مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت
مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت 

طبق اطلاعیه پایگاه اینترنتی سنجش و آموزش پزشکی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فراهم خواهد شد. بر این اساس داوطلبانی که در مرحله ی قبلی موفق به ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت شده اند اما به دلایل مختلف نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند یا داوطلبانی که در مرحله ی قبل موفق به ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت نشده اند می توانند نسبت به ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد اقدام کنند. به این منظور داوطلبان می توانند از تاریخ بیست و پنجم تا تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه  99 نسبت به ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد در کنکور ارشد وزارت بهداشت وارد سامانه ثبت نام سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  شده  و ثبت نام خود را تکمیل کنند. متن کامل اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت را در ادامه مشاهده می کنید.

 

با توجه به تمدید مهلت ویرایش و ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت و تعویق کنکور کارشناسی ارشد و دکترا، احتمال تعویق کنکورارشد وزارت بهداشت نیز وجود دارد و حتی در صورت عدم تعویق کنکور ارشد وزارت بهداشت هم تمامی مشاوران تخصصی ارشد وزارت بهداشت 3گام امکان برنامه ریزی فشرده سه ماهه را با توجه به شرایط داوطلبان مختلف فراهم کرده اند. این آخرین مهلتی است که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت می توانند برای قبولی در رشته مورد نظر خود از آن استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر با ثبت نا از طریق لینک زیر می توانید از یک جلسه مشاوره رایگان در رشته خود استفاده کنید و بعد از تعیین سطح برنامه ریزی مختص به خود را دریافت نمایید. 

اطلاعیه سنجش پزشکی در مورد مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت 

با سپاس بيكران به درگاه ايزد منان و با آرزوي توفيق براي تمامي پويندگان عرصه علم و اميد سربلندي، بهاطلاع مي رساند باتوجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد  از تاریخ 25/ 99/1لغایت 99/1/27 جهت ثبت نام جدید یا تصحيح اطلاعات درنظر گرفته شده است.
تذکر مهم: به هيچ عنوان این زمان برای ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات تمدید نخواهد شد.

1- داوطلبانی که :
الف- موفق به ثبت نام نشده اند.
ب- هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و کد پيگيری دریافت کردهاند ولی به دليل اتمام مهلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام نمایند.
ج- افرادی که نياز به تصحيح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند

می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش در زمان یاد شده اقدام کنند.
2 -داوطلبان مشمول 2 بند زیر میبایست درخواست خود را صرفاقسمت تماس با ما – دسته بندی: پشتيبانی سایت - به این مرکزاعلام نمایند.
واحد ذیربط پس از بررسی، حداکثر تا 25 فروردین ماه پاسخ لازم را ارائه خواهد نمود تا داوطلبان بتوانند درزمان فوق ثبت نام کنند.
الف- افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پيگيری دریافت نموده ولی به دلایل مختلف (بجزاتمام مهلت ) قادر به ادامه ثبت نام نشده اند، کد پيگيری خود را به سامانه ارسال نمایند.
ب- افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی کد پيگيری دریافت ننموده می بایست کد پيگيری خود را از طریق درگاه پرداخت سداد، دریافت و سپس به سامانه ارسال نمایند.

3 -افرادی که بر اساس تذکر بند 1-3 -دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون می بایست از تحصيل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند، می توانند تا تاریخ 27/1/99 انصراف دهند.