ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99
ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

 

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

امکان ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 99 گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی،هنر و زبان های خارجی در سایت سازمان سنجش فراهم شد. بر این اساس داوطلبانی که در مرحله پیش موفق به ثبت نام نشده بودند می توانند در این مرحله ثبت نام کنکور سراسری 99 خود را تکمیل کنند و همچنین داوطلبانی که در ثبت نام قبلی خود نیاز به ویرایش داشتند با داشتن اطلاعات ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به این موارد اقدام کنند. در ادامه متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 و همچنین ویرایش اطلاعات را مشاهده می کنید.

همین الان می توانید ثبت نام کنید

 

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 به شرح زیر است:

"پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 98/11/16 ، 98/11/24 و 98/11/28 بدين‌ وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه داوطلبان متقاضي‌ ثبت‌‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1399 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور، موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي كه در مهلت تعيين شده (از تاريخ 98/11/16 لغايت 98/11/27) موفق به دريافت كد سوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌ نام در آزمون مذكور اقدام نمايند، می‌رساند مهلت مجدد براي ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذكور از روز دوشنبه مورخ 98/12/12 تا روز پنجشنبه مورخ 98/12/15 در نظرگرفته شده كه داوطلبان مي‌توانند منحصرا از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در اين خصوص اقدام نمايند.

لذا داوطلبان‌ مي‌توانند در مهلت‌ اعلام شده و براساس توضيحات مندرج در اطلاعيه هاي مذكور براي شركت در اين آزمون اقدام نمايند.

با توجه به اينكه اطلاعات ثبت نامي داوطلباني كه در مهلت مقرر (از تاريخ 98/11/16 لغايت 98/11/27) در اين آزمون ثبت‌ نام نموده‌اند روي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت، لذا اين داوطلبان نيز مي توانند با مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت نامي خود، و در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org يا با شماره‌ تلفن‌هاي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند."