انسانی 99 را می توانید مطالعه کنید.
"ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان عزیز، به اطلاع می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 4 روز نموده است.

بر این اساس ضمن اعلام برنامه زمانی برای هر یک از گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال 1399 به شرح جدول ذیل، از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ 99/05/20 در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند."