ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت
ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت 

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام قبلی و هم چنین ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت در سایت سنجش آموزش پزشکی فراهم شد. بر این اساس متقاضیان ویرایش اطلاعات یا ثبت نام مجدد می توانند از روز دوشنبه تاریخ 25 فروردین ماه تا روز چهارشنبه ساعت ده صبح 28 فروردین ماه نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات قبلی اقدام کنند. به منظور ثبت نام و ویرایش اطلاعات قبلی لازم است به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنید. تا امروز حدود 58 هزار نفر در آزمون ارشد وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند. همچنین با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور جهت کمک و مساعدت با داوطلبان، کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ قابل انجام است. در صورت وجود هرگونه مشکل یا خطا در روند ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات می توانید در قسمت تماس با ما : پشتیبانی  سایت سنجش پزشکی مشکل خود را مطرح کنید. در ادامه مدارک مورد نیاز ثبت نام و همچنین ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در کنکور ارشد بهداشت 99 را مشاهده می کنید. 

 برای دریافت بهترین برنامه مناسب با سطح علمی وشرایط خود در فرصت باقی مانده می توانید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان در رشته مورد نظر از طریق لینک زیر استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 طبق  متن دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح زیر است:
"١-اسکن یک قطعه عکس ٤*٣ مربوط به سال جاری بدون خدشه و هرگونه علامت یا مهر، در ابعاد ٤٠٠ * ٣٠٠ پیکسل با فرمت jpg و حداکثر حجم ١٠٠-٢٠ کیلوبایت
٢ -اسکن اصل شناسنامه (صفحه اول شناسنامه و درصورت وجود توضیحات صفحه آخر)
٣ -اسکن اصل کارت ملی(هردو سمت آن)
تذکر ١:در صورتی که شناسنامه یا کارت ملی جهت تعویض به مراجع ارسال شده، اسکن رسید مربوطه قابل قبول می باشد.
تذکر ٢ :نظر به اینکه کلیه مدارک ارسالی توسط داوطلب در انتهای فرم ثبت نام درج میشود، لذا توصیه میشوداز فرم ثبت نام پرینت گرفته و کلیه مدارک و بخصوص عکس، توسط داوطلب کنترل شود.
تذکر ٣ :در صورت الصاق عکس فرد دیگری در فرم ثبت نام به هر دلیل (اشتباه توسط مسئول کافی نت، الصاق عکس های ذخیره شده فرد دیگر و ...) فرد به عنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

(حجم هر یک از مدارک میبایست  ٣٠٠-١٠٠کیلوبایت باشد.)"

همچنین باید هزینه ثبت نام به مبلغ 45 هزار تومان را واریز کنید. 

ظرفیت های پذیرش دانشگاه های ارشد وزارت بهداشت 

در این مرحله از ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی دست به کار جالبی زد و ظرفیت های دانشگاه های پذیرنده در رشته های مختلف را اعلام کرد. همچنین توضیحاتی را هم ارائه کرد که در ادامه مطالعه می کنید. می توانید فیل پی دی اف ظرفیت دانشگاه ها در رشته های مختلف را در انتهای مطلب دانلود کنید. 

"فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف (بر حسب شرایط دانشگاه ها)انجام شود. از جمله افزوده شدن دانشگاههایی که بعد از این تاریخ مجوز پذیرش دریافت می نمایند و یا برخی از دانشگاهها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف میشوند. بدیهی است اعلام فهرست دانشگاه های پذیرنده و ظرفی تهای مربوطه در این
مرحله صرفا برای آگاهی کلی داوطلبان بوده و حقی برای داوطلب ایجاد نمیکند. تغییرات احتمالی در ظرفیت های پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل توسط داوطلبان از طریق اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.
2. پذیرش در دانشگاهها یا مراکز شامل: ارتش، انستیتو پاستور ایران، بقیه اله، دانشگاه آزاد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد سازمان انتقال خون ایران، مرکز قلب شهیدرجایی، موسسه سرم سازی رازی از طریق وزارت بهداشت انجام شده ولی سایر شرایط ازجمله خدمات و امکانات رفاهی تابع ضوابط و قوانین آن موسسه بوده و داوطلبان می توانند جهت اطلاع بیشتر به آن دانشگاه یا مرکز (و یا سایت مربوطه) مراجعه فرمایند. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی در خصوص شرایط خاص این موسسات نخواهد داشت.
3. دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تامین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود، خوابگاه در اختیاردانشجو قرار میدهند. لذا داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه یا مرکز مورد نظر مراجعه کنند.دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد ارائه یا عدم ارائه
خوابگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
4. تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله برای اعضای رسمی سپاه با ارائه مجوز شرکت در آزمون از معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه و همچنین سایر نیروهای مسلح شامل اعضای رسمی ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با ارائه مجوز شرکتدر آزمون از رده خدمتی مربوطه و تایید لیست شرکت کنندگان توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله با پرداخت شهریه در قالب قرارداد آموزشی انجام خواهد شد.

جدول ظرفیت پذیرش ارشد وزارت بهداشت 99 اعلام رسمی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی