ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت
تغییر زمان کنکور ارشد بهداشت 99

 

تغییر زمان کنکور ارشد بهداشت 99

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی و به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بهداشت 99 تغییر کرد. بر این اساس کنکور ارشد بهداشت با تعویق حدود یک ماهه برگزار خواهد شد. بنابراین کنکور ارشد بهداشت که پیش از این قرار بود در روزهای 26 و 27 تیر ماه برگزار شود با تغییر زمان برگزاری به روزهای 23 و 24 مرداد ماه انتقال یافت. همچنین با توجه به این تغییر زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت هم به داوطلبانی که در مراحل قبلی موفق به ثبت نام نشده بودند داده شده است. متقاضیان به منظور ثبت نام باید در روزهای بیستم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه 99 باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند. متن کامل اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی را در ادامه مشاهده می کنید.
جدول ظرفیت پذیرش ارشد وزارت بهداشت 99 اعلام رسمی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی

همین الان می توانید ثبت نام کنید

تغییر زمان کنکور ارشد بهداشت 99 - متن اطلاعیه سنجش پزشکی 

متن اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در رابطه با تغییر زمان کنکور ارشد بهداشت، همچنین مهلت ثبت نام مجدد به شکل زیر است:
"اطلاعیه شماره 18: در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون و تمدید مجدد مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون كارشناسي ارشد رشته های گروه پزشكي سال ٩٩
ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع داوطلبان میرساند:با توجه به اعلام معاون محترم آموزشی، تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی از ٢٦ و ٢٧ تیر ماه تغییر یافته وبه تاریخ ٢٣ و ٢٤ مرداد ماه موکول شده است. لذا آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٩ در نوبت ھای صبح و عصر روزھای ٥ شنبه و جمعه ٢٣ و ٢٤ مردادماه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در جدول شماره ٢ دفترچه راھنمای ثبت نام برگزار خواهد شد. بر این اساس آخرین مهلت جهت ثبت نام جدید و همچنین اعمال آخرین ویرایش های لازم از تاریخ ٢٠اردیبهشت تا 22 اردیبهشت 99 خواهدبود. "